Echte vrouwen hier verzamelen :)

02-03-2013 12:02 150 berichten
Alle reacties Link kopieren
En nee, ik heb ook oprecht geen idee wat er dan onder een 'echte' vrouw verstaan zou moeten worden. Ik heb dus ook geen idee wat ze doet, wat haar bezig houdt en wat ze denkt. Maar schijnbaar bestaat er op dit forum de behoefte om het onderscheid in geslacht (te blijven) benoemen in topic titels. Nou dan open ik gewoon even een tegenhanger in het kader van een passend topic beleid. (Nee, dat beleid bestaat niet serieus en bedenk ik inderdaad ter plekke.)

Maar goed de boodschap is: Voor iedereen is een plekje dus ook voor jou echte vrouw! Bij deze en welkom!

quote:Yezka schreef op 02 maart 2013 @ 12:11:

Die X-chromosomen zijn toch wat lastig te controleren zonder tussenkomst van een lab, dus toch maar even Wiki geraadpleegd.

Een vrouw is een volwassen mens van het vrouwelijk geslacht. De term vrouw wordt meestal gebruikt voor een volwassen, waar meisje gewoonlijk voor kinderen, tieners of (vroege) twintigers gebruikt wordt. De term vrouw wordt echter ook gebruikt voor vrouwelijke mensen, ongeacht de leeftijd, in termen als "vrouwenrechten".

Voor meer info:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Vrouw
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Als Ajax-hooligan scoor ik ook niet hoog zeker?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Enn schreef op 02 maart 2013 @ 12:30:

[...]

Goh wat een goed idee!

(Valt het inmiddels niet meer op dat ik me nogal vergiste met die bips? )Nouja, je wilde leren van dit topic toch, dus missie geslaagd!
quote:Nouschi schreef op 02 maart 2013 @ 12:33:

Als Ajax-hooligan scoor ik ook niet hoog zeker?Dat is een aparte sekse, toch?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:lilyofthevalley schreef op 02 maart 2013 @ 12:36:

[...]

Nouja, je wilde leren van dit topic toch, dus missie geslaagd!

Oh ja.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:tonkje schreef op 02 maart 2013 @ 12:36:

[...]

Dat is een aparte sekse, toch?Bestaat er eigenlijk een Ajax fan groepje voor vrouwen?
Echte vrouw aan boord!
quote:tonkje schreef op 02 maart 2013 @ 12:36:

[...]

Dat is een aparte sekse, toch? ik hoor bij een aparte sekse!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Aangezien er kennelijk nogal wat verwarring bestaat omtrent de kenmerken of de definitie van een 'echte vrouw', stel ik voor dat ik mijzelf, als connaisseur, voordraag als beoordelaar.
Ik ben geboren als vrouw, dus ben een echte vrouw! Ik gedraag me alleen niet altijd als zodanig..(ik zeur niet (of nauwelijks) en mijn haar en make-up vind ik niet zo enorm belangrijk.

Een echte vrouw zijn, vertaald zich dat in het fysieke, of juist in gedrag?
Yes, eindelijk een topic op het vrouwenforum waar het niet over mannen gaat.
Liever elitair dan een pauper!
De androgyne look is helemaal hot.
Ow wacht!! Zitten we hier maar te kletsen! We moeten ook plakken toch? Zo ontdek je ook of je een echte vrouw bent....

Afijn

Lekker hapje of niet?

quote:Kalliope schreef op 02 maart 2013 @ 12:43:

Yes, eindelijk een topic op het vrouwenforum waar het niet over mannen gaat.
quote:Kalliope, 63 seconden geleden

Yes, eindelijk een topic op het vrouwenforum waar het niet over mannen gaat. Nou, inderdaad.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:ThunderassMan schreef op 02 maart 2013 @ 12:43:

Aangezien er kennelijk nogal wat verwarring bestaat omtrent de kenmerken of de definitie van een 'echte vrouw', stel ik voor dat ik mijzelf, als connaisseur, voordraag als beoordelaar.

Net op tijd!!

Vind je die meneer die ik net plakte lekker? Ja dan zijn jouw tieten echt.
Mijn lekker hapje...

http://www.celebritieshei ... ds/2012/09/Danny-Pino.jpg
quote:Kalliope schreef op 02 maart 2013 @ 12:43:

Yes, eindelijk een topic op het vrouwenforum waar het niet over mannen gaat. Te vroeg gejuicht, Enn begint plaatjes te plakken.
quote:Enn schreef op 02 maart 2013 @ 12:46:

[...]

Net op tijd!!

Vind je die meneer die ik net plakte lekker? Ja dan zijn jouw tieten echt.Sorry, ik ben lesbisch.
quote:Enn schreef op 02 maart 2013 @ 12:46:

[...]

Net op tijd!!

Vind je die meneer die ik net plakte lekker? Ja dan zijn jouw tieten echt.poef
Nog een veel lekkerder hapje!

http://cmgtcontent.ahold. ... 0_001_FRAL1101116_300.jpg
quote:MrsStanleyWalker schreef op 02 maart 2013 @ 12:49:

Nog een veel lekkerder hapje!

http://cmgtcontent.ahold. ... 0_001_FRAL1101116_300.jpg
http://www.vanderdonkchoc ... ingen/melk-chocolade1.jpg
quote:Enn schreef op 02 maart 2013 @ 12:10:

Aha!

-Boobs

-Hoge hakken

-Rokjes jurkenvrouwzijn zit 'm niet in je kleren.
Later is nu
quote:Nouschi schreef op 02 maart 2013 @ 12:48:

[...]

Te vroeg gejuicht, Enn begint plaatjes te plakken.

Goede timing hè?
quote:Dreamer schreef op 02 maart 2013 @ 12:51:

[...]

vrouwzijn zit 'm niet in je kleren.

Alleen in je boobs?

(trekt mijn truitje wat dichter)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven