E=MeetC2 (we meet again!)

01-11-2009 23:07 3071 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat de vorige meet zo goed was bevallen en vele forummers aangaven weer/deze keer wel te willen komen, doen we het nog een keer! En, aangezien Einstein op 20 maart zijn relativiteitstheorie publiceerde: E=MeetC2!

Tijd: 16:00

Plaats: Utrecht

Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!

Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).

Extra mededelingen:

Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.

Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!

Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil

Kom je deze keer (weer)?

Totaal aantal stemmen: 160

Neen, ik pieker er niet over (26%)
Ja echt wel! (34%)
Misschien (31%)
Ik kan (weer) niet... (10%)
Hahaha dat kan natuurlijk ook A in Friesland zijn :-)

Almere dus
vreemd.. forum springt ineens 20 berichten verder.. die stonden er net nog nite..
nee helaas, da's een heeeeeele andere kant... maar almere is toch wel te doen qua afstand?..

overwoog net effe om de rol van oud-forummer Frank24 over te nemen en als viva taxi te gaan fungeren, maar neah..
quote:boogje schreef op 02 november 2009 @ 22:44:

nee helaas, da's een heeeeeele andere kant... maar almere is toch wel te doen qua afstand?..

overwoog net effe om de rol van oud-forummer Frank24 over te nemen en als viva taxi te gaan fungeren, maar neah.. Oh maar dat is ook heel goed te doen hoor, maar samen is een stuk minder eng dan alleen
Maar ben je nou al een keer lid van de Miethyves?
ik mag niet denk ik..
Jessy, ik haal m weg, maar start je m dan zelf weer op? En maar hopen dat men weer wil posten
Dan ben je zeker nie zo lief geweest hè
Niet piepen Boogje, gewoon je mail beter in de gaten houden.
quote:minny schreef op 02 november 2009 @ 22:48:

Jessy, ik haal m weg, maar start je m dan zelf weer op? En maar hopen dat men weer wil posten

Is dan dat hele ding weg? Ach doe maar, ik start m wel opnieuw op

Waarom doen die rottige rot smiley's het nog steeds niet

Ik heb ook gemaild. Ik heb een forumhyve en een persoonlijke hyve, zijn er regels met welke ik me moet aanmelden?
quote:nostradame schreef op 02 november 2009 @ 22:51:

Ik heb ook gemaild. Ik heb een forumhyve en een persoonlijke hyve, zijn er regels met welke ik me moet aanmelden?Nee, mag je zelf weten. Maar voor je privacy is forumhyve misschien beter.
O ik heb al mail terug en mijn vraag werd automatisch al beantwoord! Dankje Minny, dat was alvast een warm welkom
Leuk! Ik ben er ook weer bij. Heb veels te veel mensen niet gesproken zaterdag dus ga ik de herkansing. Morgen ga ik je mailen minny
quote:ElleMichelle schreef op 02 november 2009 @ 19:08:

[...]

Graag!!

Misschicken wil je ook met ons mee?

Ik drink niet dus ik wil wel rijden,mogen jullie de kaart lezen:-))Oke dat is dan geregeld bij deze. Al zou ik je niet adviseren mij een kaart in de handen te drukken. Ik ben niet zo'n navigatie ster. Maar ik kan altijd vragen of ik de tomtom van mijn ouders een dagje mag lenen. Dan komen we er vast!
quote:Courage schreef op 02 november 2009 @ 17:39:

[...]

Ik denk zo dat het Fniel en mij wel moet lukken om ze tegen een witte achtergrond te doen en duidelijk, maar kort... Kijk, met types als ikbenikhetisnietanders, die dan ook nog een dag vantevoren omturnen naar ikbenikenikbenertrotsop, dan krijg je dus een sticker:

"ikbenikhetisnietanders aka ikbenikenikbenertrotsop"

Ik meld bij deze trouwens alvast -kikker zal het vast wel met me eens zijn - dat je tot 13 maart van avatar mag wisselen, maar daarna zit je d'r aan vast. Toch kikker?

Dan maak je er toch van "ibihina aka ibieibeto"

hoewel... dat is nog een hele mond vol. Gewoon I. aka I.

En mij mag je gewoon Hompeltje P. noemen hoor.
Leuk! Ik ben erbij! Zuip jullie er allemaal onder!
quote:jessy schreef op 02 november 2009 @ 22:46:

[...]

Oh maar dat is ook heel goed te doen hoor, maar samen is een stuk minder eng dan alleen Oh jee, ik moet eraan geloven, als ik het hier zo lees? Jij maakt al echte plannen zie ik, dan kan ik zeker niet achterblijven?
quote:boogje schreef op 02 november 2009 @ 21:37:

komt viev5 ook?....

.. dan durf ik niet hoor..

Jij denkt toch niet dat er op een volgende meet nog een andere vrouw bij jou in de buurt mag komen hè?

Nou dan. Ik zie geen enkel bezwaar. Jij bent er gewoon.

(Djoels, een mens moet wat toch? Ik kan wel met borstvoeding bezig blíjven, maar ik voed al bijna een jáár niet meer. Ik dacht ik zoek eens een andere bezigheid. )
Whahahahahahaha!!! Qwertu toch....
*kijkt paranoia om zich heen*

Lach je me nou úit?!
quote:zonnestraaltje71 schreef op 02 november 2009 @ 23:17:

Leuk! Ik ben erbij! Zuip jullie er allemaal onder!Neuh
quote:minny schreef op 02 november 2009 @ 23:37:

[...]

Neuh wacht maar af!
Dan kom ik ook als ene Zonnestraaltje begint over iedereen eronder zuipen. Hier komt de Korsakovbrigade!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven