EAUSM

donderdag 15 februari 2018 om 11:05
donderdag 15 februari 2018 om 11:06

zondag 18 februari 2018 om 19:27
‘Na tekenen’
Ja, ik zie ook altijd op tegen dat moment. Voor het tekenen is de tafel netjes, knutselkast opgeruimd en liggen de papieren in het laatje.
Maar erna.... Tjonge jonge, wat een bende is het dan! Stiften en potloden op de grond, óveral pubtenslijpsel, de papieren liggen door elkaar... Ik word er ook zo moedeloos van.
Oh? Ging het over natekenen? Zet er dan geen spatie tussen!
Ja, ik zie ook altijd op tegen dat moment. Voor het tekenen is de tafel netjes, knutselkast opgeruimd en liggen de papieren in het laatje.
Maar erna.... Tjonge jonge, wat een bende is het dan! Stiften en potloden op de grond, óveral pubtenslijpsel, de papieren liggen door elkaar... Ik word er ook zo moedeloos van.
Oh? Ging het over natekenen? Zet er dan geen spatie tussen!
donderdag 22 februari 2018 om 22:52
maar de reden dat hij jaloers is heeft te maken met zijn ex die ik weer toevallig ken zijn ex ging met de ex flow van mij naar bed terwijl ze dus nog met hem had en toen hadden ze een relatie dus toen ging ze al vreemd, vervolgens is ze ook nog met hem dat weekend erna naar bed geweest terwijl ze ook al een relatie had met mijn ex flow
Nou inderdaad zeg! ... maar wat is een ex-flow?
Mind the gap
zaterdag 24 februari 2018 om 11:22
Het gaat om een flow relatie:Ellius schreef: ↑22-02-2018 22:52maar de reden dat hij jaloers is heeft te maken met zijn ex die ik weer toevallig ken zijn ex ging met de ex flow van mij naar bed terwijl ze dus nog met hem had en toen hadden ze een relatie dus toen ging ze al vreemd, vervolgens is ze ook nog met hem dat weekend erna naar bed geweest terwijl ze ook al een relatie had met mijn ex flow
https://www.startpagina.nl/v/ouders-kin ... ow-relatie

zaterdag 24 februari 2018 om 14:15
Ah, 'vroeger' heette dat dus een scharrel...Zanahoria schreef: ↑24-02-2018 11:22Het gaat om een flow relatie:
https://www.startpagina.nl/v/ouders-kin ... ow-relatie
*wordt oud*
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog