EAUSM

11-04-2016 12:45 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo. Ons soort kan hier weer 3000 postings voort.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:sandra1905 schreef op 09 maart 2017 @ 06:07:

Ik krijg juist stress van al die vautuh...... Vooral van mindfonis.

Mindfonis.

Het is meteen ook de langste zin ooit, ik raak al buiten adem als ik het lees.
Maar wat als de man grote productie sperma heeft en bij wijze van spreken een hele mok behanglijm in je stort bij het klaarkomen?

Bij wijze van spreken dan hè.
quote:flipje2 schreef op 09 maart 2017 @ 06:19:

[...]

Een mind-vonnis. Mooi!

dat kunt een ander niet voor je oplossen mischien kunt iets nieuws toepassen in u leven waardoor het mischien draaglijker wordt iets nieuws creëren is moeilijker als dat oude patroon blijven volgen wat je mischien zo lang gewend bent stress zou u bijvoorbeeld wat een ander zelf toe kunnen passen het zijn mischien hele kleine dingetjes in u leven maar toch er is even weer een ontspannend mischien gecreëerd bijvoorbeeld even joga oefening of mindfonis om je even te ontspanning te brengen of praatje maken of kennis maken met iemand die je niet goed kent.

Ik krijg juist stress van al die vautuh...... Vooral van mindfonis.Nah, je begrijpt toch wat er staat!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Is hij instabiel bij jou of ook waar je kin bij is?

nee hij is alleen instabiel als ik mijn kin even heb afgezet
Omdat het nogal raar is als een GS docent verteld dat de aarde 6000 jaar oud is (kom op zeg, dat neem je toch niet serieus)

Inderdaad een docent die zijn werkwoordspelling niet beheerst kan ik niet serieus nemen.

dat kunt een ander niet voor je oplossen mischien kunt iets nieuws toepassen in u leven waardoor het mischien draaglijker wordt iets nieuws creëren is moeilijker als dat oude patroon blijven volgen wat je mischien zo lang gewend bent stress zou u bijvoorbeeld wat een ander zelf toe kunnen passen het zijn mischien hele kleine dingetjes in u leven maar toch er is even weer een ontspannend mischien gecreëerd bijvoorbeeld even joga oefening of mindfonis om je even te ontspanning te brengen of praatje maken of kennis maken met iemand die je niet goed kent.

Ik krijg juist stress van al die vautuh...... Vooral van mindfonis.mindfonis, dat woord verdient een prijs wat mij betreft
Onverwacht een vastsvereenkomst, en nu?!

Dat vind ik een hele goede vraag..
Ik schrok er plaatsvervangend van eigenlijk!

Ik schaamde me een hoedje!
Daarbij komt dat we ook niet constant op onze hoeden willen lopen

nee snap ik, schoenen lopen toch iets comfortabeler
Want nu wreed het toch ook aan mij dat ik hier nooit eerlijk over geweest ben.

Dat is ook echt wreed van je.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Je bent me net voor.
Valkparkieten zijn leuk, maar het is waar ze maken veel herrie. Zeker als je er een hebt.

Als je er geen hebt, heb je er minder last van.
en kreeg direct een berichtje terug dat zijn zoon gewonnen was,

Dat is me effe een prijs, zeg!
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst...
Daarnaast is het ook niet meer zo vanzelfsprekend dat je met een diploma ook een sloot water gaat verdienen.

Is het gek dat ik liever geld verdien, in plaats van een sloot water?
Hoezo dagenlang? Noble schrijft zelf dat het allemaal binnen een jaar uur ophoudt...

Hoelang duurt het nou, een dag, een jaar of een uur?
Je bent zelf een theepot
In het topic Nieuwe seksende buurvrouw:

'Tegen de muur aan bonken of aanbellen tijdens de daad. Na een paar keer zullen ze het waarschijnlijk ietsje zachter doen.'

Ja, maar dan ben jij intussen zelf de attractie van de straat.
Aangezien mijn verleden met schoenen en ik nu thuis zit omdat ik werkloos ben wou ik daar heel graag werken.

Wie zijn schoenneus schendt, schendt zijn aangezien.
Man gaat terug naar ex vrouw

Hij is bi-seksueel begrijp ik? Of zij dan?
Ik ben zelf ook net met een baby gescheiden en ik kan je zeggen: het leven wordt een stuk lichter, leuker en gezelliger als er niet zo'n dood paard met een wolk negatieve energie om zich heen op je bank zit te vegeteren.

Als de rook om je hoofd is verdwenen.... ben je ineens gescheiden met een baby.
Wat sneuvelde je nieuwe vriendin dat jij zo bezig blijft met je ex.

Beetje dramatisch, het is niet leuk voor haar maar ze is ook bepaald niet gestorven op het slagveld toch?
Ik heb dit binnen mijn bedrijf nog nooit bij de hakken gehad

Totdat ze de benen namen.
heeft al bewezen, door mensen voor elk wittewasje op te sluiten

die staat er gekleurd op
er is juridisch geen spelt tussen te krijgen

En ook geen haver

Of Rogge

Of tarwe
nadat ik 'snachts in zijn mobiel had gekeken en een half whatsapp gesprek vond met een oude bekende. (Meid) en dat gesprek liet naar mijn mening heel wat aan de verbeelding over.

Vind ik zelf ook altijd veel spannender

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven