E=MeetC2 (we meet again!)

01-11-2009 23:07 3071 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat de vorige meet zo goed was bevallen en vele forummers aangaven weer/deze keer wel te willen komen, doen we het nog een keer! En, aangezien Einstein op 20 maart zijn relativiteitstheorie publiceerde: E=MeetC2!

Tijd: 16:00

Plaats: Utrecht

Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!

Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).

Extra mededelingen:

Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.

Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!

Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil

Kom je deze keer (weer)?

Totaal aantal stemmen: 160

Neen, ik pieker er niet over (26%)
Ja echt wel! (34%)
Misschien (31%)
Ik kan (weer) niet... (10%)
Ik verheug me erop om er de volgende keer bij te zijn. Ga wel van te voren ergens indrinken...hihi
Just a little strenght in our hearts. Enough to heal.
quote:Lin67 schreef op 02 november 2009 @ 21:22:

Ik verheug me erop om er de volgende keer bij te zijn. Ga wel van te voren ergens indrinken...hihiHaha, we kunnen in de trein wel vast een fles opentrekken
The time is now
Mij lijkt de meeting heel leuk, maar ik ben een lafaard.

Heb afgelopen zaterdag erg getwijfeld (woon ook in Den Haag) maar vond het toch te eng.

Ik schrijf ook niet mee met een groepje, dus ben dan toch bang dat ik me moederziel alleen klemzuip aan de bar.

Trekt iemand me over de streep?
FIVE.....LEUK!
DTEEZ!
quote:wallace schreef op 02 november 2009 @ 21:33:

Heb afgelopen zaterdag erg getwijfeld (woon ook in Den Haag) maar vond het toch te eng.

Ik schrijf ook niet mee met een groepje, dus ben dan toch bang dat ik me moederziel alleen klemzuip aan de bar.

Trekt iemand me over de streep? Wallace, het maakt helemaal niet uit of je wel of niet bekend bent, dat verschil valt echt gewoon compleet weg op zo'n meet.
@wallace, ik ken ook niemand en klets ook nergens mee.

We kunnen altijd samen aan de zuip!
komt viev5 ook?....

.. dan durf ik niet hoor..
Zullen we ons samen klemzuipen aan de bar Wallace?
Wallace, neem je wel Shaun the sheep even mee?
Ok, al 2 mede-alcoholisten.

Minny, je hebt mail.
Neem ik het schaapje ook mee Zwieber.
quote:boogje schreef op 02 november 2009 @ 21:37:

komt viev5 ook?....

.. dan durf ik niet hoor.. Zeg, als ik durf, durf jij toch zeker!
quote:wallace schreef op 02 november 2009 @ 21:33:

Trekt iemand me over de streep? Ik liep er bijna langs en ben ook niet gegaan (sukkelig jawel). Misschien kunnen we in maart samen treinen, scheelt alweer, kennen we er ieder in ieder geval één irl van het forum
dan ga ik wel als mysteryguest.. met een zwart balkje voor m'n ogen..
wallace, reizen we samen? Ik ook uit het Haagsche!

Vief, ik ga mijn best doen tegen die tijd! En anders kom je maar een keertje naar de laaglanden en mee fotograferen! :D
Eh ja...nu weet iedereen dat die ene met dat zwarte balkje dus Boogje is....lekker mysterieus...

Ga anders met een groot bord met "Hier loopt Boogje" rondparaderen, dan raden ze het helemaal nooit!
Oh, daar wil ik misschien ook wel bij zijn! Vond het zo jammer dat ik afgelopen zaterdag niet in NL was...
Samen treinen, Mocy en Panienka, vind ik een leuk plan!

Zijn we tenminste niet helemaal alleenig.
quote:Viva Angel5 schreef op 02 november 2009 @ 21:44:

[...]

Zeg, als ik durf, durf jij toch zeker!
Uhm...Boogje....ik ben heel erg nieuwsgierig naar jou geworden sinds het Live Verslag Topic.

Waarom sta jij (nog) niet in de ledenlijst

Boogje vergeet dat de heren sowieso in de minderheid zijn tijdens de meeting dus dat hij automatisch al opvalt. Of hij nu wil of niet.
quote:boogje schreef op 02 november 2009 @ 21:49:

dan ga ik wel als mysteryguest.. met een zwart balkje voor m'n ogen..

Maar... maar... maar... dan ZIE je helemaal nix!

Wat leuk man, al dat enthousiasme. Heb er ook al weer zin in. Ik vind wel dat er dit keer absoluut aansluitend gestapt moet worden. Ik was namelijk nog láng niet klaar toen mijn laatste trein al ging.
quote:minny schreef op 02 november 2009 @ 21:53:

Eh ja...nu weet iedereen dat die ene met dat zwarte balkje dus Boogje is....lekker mysterieus...

Ook als hij het hier niet vermeldt, zal hij op het feest opvallen, met dat zwarte balkje van hem.

Ik aan Boogje: Wat heb jij dan voor je ogen?

Hij: Dat, eh... is, eh... een zwart balkje.

Ik: Een zwart balkje? Waarvoor?

En dan moet hij met de billen bloot!
World of Warcraft: Legion
ledenlijst?.. welke ledenlijst?.. ik stond toch al op een ledenlijst??..

enige een van de weinigen met een lid hier staat niet op de ledenlijst... tsk tsk..
anoniem_6491ce2e8aba3 wijzigde dit bericht op 02-11-2009 22:04
Reden: zag hans even over het hoofd.. :)
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven