EAUSM

woensdag 1 maart 2017 om 18:06

donderdag 2 maart 2017 om 16:14

vrijdag 3 maart 2017 om 22:26

zaterdag 4 maart 2017 om 10:08
quote:MrsNiceGuy schreef op 04 maart 2017 @ 09:54:
Is het erg dom om te vragen waar EAUSM voor staat? Wat is het verschil met het pijn-aan-je-taalgevoel-topic?
Ons Soort Mensen
Met een O als in cadeau dus Eauns Soort Mensen.
Pijn aan je taal gevoel gaat echt over foute spelling. Dit gaat over grappige verschrijvingen.
Dingen die grappig worden door gebrek aan een komma of te veel aan spatie oid.
'Ik vindt' is hier geen grappige bijdrage. Het wordt hier vaak pas grappig door het onderschrift. Zie de volgende bijdrage.
Is het erg dom om te vragen waar EAUSM voor staat? Wat is het verschil met het pijn-aan-je-taalgevoel-topic?
Ons Soort Mensen
Pijn aan je taal gevoel gaat echt over foute spelling. Dit gaat over grappige verschrijvingen.
'Ik vindt' is hier geen grappige bijdrage. Het wordt hier vaak pas grappig door het onderschrift. Zie de volgende bijdrage.
zaterdag 4 maart 2017 om 11:01
quote:sssssst schreef op 04 maart 2017 @ 10:08:
[...]
Ons Soort Mensen
'Ik vindt' is hier geen grappige bijdrage. Het wordt hier vaak pas grappig door het onderschrift. Zie de volgende bijdrage.Ok, dank je wel!
[...]
Ons Soort Mensen
'Ik vindt' is hier geen grappige bijdrage. Het wordt hier vaak pas grappig door het onderschrift. Zie de volgende bijdrage.Ok, dank je wel!
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.