Eausm, vertalers, unbannables, glazen bollen, citaten, eauff

09-06-2007 14:25 2983 berichten
Alle reacties Link kopieren
Quote hier maar lekker door ...
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
IK heb het ook eens gehad en er werd mij vertelt dat ik mijn man zou kunnen besmetten en dat hij op zijn beurt zijn vriendin weer zou kunnen besmetten.

Heerlijk hoor, die openheid.
Niet van het forum maar uit het interview met Joran van der Sloot en familie bij Pauw en Witteman. Joran over de recente verhoren:

"Ik heb gezwogen"

wát heeft hij gedaan??
quote:Melanthe schreef op 13 januari 2008 @ 21:58:

Niet van het forum maar uit het interview met Joran van der Sloot en familie bij Pauw en Witteman. Joran over de recente verhoren:

"Ik heb gezwogen"

wát heeft hij gedaan??Als we dat toch eens wisten....
hm, ja, goed punt...
quote:Xxxx schreef op 14 januari 2008 @ 18:21:

....ow en het licht in het levendige centrum van Alanya (ik hoop dat ik wel an slapen :P) hahaIk kan me voorstellen dat je in zo'n hotel niet kunt slapen, het zal er wel te licht zijn.... misschien verzoeken om verduisterende gordijnen...?
Peas on earth!
Ik kon een keer moeilijk in slaap vallen omdat ik lag te pikkerenAch, alles op zijn tijd.
quote:Je evalueerd als het ware mee met bepaalde personen."evolueert", schatje, en in een harem "ovuleert" quote:Ik ben hier als foutus begonnen, en langzaam aan gegroeidFout (d)us.
quote:Prachtige retoriek waar geen spelt tussen te krijgen isDit is spelt:

Wat o wat zou retoriek dan kunnen zijn... rete-riek? Rete-reuk? Riete-rok?
Niet van het forum, maar te mooi om te laten liggen:

hoe steekt de vork in de keel

Quote : "erg lief liedje, en iedereen kon het ook...."

Komde of konde gij uit Brabant ?
quote:Ik heb nu gewoon iets van hoe nieuwer hoe gruislozerDa's meestal zo als iets nieuw is, dan zit er nog geen gruis in
Mwah Siensien, da's niet typisch Brabants hoor.

Kan het toch niet laten... schrijfster is net door iemand gewezen op het verschil tussen zij/hun:

(...) En ik vind het niet erg om op mijn taalfouten gewezen te worden.......kan er alleen maar van leren.......(...)

Maar het is idd hun goed recht (...). Hun stellen een regel in waar wij het niet mee eens zijn, wij geven aan voor ons gevoel hier niet achter te staan en dus niet te komen. Vinden hun dat wij moeilijk doen.....

Tja, het was te proberen...
Vandaag schijnt de meest depressieve dag van heel 2008 te worden. Voor de pessimisten onder ons: blijf binnen en veroer je niet.

Thanks dat jullie de moeite nemen mij te waarschuwen, ik blijf stil zitten en wacht op beter nieuws van jullie.

Mijn zoontje at net een rattenkeutel (ik denk van een rat)

In de 80thies heb ik als prille puber heel wat sjaaltjes in mijn krullen gedraaid (en véééél zwarte bh-tjes gedraagd)

Zucht.
Serieus onderwerp over iemand die denkt dat ze een depressie heeft:

"Ik weet dat vandaag de meest depresieve dag is van het jaar. (...) Ik ben een meid van 32, ............"

Reactie:

"Klinkt als een quarterlife crisis......."

Als 32 1/4 van je leven is, dan is een levensverwachting van 128 jaar toch héél optimistisch!
quote:blumpke schreef op 22 januari 2008 @ 14:19:

Serieus onderwerp over iemand die denkt dat ze een depressie heeft:

"Ik weet dat vandaag de meest depresieve dag is van het jaar. (...) Ik ben een meid van 32, ............"

Reactie:

"Klinkt als een quarterlife crisis......."

Als 32 1/4 van je leven is, dan is een levensverwachting van 128 jaar toch héél optimistisch!

Uit hetzelfde bericht van 2 postings hier beneden die ik had gequote wordt er ook een oplossing gegeven.

Quote;

Hoe dan ook, wij zijn ervan overtuigd dat shoppen de beste remidie is tegen depri-dagen. Dus in deze nieuwsbrief: shop, shop, en nog meer shop. Woonshoppen voor nop, kaartjes voor de Huishoudbeurs en veel tijdschriften voor weinig.

Geef ons maar meer van die depri-dagen!
Mijn depri dagen heb ik ze al beloofd door te geven. Als ze er zo blij mee zijn.
Jammer dat ik de mirena heb, anders kon ik elke maand gaan!
pukkels op onderkin

Pukkels op je kin snap ik, maar op je onderkin???

Hmm... mss toch eens wat aan die onderkin gaan doen? Gaan die pukkels ook wel weg!
"Hij zakt vanzelf wel weg als men de moeite neemt om gewoon niet te reageren dan."

Moeite doen om NIET te reageren....
Iemand die ontbijdje schrijft, zou wel eens een verukkelijk ontbijt kunnen maken.

Daar ben ik ook bang voor
quote:duploo schreef op 24 januari 2008 @ 11:52:

"Hij zakt vanzelf wel weg als men de moeite neemt om gewoon niet te reageren dan."

Moeite doen om NIET te reageren....Nou, soms kost het mij best moeite om niet te reageren....
Maar ik wil mezelf niet dood maken met een blije mus...

???????
Iets nieuws...geesten oproepen met een Oewiebord

vind hem geweldig!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven