Eausm, vertalers, unbannables, glazen bollen, citaten, eauff

09-06-2007 14:25 2983 berichten
Alle reacties Link kopieren
Quote hier maar lekker door ...
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:

Niet echt een slechte, maar wel een vurige voor mij was die keer, dat mijn minnaar mijn wilde verassen.

Kijk, van een beetje heet en vurig hou ik ook, maar me laten verassen gaat me toch te ver...

Deze spelfout komt wel vaker voor, maar het leuke van deze keer is, dat in het vervolg van het verhaal inderdaad het dekbed in de fik vliegt! :D
Wat doe je in godsnaam aan naar een bruiloft???

Hint: kleding! En dan liefst niet je afgedragen spijkerbroek.
quote:

ik koop geen haring in de supermarkt, ik haal hem altijd bij mijn favo visboer  en nergens anders.

voor je snufferd schoongemaakt VERS

geen uien lekker op een broodje jam

Getsie, wie eet er nou haring op een broodje jam?

fok !!!! dat is mijn post  jam jam ....zei ik ..ik zal volgende keer duidelijker zijn yummie yummie   dan wel zonder confiture
Precies, en daar kont nog bij dat hij zelf om duidelijk heeft gevraagd ...............

en heeft ie een lekkere kont? :P
quote:Oh, ze biedt hem gewoon aan aan een kinderloze forumster hier?Een half ei maar hè, een halve... als je geluk hebt.
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
quote:

Wat doe je in godsnaam aan naar een bruiloft???

Hint: kleding! En dan liefst niet je afgedragen spijkerbroek.

Of een trouwjurk

Ja, als je de bruid bent tuuk.....
Quote:

.....soms heb ik al een week of 3 gestopt, maar over gaat t niet,,, ik ben al ooit na de dokter gegaan, januari ofso.. ma die zei da t een schaafwondje was een bultje dat al kei lang trugkomt dat kan niet egt een schaafwondje zijn toch?

kan iemand mij helpen of adfvies geven? 

Where to begin :?
En van dezelfde poëte:

ja doe ik ook wel.. k heb het net tege mn moeder gezegt, k moet morgen helaas voor belangrijk iets na eindhoven, ma alsk trugkom zou ze een afspraak hebbe gemaakt.. maar hoe kan ik nou aan een SOA komen? ik ga niet vreemd en mijn vriend ook niet.. een soa komt toch niet vanuit het niets opdrijve of wel?? k wil gewoon voorbereid zijn voor morge snap je?

Djiezzzz......
quote:Quote:

.....soms heb ik al een week of 3 gestopt, maar over gaat t niet,,, ik ben al ooit na de dokter gegaan, januari ofso.. ma die zei da t een schaafwondje was een bultje dat al kei lang trugkomt dat kan niet egt een schaafwondje zijn toch?

Where to begin :?Terug stoppen naar de eerste klas lagere school.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:

quote: setter reageerde

Quote:

Where to begin :? Terug stoppen naar de eerste klas lagere school.Stoppen of schoppen naar de eerste klas lagere school?:P
Wat je in een restaurant op een broodje krijgt is meestal gewoon uit een emmer Mik geschept.

Mik is geen emmer!
Je weet toch!
...tuurlijk sta jeniet te springen op een man met 2 kids...

Nee, tuurlijk niet! Arme man en kids....
quote:

Wat je in een restaurant op een broodje krijgt is meestal gewoon uit een emmer Mik geschept.

Mik is geen emmer!

Nou ja ik kan best emmeren hoor;)
...........ooit , eens , lang geleden lag alles en iedereen in string en/ of toplos, keek niemand van op ,

Zelfs ik deed mijn toplos.
schut meewarig het hoofd en zwijgt wijselijk

Schudt ook het hoofd en zwijgt niet wijselijk;) Heeft nog niet eerder van hoofd schutten gehoord.
"Dat kan wel zo weze maar ja ik schaam me de niet voor dat ik viva lees. Voor break out en hitkrant ben ik te oud en voor esta, margriet en libelle te jong "

Ik vind  de Break Out en de Hitkrant de beste optie gezien de taal. ;)
Geen bijzonderheden
;)
Ach, er is altijd nog een Okkie en Bobo...

Mijn zusje gaat trouwen in juni. Nu stond er op de uitnodiging gheen dresscode en van de seriemonie mesters heb ik hie rniks over gehoord. Nu weet ik heel stiekem van mn moeder dat mijn zus in creme kleurige jurk trouwt en mn aanstaande zwager in het heel licht bruin. Ook ik zit met handen in het haar wat ik dna aan kan trekken!! En ik ben er heel de dag bij, dus het moet wel comfortabel zitten.

:? kwam er nou een spellingscorrectie-functie op het nieuwe forum?
Dat zeg ik....
Ik hoop het niet want het blijft lachen! :D
Geen bijzonderheden
idd:D
Dus daar moeten we op de vivapijlert tegen ageren! We willen geen editfunctie!! :@
Geen bijzonderheden
Goed punt;)   Ben te lui om van dezelfde TO de openingspost op een andere pijler te quoten. Zal ook wel niet door de correctie komen.
Dat zeg ik....
quote:Dus daar moeten we op de vivapijlert tegen ageren! We willen geen editfunctie!! :@Geen editfunctie, geen spellingscorrectie en het liefst weer griekse tekens graag! *rent naar de viva-pijler*
Dat zeg ik....
"ook wel niet" :D
Geen bijzonderheden
Ik zou het je evenwel niet aanraden, want hij hij heeft zwarte band karakte;)

Karate

is goed, karakter is beter. :D

Heb ook nog een spijperbroekje, met slippers (Havaianas) eronder heb ik helemaal dat laid back gevoel van de zuidelijke hemisfeer.

Goh, een spijperbroek, dat wil ik óók! :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven