Een medeforummer herkend...

16-05-2010 19:08 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Rare vraag, maar ik las net iets van een een forummer waardoor ik zeker weet dat ik haar ken (5 berichtjes later weet ik het nog zekerder ) . Eigenlijk vind ik het wel zo netjes dat aan te geven, maar..... ik wil niet dat zij mij hier ook herkent. Ze is overigens geen hele goede vriendin van me, maar zit wel in mijn bredere 'vriendenkring'.

Wat te doen? Onder een andere nick even melden? Niets zeggen en gewoon doorlezen? Wat zouden jullie willen? (nu hoop ik natuurlijk dat deze forummer x hier ook op reageert )
Dat zeg ik....
Ik zou het graag weten
Op zaterdag help ik tamme dieren weer het beest in zichzelf te vinden.
Je kunt het aan een angel melden, kijk anders even op het topic "herkend"daar zegt 6 (geloof ik) er wat over.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ardi, Star en de rest:

Ik zou natuurlijk niet over een half uurtje een *anoniem* mailtje sturen
Dat zeg ik....
En tja voor de rest, als je dingen te verbergen hebt/je anders voor wil doen dan je bent/etc., moet je ze vooral niet op een openbaar forum schrijven, er kan altijd iemand meelezen die je herkent.
Ik dacht ooit iemand te herkennen en toen heb ik haar nog een vraag gesteld en gezegd volgens mij ken ik jou. Daarna had ze blijkbaar een andere nick (wat ik zelf ook zou doen) want nooit meer iets van haar gelezen.
quote:websje schreef op 16 mei 2010 @ 19:18:

Ardi, Star en de rest:

Ik zou natuurlijk niet over een half uurtje een *anoniem* mailtje sturen O gelukkig
Weet je, het gaat er ook om wie het is en hoe dichtbij die persoon bij je staat. Mijn beste vrienden mogen best mijn nick weten, voor hen staat er waarschijnlijk weinig nieuws tussen wat ik schrijf. Het meeste weten zij ook wel.

Als het een verre kennis is die jij hier herkent, leest die opeens wel heel persoonlijke dingen hier mee. Dat HOEFT niet erg te zijn, maar ik vind het gewoon netter als je mensen wel laat kiezen of ze daarmee akkoord gaan. Door gewoon mee te lezen en niets te zeggen, ontneem je die mensen die keuze of ze dat prettig vinden.
Even voor de nieuwsgierigheid heeft de bewuste vriendin al geheel onwetend gereageerd op dit topic?
anoniem_93327 wijzigde dit bericht op 16-05-2010 20:06
Reden: spelvauten
% gewijzigd
quote:j22 schreef op 16 mei 2010 @ 19:13:

Als je het wilt vertellen, kun je dat toch met je IRL-naam (e-mailadres, telefoon) doen? Dan weet zij dat je hier ook rond hangt, maar niet dat je websje bent.

(Of denk ik nou te simpel?)Goed advies. Zo zou ik het ook doen. Aan haar of ze dan een andere nick neemt toch?
Mirremara: helaas niet :(

Nouschi: welk topic bedoel je? (ik kom alleen iets ouds tegen uit 2008). Kan een engel een soort waarschuwing doorgeven of zo?
Dat zeg ik....
Ik zou het wel graag willen weten. En denk ik ook aangeven naar de medeforummer.

't Hangt er natuurlijk ook van af of je met je eigen nick alleen wat bladieblablabla en prietpraat post of dat je op sekspijlert allerlei intieme details verteld hebt.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
O, je hoopt dat degene die je bedoelt hier zich hier meldt met " nou, ik zou het wel willen weten, hoor " ?

En hoe ga je dat dan vervolgens doen?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Als je echt niet herkend wilt worden, dan moet je geen privézaken op een forum posten toch?

Iedereen die mij ook maar een beetje kent, zou mij zó uit mijn berichten van vandaag kunnen halen, uit de berichten van meeste dagen wel eigenlijk..
Ik zou het denk ik niet willen weten

Ik zou dat namelijk nooit meer kunnen forummen zoals ik nu doe

Redelijk zorgeloos...

Maar van mij staan er dan ook geen hele prive dingen op het forum

Ben overigens wel eens herkend

En dat werd me niet in dank afgenomen

Ik had een paar dates gehad maar haar ex die destijds op RP stond en dat vond ze niet zo leuk.

Ze vertelde het mij maar ook haar ex, dat ik zijn hele prive leven op het forum had gezet

Dat was uiteraard niet zo, alles ging met zelfverzonnen bijnaam en ed.

Maar ik kan je vertellen dat het nooit meer tot een vervolg date met die meneer gekomen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ah ja, met je eigen naam vertellen dat is inderdaad een slim idee.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
J22/Kleintjecool: eigenlijk wil ik liever niet dat ze weet dat ik hier ook schrijf. Zoals ik al schreef post ik hier weinig interessants, maar als je mijn posts achter elkaar zet ben ik wel vrij herkenbaar én staat er 7 jaar forumgeschiedenis (en websjegeschiedenis) online, incl. de minder blije momenten bijv. of dingen over mijn vriend die ze ook kent. Zou dus sowieso anoniem moeten zijn.
Dat zeg ik....
Ben ik het?
quote:Mirremara schreef op 16 mei 2010 @ 19:20:

Even voor de neiuwsgierigheid heeft de bewuste vriendin al geheel ontwetend gereageerd op dit topic? Ja, geef ons daar elk half uur een update van
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik kan me overigens nu ook voorstellen dat iedereen nu even in jouw berichtgeschiedenis gaat kijken of ze je herkend
BGB: geen idee. Over een tijdje anoniem melden of hier op de site melden dat ik haar ken maar niet hoe? Zoiets?
Dat zeg ik....
Ok, snap ik. Dan of via andere nick/anoniem of niet melden (tenzij ze natuurlijk hele intieme posts gaat doen waar je zelf het fijne niet van wilt weten )
Maar jij wil dus eigenlijk aangeven: X, ik heb je herkend. Ik zeg je niet wie ik op het forum ben, en wie ik IRL ken, maar ik heb jóu wel herkend!

Dat is toch niet leuk om te horen? Ga je je bij iedereen afvragen: zou zij het zijn?

Ik zou het maar zo laten!
Maar als je niet wil dat ze weet dat je hier schrijft, is dit topic dan wel slim?
quote:websje schreef op 16 mei 2010 @ 19:23:

J22/Kleintjecool: eigenlijk wil ik liever niet dat ze weet dat ik hier ook schrijf. Zoals ik al schreef post ik hier weinig interessants, maar als je mijn posts achter elkaar zet ben ik wel vrij herkenbaar én staat er 7 jaar forumgeschiedenis (en websjegeschiedenis) online, incl. de minder blije momenten bijv. of dingen over mijn vriend die ze ook kent. Zou dus sowieso anoniem moeten zijn.

Jij zou dus als je haar was van álle forummers hier nagaan of ze dan 'jou' kunnen zijn??

Ik zou het een tijdje in de gaten houden, maar echt niet hele oude topics terug gaan zoeken en zo. Dus als je het IRL meldt, dan moet je je misschien een maandje of zo iets rustiger houden, maar zou ze je echt ontdekken??
Ok, misschien...heel misschien was het niet heel verstandig om dit topic te openen....het leek mij handig om te vissen of zij het wel of niet wil weten, maar zelfs al wil ze het wel kan ik niet zeggen nof ze al gereageerd heeft EN kan ik het haar nog eventjes niet zeggen.
Dat zeg ik....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven