E=MeetC2 (we meet again!)

01-11-2009 23:07 3071 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat de vorige meet zo goed was bevallen en vele forummers aangaven weer/deze keer wel te willen komen, doen we het nog een keer! En, aangezien Einstein op 20 maart zijn relativiteitstheorie publiceerde: E=MeetC2!

Tijd: 16:00

Plaats: Utrecht

Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!

Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).

Extra mededelingen:

Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.

Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!

Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil

Kom je deze keer (weer)?

Totaal aantal stemmen: 160

Neen, ik pieker er niet over (26%)
Ja echt wel! (34%)
Misschien (31%)
Ik kan (weer) niet... (10%)
Tot vanmiddag... al lees je dat niet meer, Zwieber.
World of Warcraft: Legion
Ik heb de bibbers
Ik ook En bijna niet geslapen vannacht: eerst dochter die van 24.00 uur tot 2.00 uur heeft gespookt, toen zoon van 4.00 uur tot 5.00 uur en toen dochter weer...

Let dus aub niet op m'n wallen. En die rode wenkbrauwen. Mijn wenkbrauwen worden altijd knalrood als ik moe ben. Dus.

(er was alleen kaarsverlichting daar, toch )

Heb er trouwens wel zin in !
Roque,

Zal ik de verf/make-up/knutselkist van dochter mee de trein in nemen? Kan ik je nog fatsoeneren onderweg....
Veel plezier op/met de meet vandaag!!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Denk je dat het daar beter van wordt ?

*Ziet al een trein voor zich die van wissel verwisselt en een Roque die met make-up tot in haar oren zit...*
Ik heb geen bibbers, maar wel keelpijn.
Dan neem je maar een enorme zak dropjes mee. En goed gorgelen met iets met veel procenten vanavond.
ja, daar gaan we nu dus echt niet intrappen hé Qwertu!
quote:schuddebuikje schreef op 20 maart 2010 @ 08:30:

wat duren de uren nog lang ...

Banba komt definitief niet :(

Ik kom met Roque aan in (...) om iets voor 3 en dan plukken we jou van het perron Laura en vliegen we de trein in

(tegenoverliggende perron)

leukleuk

Jammer Banba!!

Is goed, ik zal zorgen dat ik er op tijd sta. Ga gewoon een rok aandoen ondanks het weer. Zo.

Zou je misschien de plaatsnaam willen verwijderen uit je mail?
Nou, Schuddebuikje, het is toch echt wáár.

Ik zit aan de keelpastilles en de aanmaaklimonade, MissC!

....

Ik doe iets verkeerd zeker?
Shit, Banba komt niet! Daar had ik nog overheen gelezen! Jammer!
Hier ook nog steeds Q!

Ik kom wel, maar maak het niet laat, nog steeds grieperig.

Wat een ziekenboeg he?
quote:Dushi74 schreef op 20 maart 2010 @ 09:20:

Geen idee of het besmettelijk is, ik mocht gewoon iedereen knuffelen die wilde zei de dokterOh dat komt goed uit Dush, ik moet me juist laten knuffelen van de dokter. Goed begin zo'n meeting, brrrr
Q: gorgelen met zout helpt bij mij nog wel eens (wel enorm vies trouwens).

En ach joh, de keelpijn vergeet je zo met alle meiden erbij
Ontzettend, hè Fniel. Je zou haast gaan denken dat we elkaar virtueel besmet hebben ofzo!

(Ik ga natuurlijk niet eerlijk toegeven hier dat ik stiekem al met jou ge-pré-meet heb en dat dat zoenen dus helemaal niet zo'n goed plan was, achteraf gezien. )

Hoe is het met de tranen?
keelpijn is geen reden om niet te komen hoor Qwert!!!!!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik had gisteren keelpijn, bij mij was het vandaag weer over, gelukkig (ondanks crapy night) .

En zoals gezegd, volgens mij is de helft van de meiden zwak, ziek en misselijk .
IK ZEI TOCH NIET DAT IK NIET KWA-HAM?????!!!!!!!

Ik wil alleen onwijs door iedereen geknuffeld worden.
Dusseh...

Ik neem Dushi wel voor mijn rekening.
deal!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:qwertu schreef op 20 maart 2010 @ 11:44:

Ontzettend, hè Fniel. Je zou haast gaan denken dat we elkaar virtueel besmet hebben ofzo!

(Ik ga natuurlijk niet eerlijk toegeven hier dat ik stiekem al met jou ge-pré-meet heb en dat dat zoenen dus helemaal niet zo'n goed plan was, achteraf gezien. )

Hoe is het met de tranen?

Nee, dat zeggen we maar niet, ze zouden er nog wat van denken zeg! Dat ik met de boedelbak kom is puur toeval!

Als Boogje ook keelpijn heeft gaat het wel opvallen trouwens!

Tranen zijn opgedroogd, dus voor vandaag ben ik alleen snotterig van de verkoudheid!
Heerst er weer een virus hier op de viva??
Oh en het kán dus zijn dat ik halverwege mijn stem kwijt raak. Maar dan ga ik wel gewoon naast Brum zitten en aan haar sjaaltje plukken ofzo.
Oh, ik zal me ook moeten fatsoeneren in de trein, aangezien ik me met de fiets naar het station moet begeven... Mijn kapsel zal echter niet meer te redden zijn, dat moet me maar vergeven worden hahaha!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven