Een medeforummer herkend...

16-05-2010 19:08 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Rare vraag, maar ik las net iets van een een forummer waardoor ik zeker weet dat ik haar ken (5 berichtjes later weet ik het nog zekerder ) . Eigenlijk vind ik het wel zo netjes dat aan te geven, maar..... ik wil niet dat zij mij hier ook herkent. Ze is overigens geen hele goede vriendin van me, maar zit wel in mijn bredere 'vriendenkring'.

Wat te doen? Onder een andere nick even melden? Niets zeggen en gewoon doorlezen? Wat zouden jullie willen? (nu hoop ik natuurlijk dat deze forummer x hier ook op reageert )
Dat zeg ik....
Misschien via privé berichtje ofzo?

Oh nee dat kan niet als je geen vrienden bent wel?

Uhm ik zou het wel willen weten denk ik

*edit*

om vervolgens een andere nick te nemen
Ik zou het even onder een andere nick melden..
Zou het negeren.
Missunderstood: ik wil dus eigenlijk niet dat zij weet dat ik Websje ben en mijn hele geschiedenis erbij kan pakken. Dus dan kan ik ook niet onder mijn naam een prive berichtje sturen. Wel anoniem, maar ik weet niet of dat nodig is.
Dat zeg ik....
Schrijft zij dan iets wat jij nog niet wist?
Ja, meld het maar. Ik zou het in ieder geval wel willen weten
quote:

*edit*

om vervolgens een andere nick te nemen Ja doehoei, laat X maar een andere nick nemen
Dat zeg ik....
Oe dat lijkt mij heel vervelend als iemand mij zou herkennen..

zou het dus wel willen weten.

Dus misschien even op haar reageren onder een andere nick?
Ik denk nu dat iedereen denkt NIET IK:P haha maare is het echt iets prive's of iets gewoon voor de lol forummen? Als diegene prive dingen vertelt zou ik het wel vertellen maar zou het ook niet durven
Mag ik vragen wat je er precies zo netjes aan vindt als je het haar verteld?

Ik schrijf ook redelijk herkenbaar hier op het forum en ik weet ook dat het een openbaar forum is...

Dus ik weet dat ik herkend zou kunnen worden

Ik denk dat iedereen dat ergens wel weet

Dus mijn oprechte vraag...wat is de toegevoegde waarde om het te vertellen?

Zeker ook omdat je je eigen anonimiteit wilt behouden
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:louisavuitton schreef op 16 mei 2010 @ 19:11:

Schrijft zij dan iets wat jij nog niet wist?Nee, hoewel ik het nu echt uit haar perspectief lees. De paar berichten die ik heb gezien nadat ik wist dat het X was, waren vrij algemeen. Heb overigens niet haar hele geschiedenis doorgespit of zo, maar ja, in de toekomst lees ik haar bijdragen natuurlijk wel bewuster.
Dat zeg ik....
Maar als je het nu onder een andere nick meldt, en dit topic dus leest, zoals je wilt, weet ze toch alsnog wie jij bent?
Als je het wilt vertellen, kun je dat toch met je IRL-naam (e-mailadres, telefoon) doen? Dan weet zij dat je hier ook rond hangt, maar niet dat je websje bent.

(Of denk ik nou te simpel?)
Ik heb dit een keer meegemaakt. En vriendin wees me erop dat ze het vermoeden had mij te herkennen. Vond ik heel netjes, ik zou zelf altijd graag willen dat mensen mij dat vertellen. Wat ik vervolgens met die kennis doet is dan aan mij, maar ik vind het wel zo kies om die keuze aan mij te laten ipv het voor je te houden. Anders lees je misschien toch dingen die niet voor jou bestemd zijn. Absoluut vertellen dus!

Ze vertelde er toen bij dat ze eventueel haar naam wel prijs wilde geven, om het fair te maken, maar ik heb haar toen gemeld dat dat echt niet hoefde, zolang ze maar discreet met mijn nick en de informatie die ik prijsgaf met mijn nick om zou gaan.
quote:Summerdance schreef op 16 mei 2010 @ 19:12:

Mag ik vragen wat je er precies zo netjes aan vindt als je het haar verteld?

Ik schrijf ook redelijk herkenbaar hier op het forum en ik weet ook dat het een openbaar forum is...

Dus ik weet dat ik herkend zou kunnen worden

Ik denk dat iedereen dat ergens wel weet

Dus mijn oprechte vraag...wat is de toegevoegde waarde om het te vertellen?

Zeker ook omdat je je eigen anonimiteit wilt behoudengoede vraag. Ik bedacht mezelf dat ik het vervelend zou vinden als zij bijvoorbeeld alles zou kunnen lezen wat ik hier schrijf (niet zo'n probleem, meestal op de eten of werk-pijler) en vooral geschreven heb. Misschien dat zij dat omgekeerd ook zou willen weten? Geen idee hoor, vandaar ook dit topic
Dat zeg ik....
Websje, ik snap het.

Ik ben ook redelijk herkenbaar maar er zijn een paar dingen waarvan ik niet heel blij word als mensen die me kennen het lezen, dat is wel een risico wat je neemt hier.

Ik zou zelf als ik iemand herken proberen diegene een beetje te ontwijken, denk ik
Ja valt ook niet op, dit topic en vervolgens spreekt iemand je aan met een geheimzinnige nick
quote:Primabella schreef op 16 mei 2010 @ 19:13:

Maar als je het nu onder een andere nick meldt, en dit topic dus leest, zoals je wilt, weet ze toch alsnog wie jij bent? Dat zou ik ook niet NU doen natuurlijk
Dat zeg ik....
[quote]websje schreef op 16 mei 2010 @ 19:13:

[...]

Nee, hoewel ik het nu echt uit haar perspectief lees. De paar berichten die ik heb gezien nadat ik wist dat het X was, waren vrij algemeen. Heb overigens niet haar hele geschiedenis doorgespit of zo, maar ja, in de toekomst lees ik haar bijdragen natuurlijk wel bewuster.[/quote]

Dat is inderdaad waar ja. In eerste instantie zou ik niet weten waarom je het haar wil zeggen, maar je wilt haar gewoon waarschuwen dat iemand haar kent en dat je dus eigenlijk alles leest wat zij schrijft? Nu begrijp ik het en zou ik het haar ook zeggen (als er een anonieme manier was)
ik zou het willen weten!
Ik ben het niet !!

Niks te verbergen ook trouwens
Aliquando et insanire lucundum est
oh paniek, ik ben het toch niet he !!!

ALs je iemand onder een ander nic een hint geeft of een berichtje stuurt en er is net een topic als deze geopend,vraag ik me af of je niet gewoon door de mand valt.
quote:Star schreef op 16 mei 2010 @ 19:15:

Ja valt ook niet op, dit topic en vervolgens spreekt iemand je aan met een geheimzinnige nick
quote:RemboEnRembo schreef op 16 mei 2010 @ 19:16:

Ik ben het niet !!

Niks te verbergen ook trouwensHaha, echt wel, jij vriendin van me
Dat zeg ik....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven