E=MeetC2 (we meet again!)

01-11-2009 23:07 3071 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat de vorige meet zo goed was bevallen en vele forummers aangaven weer/deze keer wel te willen komen, doen we het nog een keer! En, aangezien Einstein op 20 maart zijn relativiteitstheorie publiceerde: E=MeetC2!

Tijd: 16:00

Plaats: Utrecht

Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!

Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).

Extra mededelingen:

Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.

Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!

Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil

Kom je deze keer (weer)?

Totaal aantal stemmen: 160

Neen, ik pieker er niet over (26%)
Ja echt wel! (34%)
Misschien (31%)
Ik kan (weer) niet... (10%)
Is iedereen terug het bed ingedoken?
ik zit al helemaal fris gedouched op de bank zwieber!
Ik zit in bed met laptop op schoot.
Ik ben ook wakker

Is het al bijna 16 uur??????
Good girls are bad girls that never get caught!!!!!
quote:Zwieber schreef op 20 maart 2010 @ 08:24:

ZOEB HEEFT MAIL!!!

En nu maar hopen dat ze er niet overheen leest.Nee hoor ik heb de mail gelezen en al terug gemaild.
Ik ben ook op hoor. Maar nog druk met dingen hier, tuurlijk uren mijzelf plamuren en afoptuigen -lees lelijk maken- En dan is het tijd om te vertrekken.
Zwieb, heeft die toko eigen parkeergelegenheid? Of kun je je blik in een straatin de buurt neerzetten? Of moet ik toch de parkeergarage in?
Kippie neem je je boerenzakdoek nog mee?
Je mag fijn met je bolide de parkeergarage in. (staat op de hieves welke, weet precies waar hij zit maar kan en mag het hier natuurlijk niet zeggen)
quote:misschicken schreef op 20 maart 2010 @ 08:53:

Zwieb, heeft die toko eigen parkeergelegenheid? Of kun je je blik in een straatin de buurt neerzetten? Of moet ik toch de parkeergarage in?Tenzij je in een gracht wil parkeren zou ik echt de parkeergarage adviseren. Er is wel parkeren voor de deur maar dat is voor vergunninghouders en aan de overkant is wel betaald parkeren maar de kans op parkeerplek is heel klein.
Misschicken dat staat op hyves, je moet echt die kelder in

Heen niet zo erg, dan is het nog licht, terug maar met groepjes?
Good girls are bad girls that never get caught!!!!!
Ik heb trouwens last van mijn navelchakra, denk dat ik ook maar thuisblijf
quote:Dushi74 schreef op 20 maart 2010 @ 08:55:

Je mag fijn met je bolide de parkeergarage in. (staat op de hieves welke, weet precies waar hij zit maar kan en mag het hier natuurlijk niet zeggen)

Ga jij ook op je hotrod?

Ik ga even kijken op hyves
quote:Dushi74 schreef op 20 maart 2010 @ 08:57:

Ik heb trouwens last van mijn navelchakra, denk dat ik ook maar thuisblijf
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Uiteraard ga ik met mijn hotrodrtakketor. Je herkent me wel aan het lawaai
Hoe zou het eigenlijk met c' estelle en enge man zijn?
quote:Zwieber schreef op 20 maart 2010 @ 09:01:

Hoe zou het eigenlijk met c' estelle en enge man zijn?

hihi, ik heb hier eerst even bijgelezen Zwieb.

Date was leuk, we kunnen lekker kletsen samen en hij heeft duidelijk kriebels voor mij maar ik heb dat niet voor hem. Ik vind hem wel leuk maar gewoon als vriend, verder niet. Ik heb gewoon geen kriebels van die vent,, nu niet en dan gaan die ook niet komen hoor.

Ik vind hem gewoon niet aantrekkelijk....

Vie, ik ben ook al uren wakkker en heb, toen ik nog in bed lag te draaien, al honderd keer een andere outfit bedacht en ben er nog steeds niet uit. Zo eerst maar eens douchen en boodschappen doen want anders kan ik Larf maandag niet eens brood mee naar school geven....

Owww, Zwieb, mag ik ook mijn wachtwoord meenemen? Dan vergeet ik het iig niet!
quote:Dushi74 schreef op 20 maart 2010 @ 08:57:

Ik heb trouwens last van mijn navelchakra, denk dat ik ook maar thuisblijf Is dat besmettelijk
Heb ik dat?!
quote:Sgaapie schreef op 20 maart 2010 @ 09:13:

[...]

Is dat besmettelijk Ghehee. Het klinkt wel wat viezig, dat wel.
quote:c_estelle schreef op 20 maart 2010 @ 09:10:

[...]

hihi, ik heb hier eerst even bijgelezen Zwieb.

Date was leuk, we kunnen lekker kletsen samen en hij heeft duidelijk kriebels voor mij maar ik heb dat niet voor hem. Ik vind hem wel leuk maar gewoon als vriend, verder niet. Ik heb gewoon geen kriebels van die vent,, nu niet en dan gaan die ook niet komen hoor.

Ik vind hem gewoon niet aantrekkelijk....

Vie, ik ben ook al uren wakkker en heb, toen ik nog in bed lag te draaien, al honderd keer een andere outfit bedacht en ben er nog steeds niet uit. Zo eerst maar eens douchen en boodschappen doen want anders kan ik Larf maandag niet eens brood mee naar school geven....

Owww, Zwieb, mag ik ook mijn wachtwoord meenemen? Dan vergeet ik het iig niet! Natuurlijk mag dat maar het risico bestaat wel dat we je dan inplannen voor een demonstratieworkshop alternatief gebruik van wachtwoord. En dat we het daarna allemaal bij je willen bestellen. Ook de mannen uiteraard.
Nou, ik weet dus nog steeds niet wat ik aan doe. Gelukkig gaat Yath me daar bij helpen geloof ik, als ze vanmiddag eerst hier komt.

Nu eerst maar eens mijn broertje ophalen, die gaat vandaag en vanavond oppassen.

Tot vanmiddag ladies! Heb er echt zin in.
Jeetje wat een vroege vogels hier

Vanavond vallen jullie na het eten als een blok in slaap zeker?

Met je hoofd in het toetje!

Net wakker gemaakt door oudste met koffie, kinderen worden zo opgehaald dus daar moet ik even een tas voor inpakken ofzo....

Maar dat bed ligt zo lekker!!!

Moet ook nog douchen, reneoveren en outfit zoeken voordat Friez hier om half twee staat....wie schopt me uit bed?
Geen idee of het besmettelijk is, ik mocht gewoon iedereen knuffelen die wilde zei de dokter
Ik ga even shoppen dames, om 11 uur check de mail dan voor het laatst.
Oeh dat mooie broertje Lavieke?

Die mag ook wel eens op mij passen hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven