E=MeetC2 (we meet again!)

01-11-2009 23:07 3071 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat de vorige meet zo goed was bevallen en vele forummers aangaven weer/deze keer wel te willen komen, doen we het nog een keer! En, aangezien Einstein op 20 maart zijn relativiteitstheorie publiceerde: E=MeetC2!

Tijd: 16:00

Plaats: Utrecht

Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!

Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).

Extra mededelingen:

Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.

Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!

Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil

Kom je deze keer (weer)?

Totaal aantal stemmen: 160

Neen, ik pieker er niet over (26%)
Ja echt wel! (34%)
Misschien (31%)
Ik kan (weer) niet... (10%)
Aanmelding geaccepteerd!
quote:minny schreef op 05 maart 2010 @ 16:54:

Verzoek:

Zou iedereen de voedsel polls willen invullen op de Hyves? Per gang is er eentje. Alvast bedankt!
Done
Ik heb het net ingevuld. Vooral het toetje kan mijn goedkeuring wel wegdragen
Stressed is just desserts spelled backwards
Heb al mijn voorkeuren doorgegeven
quote:minny schreef op 05 maart 2010 @ 16:54:

Verzoek:

Zou iedereen de voedsel polls willen invullen op de Hyves? Per gang is er eentje. Alvast bedankt! Hoofdgerecht heb ik aangegeven. Maar ik moet nog nadenken over het voorgerecht en nagerecht. Ik hoop daar morgen uit te zijn.
World of Warcraft: Legion
K heb 't ook ingevuld
Ik dacht dat het alleen borrelen was...

Leuk K'bout dat je ook komt!

Quert, na mij, aub, na mij.

En als je dan geen schraal smoelwerk hebt, mag je ook nog een zoen op mijn wang drukken.

Douche, een beetje wasverzachter zorgt voor nóg minder kriebeldekriebel. (jij mag zelfs een diepe blik in mijn decollete werpen)

Oh, niet in deze vorm:

Brum, jij krijgt een dikke zoen op je bol!

Voor allen: geen tong, okay. Deal?
Known to cause insanity in laboratory mice
Ik ga ook alvast oefenen in het werpen van blikken

Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Tong bewaar ik alleen voor erg leuke mannen als jullie het niet erg vinden Lys en Q.
Ik ben alleen zo bang dat ik tegenval in het echhie
Ik heb het inmiddels ook al op de hyve geplant, maar ik moet afzeggen. Ik heb het ontzettend druk met school en daar moet ik me even op concentreren. Ik baal er ontzettend van, maar het is verstandiger om niet te komen. Ik hoop dat ik er de volgende keer weer bij kan zijn.
Jammer Tink, had je graag even gezien. Maar wie weet de volgende meeting dan

Trouwens Lys die wasverzachter; ik gebruik altijd creme-spoeling voor mijn snor. Kan het daar dan niet mee? Moet het echt wasverzachter zijn? En welk merk dan?
Voor de forummers die met de trein gaan reizen....

Vanaf a.s. dinsdag heeft het Kruidvat weer de treinkaartjes te koop voor 12.50 euro!! Is een retourkaartje.

Wel even opletten voor welke periode je koopt want ze zijn er voor twee verschillende periodes.
Komen er mannen? Ik heb gestemd op misschien.
Ja papa van Sophie, er komen mannen!
Jammer Tink maar studie gaat voor!

Papasophie je komt maar gewoon, leuke mannen zat op de meet en anders doe je maar alsof je de vrouwen leuk vindt!
Ow 't was andersom....nahjah sophiepapa dan.
Ik zal zo ook even mailen...moet helaas afzeggen. Ik ben blij er vorige keer bij te zijn geweest en had het graag nog eens over gedaan... jammer de pammer

Veel plezier iedereen!
quote:Dushi74 schreef op 05 maart 2010 @ 23:18:

Tong bewaar ik alleen voor erg leuke mannen als jullie het niet erg vinden Lys en Q.

Nee toch ? Krijgen we dit zeker weer

Polygamie = intensieve vrouwhouderij
DS, je moet die foto van jezelf niet te pas en te onpas rondstrooien hoor. Denk aan je anonimiteit!!!

Dush, zonder tong vind ik ook goed hoor. Dan doen we gewoon een filmkus. Een niet zo lange, anders ben ik te schraal voor Lys. Je zóu je ook even kunnen scheren voor de meet.

Oh, Sophiepapa, er komen dus wel degelijk mannen. Zo heet zo'n mensfiguur met baardgroei toch? Ja hè? Nou ja, dan komen er dus mannen.

Tink en Zonnestraaltje, jammer dat jullie af moeten zeggen!
Ik hem Minny in het wild gezien en nu durf ik niet meeer hooooooor
Heb ik dat?!
Als het een "hem" was, was het niet Minny maar Fred, Sgaap.
Of je moet Minny met Boogje verward hebben, dat kan ook natuurlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven