E=MeetC2 (we meet again!)

01-11-2009 23:07 3071 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat de vorige meet zo goed was bevallen en vele forummers aangaven weer/deze keer wel te willen komen, doen we het nog een keer! En, aangezien Einstein op 20 maart zijn relativiteitstheorie publiceerde: E=MeetC2!

Tijd: 16:00

Plaats: Utrecht

Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!

Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).

Extra mededelingen:

Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.

Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!

Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil

Kom je deze keer (weer)?

Totaal aantal stemmen: 160

Neen, ik pieker er niet over (26%)
Ja echt wel! (34%)
Misschien (31%)
Ik kan (weer) niet... (10%)
De laatste paar dagen worden hier flink wat pagina's volgekletst. Zullen we dan morgen niet door de gespreksstof heen zijn?
World of Warcraft: Legion
Egnie Hans!
quote:hans66 schreef op 20 maart 2010 @ 00:41:

De laatste paar dagen worden hier flink wat pagina's volgekletst. Zullen we dan morgen niet door de gespreksstof heen zijn? Och nee hoor Hans. Dat kippenhok gaat morgen echt wel verder.
quote:Zwieber schreef op 19 maart 2010 @ 19:42:

[...]

Uiteraard niet, contracttechnisch is alles zo geregeld dat het ons niets kost.Gelukkig, fijn dat men daar flexibel mee omgaat.
quote:Zoebie schreef op 20 maart 2010 @ 00:54:

[...]

Och nee hoor Hans. Dat kippenhok gaat morgen echt wel verder.

Egwel!

*stopt oordopjes in tas*
quote:schuddebuikje schreef op 19 maart 2010 @ 21:46:

[...]

Roque. je hebt mailIk heb ook gemaild. Houden jullie me een beetje op de hoogte? Als ik het goed lees treffen jullie elkaar al op een eerder station? Ik snap er weinig meer van. Ik neem iig de afgesproken trein en begeef me maar de verzamelplek op u. Maar vooralsnog sta ik om 14.50 op de afgesproken plek (voor zover ik van Banba begrepen had tenmisnte)
Ik kan niet meer slapen! Het is kwart voor 8
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Allemaal heel veel plezier vandaag!!!
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Bedankt zusje... jij gaat dus niet? Jammer!
Wat een enge ziektes hier allemaal...

Ik heb zwaar obesitas...denk dat ik ook maar thuis blijf.

Alhoewel, had het diner al besteld, en dat past wel prima bij mijn ziektebeeld
Maar wel takkeweer trouwens! Gelukkig, dan vallen mijn dikke wollen trui, sjaal en handschoenen niet zo op.
Nee La Vie, ik heb vorige maand een meet gehad van een topic en in april en mei ook een. Tel dat op bij drukte ivm feestjes en aankomende mini-verbouwing in huis, dan ga ik dit weekend even voor relaxen en tijd doorbrengen met Kaktus (=Lief). Vind het wel jammer, maar ja, keuzes, keuzes...
Je kunt ook gewoon voor een bivakmuts gaan La Vie, speel je de mystery guest.
quote:zusje78 schreef op 20 maart 2010 @ 08:04:

Je kunt ook gewoon voor een bivakmuts gaan La Vie, speel je de mustery guest. Heb je wel kans dat iedereen je met Brum aanspreekt....want van haar verwachten we het hahaha
quote:zusje78 schreef op 20 maart 2010 @ 08:03:

Nee La Vie, ik heb vorige maand een meet gehad van een topic en in april en mei ook een. Tel dat op bij drukte ivm feestjes en aankomende mini-verbouwing in huis, dan ga ik dit weekend even voor relaxen en tijd doorbrengen met Kaktus (=Lief). Vind het wel jammer, maar ja, keuzes, keuzes... Oh ja, logisch dan toch. Teveel is teveel. Komt vast wel weer een nieuwe meet, ergens in de zomer ofzo? Geniet van je weekend samen met je lief!
De bivakmuts vind ik inderdaad wel een goede! Es even kijken waar ik zo'n ding op de kop kan tikken.

Hey, maar vinden jullie het niet lichtelijk overdreven dat ik gewoon op mijn uitslaapdag (die ik vrij weinig heb, maar vandaag kon het, grrr!) niet meer kon slapen en om half 8 wakker werd? Het gevoel als kind, wanneer je jarig was of wanneer je op schoolreisje zou gaan. Tsssss...belachelijk!
Ergens in de zomer gaat een beetje tricky worden voor mij, tenzij de ziekenboeg wordt uitgerust met een verloskundige

En dankje, komt goed. Ik wil de stad in en ben al wakker, dus dat wordt geen uitslapen voor hem.
Oh, dat heb ik even gemist dan! Je bent zwanger, wat leuk!!

Gefeliciteerd Spannend hoor..

Nou ja, ergens in de winter dan maar weer
Thanks! En de winter lijkt me een strak plan.
ZOEB HEEFT MAIL!!!

En nu maar hopen dat ze er niet overheen leest.
De maaltijdhoeveelheden heb ik aangepast. Ik heb nog ruimte gelaten voor een paar extra personen dus als er nog een handjevol mensen wil komen, is daar wel het eten voor.
Tot een uur of 11 check ik Mins mail op vragen enzo, daarna ga ik uren naar mijn klerenkast zitten staren om me te bedenken wat aan te doen.
Veel te vroeg wakker potver de potver
Heb ik dat?!
Ik was ook al om 6:45 wakker. Gisteren was ik ook zo laat wakker, maar toen moest ik eruit, naar mijn werk, terwijl ik liever bleef doorslapen.

En nu ben ik om 6:45 wakker, en ik had kunnen doorslapen. Ik hoef vanmiddag pas te vertrekken. Ik heb dan maar geWoWd.
World of Warcraft: Legion
wat duren de uren nog lang ...

Banba komt definitief niet :(

Ik kom met Roque aan in .. om iets voor 3 en dan plukken we jou van het perron Laura en vliegen we de trein in

(tegenoverliggende perron)

leukleuk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven