Een van jullie geinteresseerd??!

04-03-2009 15:29 89 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://www.marktplaats.nl...r-huishoudelijk-werk.html

Kwam dit tegen op marktplaats..Vond het wel geestig om dit met jullie te delen!
jammer dat hij niet bij mij in de regio woont!
"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
Och, hier in het lokale krantje staat al járen de volgende advertentie onder de afdeling personeel gezocht:

Schoonmaakster, bij nette man, nudist, 1x per maand, 2 uur ¤ 50,- (vroeger waren dat guldens neem ik aan)

(misschien kunnen ze iets voor elkaar betekenen?)

Overigens vond ik BGB's motto hier toch wel treffend, eigenlijk...
quote:wen schreef op 04 maart 2009 @ 15:53:

Och, hier in het lokale krantje staat al járen de volgende advertentie onder de afdeling personeel gezocht:

Schoonmaakster, bij nette man, nudist, 1x per maand, 2 uur ¤ 50,- (vroeger waren dat guldens neem ik aan)

Oh, die advertentie ken ik! Daar heb ik jaren lol om gehad tijdens mijn studie. Staat die er nog steeds in? Wauw, dat hij nooit beet heeft gehad, arme kerel
De vraag is eigenlijk meer of hij die broek aanhoudt tijdens het schoonmaken......
quote:Parnell schreef op 04 maart 2009 @ 15:58:

[...]

Oh, die advertentie ken ik! Daar heb ik jaren lol om gehad tijdens mijn studie. Staat die er nog steeds in? Wauw, dat hij nooit beet heeft gehad, arme kerel

Jep, net de krant binnengekregen en het letterlijk overgetypt

Kan natuurlijk ook zo zijn dat schoonmaaksters het niet lang volhouden bij hem
quote:schorpioentje29 schreef op 04 maart 2009 @ 16:02:

De vraag is eigenlijk meer of hij die broek aanhoudt tijdens het schoonmaken......

Is hem wel geraden.

Ik persoonlijk zou gelijk de stofzuiger erop zetten als hij zn broek uit zou trekken :D
Zou hij ook een reiskosten vergoeding willen?
hahaha en ik woon wel in de buurt (nou ja redelijk)Leidschendam is ongeveer 20 minuutjes met de auto.

whahaha goedkoop is ie wel.

En dan "nette jongeman",dus als je op je veertigste nog bij je mamma woont ben je een "jonge man" hahaha*proest*

(ik kreeg het idee dat hij bij zijn mamma woont,staat verder nergens ofzo)

Erg verdachte advertentie,ik denk dat iemand een grap uithaalt en die persoon niet kent ,of iemand treitert die hij wel kent.
Whaaaaaaaaaaaaaaaaahahahhaaaaaaa!!

Als je wil weten of het een grap is, zijn telefoonnummer staat erbij....wie durft??
quote:schorpioentje29 schreef op 04 maart 2009 @ 16:02:

De vraag is eigenlijk meer of hij die broek aanhoudt tijdens het schoonmaken......Ik vind hem een beetje lijken op de 'veganstreaker'. Die veganist die streakt voor aandacht voor zijn boodschap tegen de vleesindustrie. Hij was ook bij Paul de Leeuw......en van Paul moest hij toen wel écht streaken.
quote:wen schreef op 04 maart 2009 @ 15:53:

(misschien kunnen ze iets voor elkaar betekenen?)

Overigens vond ik BGB's motto hier toch wel treffend, eigenlijk...Haha, die ken ik, dan wonen we vast in dezelfde plaats. Of kent elke provincie zijn eigen schoonmaak-fetishisten?

Trouwens, Fussie, het gevoel 'bekruipt je dat we hem samen zit uit te lachen'... Vertrouw op je gevoel zou ik zeggen!

Maar waarom zou het niet netje zijn om deze kortgebroekte jonge heer uit te lachen? Hij plaatst die oproep op een plaats waar de hele wereld hem kan bekijken. Da's helemaal zijn eigen (riskante) keuze. Zo kan het ook zijn dat zijn schoonmoeder deze advertentie vindt, of zijn collega's (zou hij die hebben???) of de sigarenboer om de hoek waar hij altijd zijn playboy koopt (vanwege de... nee censuur, die grap is te oud)

Je moet het zo zien, wat we hier doen is wat zijn schoonmoeder, collega's en iig de sigarenboer niet durven: gewoon eerlijk feedback geven
#zit op handen#
quote:Soundpost schreef op 04 maart 2009 @ 16:54:

[...]

Haha, die ken ik, dan wonen we vast in dezelfde plaats. Of kent elke provincie zijn eigen schoonmaak-fetishisten?Ik denk dat er niets boven deze lokale fetishist gaat
Oh God, ik vond de advertentie een beetje raar, maar denken jullie dat hij hier geil van wordt? GADVER
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
ik ga bellen

Hij heeft ook nog twee aanbevelingen erbij staan.

Wie van jullie was het?
Zag mijn huis er maar zo keurig uit. Ik neem hem.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Al gebeld yoyo?
Hij heeft zijn advertentie er 6x op gezet!!

Kijk maar eens bij 'zie andere advertenties van adverteerder'. Ik ga even kijken of er nog verschillen tussen zitten.
Strijken doet hij voor 2 euro per uur! Dit moet een grap zijn..

Yoyo ga je echt bellen?
quote:Moondancer schreef op 04 maart 2009 @ 18:07:

Al gebeld yoyo?Hij wil absoluut geen spijkerbroek aan onder werktijd.. dus voor mij houdt het dan op
aaaaahahahaha YOYO!! hihihihihi straks grijpt hij één van je knijntjes. Weg houden die man!
quote:Very Cherry schreef op 04 maart 2009 @ 18:06:

Zag mijn huis er maar zo keurig uit. Ik neem hem.

hoe bedoel ie?????

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven