Een medeforummer herkend...

16-05-2010 19:08 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Rare vraag, maar ik las net iets van een een forummer waardoor ik zeker weet dat ik haar ken (5 berichtjes later weet ik het nog zekerder ) . Eigenlijk vind ik het wel zo netjes dat aan te geven, maar..... ik wil niet dat zij mij hier ook herkent. Ze is overigens geen hele goede vriendin van me, maar zit wel in mijn bredere 'vriendenkring'.

Wat te doen? Onder een andere nick even melden? Niets zeggen en gewoon doorlezen? Wat zouden jullie willen? (nu hoop ik natuurlijk dat deze forummer x hier ook op reageert )
Dat zeg ik....
MV, bij nader inzien vind ik dat je gelijk hebt. Zoals ik al schreef halverwege was het neit zo slim dit te openen, hoewel het absoluut niet opruiend bedoeld was, maar alleen bedoeld was om te peilen wat anderen zouden willen. Heb de angel gevraagd het te sluiten.

Dank voor de reacties!
Dat zeg ik....
Ben ik het? Grapje.

Als iemand mij zou herkennen en dat zou zeggen met vermelding wie hij/zij dan IRL is, dan zou ik dat prima vinden. Maar een anonieme melding, dat ik herkend ben zonder te weten door wie, dat zou ik niet erg op prijs stellen. Klinkt me zelfs nogal spooky in de oren: jij bent herkend, maar ik zeg lekker niet door wie. Bah.
.
Websje, dat geloof ik. Het was van mij ook niet kwaad bedoelt. Het kan een ander alleen echt veel pijn doen, en ik spreek uit ervaring.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik zou het zeer zeker wel willen weten. En liefst zou ik ook willen weten door wie ik ben herkend. Maar hoe dan ook zou ik wel zeker willen weten dat ik écht herkend was. Iemand kan wel tegen een angel zeggen 'ik weet wie Dana is', maar misschien vergist die persoon zich wel. Ik denk heel vaak dat ik erg herkenbaar ben. Maar dan lees ik ineens weer berichten van anderen die ik zó zelf geschreven zou kunnen hebben. Dus een vergissing is snel gemaakt, lijkt me.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Op verzoek gesloten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven