E=MeetC2 (we meet again!)

01-11-2009 23:07 3071 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat de vorige meet zo goed was bevallen en vele forummers aangaven weer/deze keer wel te willen komen, doen we het nog een keer! En, aangezien Einstein op 20 maart zijn relativiteitstheorie publiceerde: E=MeetC2!

Tijd: 16:00

Plaats: Utrecht

Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!

Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).

Extra mededelingen:

Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.

Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!

Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil

Kom je deze keer (weer)?

Totaal aantal stemmen: 160

Neen, ik pieker er niet over (26%)
Ja echt wel! (34%)
Misschien (31%)
Ik kan (weer) niet... (10%)
quote:qwertu schreef op 15 november 2009 @ 16:54:

Ik bedoelde meer of er al geneukt was of jullie elkaar al in volledige naaktheid hadden mogen aanschouwen. Maar IQ's uitwisselen lijkt me ook zéér intiem hoor. Brum en ik hebben afgesproken dat we jullie informeren op een need-to-know basis
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:Lovestar schreef op 15 november 2009 @ 17:49:

[...]

Niet zozeer OVER jou, maar in dit topic zie ik zo vaak de billen van Michaelangelo langskomen dat ik mij wel afvraag of dit wel de Meet-topic is Michelangelo ? Bedoel je te zeggen dat dit NIET de bevallige achterkont achterkant van Qwertu is ?
Je had even moeten voelen, DS, dan had je het antwoord op die vraag wel geweten.
Steenhard?!
Dat moet een verrassing blijven, Dushi. Je moet altijd íets te raden overhouden, immers.
Hahaha ja je moet de heren wel scherp houden he
En vooral naar je laten verlangen......het verlangen te weten of je billen steenhard zijn of niet
Jij snapt het!
bij de volgende toon is het 1 uur en 33 minuten..

*PIEP*
Hé, ook nog wakker?
Hey, jij ook hier?.. yep.. nog steeds wakker.. kan niet slapen..

wat ben jij nog aan het doen?
Ik ben aan het forummen.

En dus ook nog niet aan het slapen.
hmm.. zie je anders nergens anders in het forum schrijven..
Moet je schrijven om te forummen dan?

Maarre... geen slaap dus? Beker melk schijnt goed te zijn om slaap te krijgen. Of een avondwandeling. Of stomende seks...

*loopt naar de keuken*
yep.. keuken is een prima plek voor stomende seks.. moet je alleen wel uitkijken dat je de halogeenkookplaat uit hebt staan, anders krijg je blaren op de billen..
Nou hoef je je om mijn billen in combinatie met hitte toevallig niet zo'n zorgen te maken. Of verklap ik nu teveel?

Maarre... anijsblokje erin?
anusblokje erin?... geen flauw idee wat het is, maar het klinkt wel kinky..
En wáár is Mamalief nou als je d'r nodig hebt.

Nou goed, jij je zin hoor. Buk maar.
quote:qwertu schreef op 16 november 2009 @ 00:09:

Je had even moeten voelen, DS, dan had je het antwoord op die vraag wel geweten.

Sja daar ben ik dan toch te schuchter voor vrees ik.

* mental note to self: bij lentemeet discreet billen van Qwertu toucheren en testen op steenhardheid *
Om maar weer even on topic te komen: ik verwacht binnenkort opdracht van de organiserende dames om als mystery guest enkele gepreselecteerde locaties discreet te inspekteren op geschiktheid voor de lentemeet.

Er zal onder andere worden gelet op de aantrekkelijkheid aaibaarheid vriendelijkheid van het bedienend horecapersoneel.

Bij de vorige meet bleek dit een voor verbetering vatbaar punt te zijn
Hahaha, als je je dan maar niet in het lijstje vergist. Sta je straks de hardheid van de billen van de bediening te testen.

Merk je wel meteen hoe vriendelijk ze ècht zijn.
Hahaha Q.
quote:qwertu schreef op 16 november 2009 @ 11:22:

Hahaha, als je je dan maar niet in het lijstje vergist. Sta je straks de hardheid van de billen van de bediening te testen.

Merk je wel meteen hoe vriendelijk ze ècht zijn.

Ik heb met Min en Zwieb afgesproken dat ik me mag beperken tot het vrouwelijke deel van het bedienend personeel.

Ik hanteer hierbij het simpele uitgangspunt:

"bij gelijke geschiktheid hebben lekkere wijven vrouwen billen de voorkeur !"

En Min en Zwieb houden zich dus bezig met de mannelijke bediening. Maar dat is de dames wel toevertrouwd
quote:qwertu schreef op 16 november 2009 @ 02:09:

En wáár is Mamalief nou als je d'r nodig hebt.

Die slaapt tegenwoordig 's nachts!

(overdag ook wel es trouwens....Mamalief wordt lijkt wel een oud wijf! )
quote:mamalief schreef op 16 november 2009 @ 13:33:

[...]

Die slaapt tegenwoordig 's nachts!

(overdag ook wel es trouwens....Mamalief wordt een oud wijf! )Ik hoop het voor je Mamalief ! En ik hoop ook dat het nog heul lang duurt voor je een oud wijf bent !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven