Echte vrouwen hier verzamelen :)

02-03-2013 12:02 150 berichten
Alle reacties Link kopieren
En nee, ik heb ook oprecht geen idee wat er dan onder een 'echte' vrouw verstaan zou moeten worden. Ik heb dus ook geen idee wat ze doet, wat haar bezig houdt en wat ze denkt. Maar schijnbaar bestaat er op dit forum de behoefte om het onderscheid in geslacht (te blijven) benoemen in topic titels. Nou dan open ik gewoon even een tegenhanger in het kader van een passend topic beleid. (Nee, dat beleid bestaat niet serieus en bedenk ik inderdaad ter plekke.)

Maar goed de boodschap is: Voor iedereen is een plekje dus ook voor jou echte vrouw! Bij deze en welkom!

quote:Yezka schreef op 02 maart 2013 @ 12:11:

Die X-chromosomen zijn toch wat lastig te controleren zonder tussenkomst van een lab, dus toch maar even Wiki geraadpleegd.

Een vrouw is een volwassen mens van het vrouwelijk geslacht. De term vrouw wordt meestal gebruikt voor een volwassen, waar meisje gewoonlijk voor kinderen, tieners of (vroege) twintigers gebruikt wordt. De term vrouw wordt echter ook gebruikt voor vrouwelijke mensen, ongeacht de leeftijd, in termen als "vrouwenrechten".

Voor meer info:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Vrouw
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik meld me! Fijn dat ik nu ook een plek heb kunnen vinden!
IK ben een echte vrouw. Ik heb namelijk alle lichamelijke kenmerken, dus vind dat ik erbij hoor

Lief dat je een topic voor mij en ons opent Enn
Later is nu
Nou, wat fijn om je hier te lezen Nummerzoveel. Weet jij wel wat inhoudt om een echte vrouw te zijn?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
@Enn

Ik heb werkelijk geen idee. Het is vooralsnog niet meer dan een gevoel. Maar als ik er achter ben, dan kom ik het hier zeker even melden!
quote:Dreamer schreef op 02 maart 2013 @ 12:04:

IK ben een echte vrouw. Ik heb namelijk alle lichamelijke kenmerken, dus vind dat ik erbij hoor

Lief dat je een topic voor mij en ons opent Enn

Voor jou altijd Dreamer .

Wel fijn dat jij al weet dat jij een echte vrouw bent.
*rent naar een spiegel*

boobs...check

voorbibs (yess kan ik eindelijk dat woord eens gebruiken...check

*rent door naar kleding kast*

hoge hakken....check

rokjes....check

Ja hoor!

IK ben een echte vrouw!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Enn schreef op 02 maart 2013 @ 12:04:

Nou, wat fijn om je hier te lezen Nummerzoveel. Weet jij wel wat inhoudt om een echte vrouw te zijn?Twee X-chromosomen?
Aha!

-Boobs

-Hoge haken

-Rokjes
quote:Yezka schreef op 02 maart 2013 @ 12:08:

[...]

Twee X-chromosomen? Maakt je dat per definitie dan een échte vrouw?
Oh, wacht... Rokjes, jurkjes, hoge hakjes, boobs, voorbips... Check!
Die X-chromosomen zijn toch wat lastig te controleren zonder tussenkomst van een lab, dus toch maar even Wiki geraadpleegd.

Een vrouw is een volwassen mens van het vrouwelijk geslacht. De term vrouw wordt meestal gebruikt voor een volwassen, waar meisje gewoonlijk voor kinderen, tieners of (vroege) twintigers gebruikt wordt. De term vrouw wordt echter ook gebruikt voor vrouwelijke mensen, ongeacht de leeftijd, in termen als "vrouwenrechten".

Voor meer info:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Vrouw
quote:Enn schreef op 02 maart 2013 @ 12:10:

[...]

Maakt je dat per definitie dan een échte vrouw?Ach, waarom niet?
Die kopieer ik en zet ik in de OP.
Voorbibs? Heb ik die ook?
quote:Enn schreef op 02 maart 2013 @ 12:10:

Aha!

-Boobs

-Hoge haken

-RokjesWant bij deze defenitie val ik af... bij gebrek aan hoge hakken. En ik wil ook graag een echte vrouw zijn!
@paloma

Als je een echte vrouw bent wel, begrijp ik hier!
quote:Yezka schreef op 02 maart 2013 @ 12:13:

[...]

Want bij deze defenitie val ik af... bij gebrek aan hoge hakken. En ik wil ook graag een echte vrouw zijn! Nou daar gaan we al hè?
Present!

Als je die twee streepjes niet hebt, ben je een man paloma.
Paar tieten en een vajaja (jaja )

lange haren en een goede kont.

Ik ben ook op en top vrouw.
quote:Enn schreef op 02 maart 2013 @ 12:14:

[...]

Nou daar gaan we al hè? Ai, ik ben dus afgekeurd, begrijp ik.
Verveel je je Enn?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:paloma schreef op 02 maart 2013 @ 12:13:

Voorbibs? Heb ik die ook?Even je truitje open trekken en kijken naar beneden.... zie je iets?
quote:Nouschi schreef op 02 maart 2013 @ 12:16:

Verveel je je Enn? Ik ben heul serieus.
( )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven