een vers napraattopic deel 2

26-05-2010 20:46 1152 berichten
Hier kunnen we napraten over topics die gesloten zijn of verwijderd.

Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.

Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.

Tekst eerlijk gepikt van Pilous..
Alle reacties Link kopieren
Zoyla, als je wilt dat het ophoudt waarom heb je dan dat hele epistel weer opgesteld?

Je kon toch weten dat er reacties op zouden komen? Waarom zoek je de luwte niet even op ;)
quote:PattiPage schreef op 28 mei 2010 @ 14:00:

Even iets heel anders hoor maar wordt je gebanned als je iemand een 'huilie' noemt?Nee, wel als je zielepiet zegt.
quote:Zoyla schreef op 28 mei 2010 @ 13:58:

Zoals Eef zegt; jij stelt iets, en ik weet van niets, en vervolgens doe jij net of je netjes bent door het hier niet te melden. Dan zeg ik op mijn beurt: mail mij dan.

Want ik weet niet waar je het over hebt en ik hoor ineens, maanden na dato, allemaal nieuws. En niet via de contact persoon die ik in de arm heb genomen.

En daar laat ik het echt bij, want ik moet NU naar mijn werk, tot vanavond, ofzo...

ps IK HEB KIP NOOIT BEDREIGD, AS IF!!

Krijg er het heen en weer van, dat beschuldig.

Wat een complete nonsens dit zeg.

Ik wil echt dat dit ophoud. Ik ben het meer dan zat ondertussen.

Oh je was er nog? Goh...

Jouw opmerking over dat je van mij ook heel wat informatie kon oplepelen stond er zeker wel bedreigend, en je opmerking over mijn uiterlijke kenmerken/zwakheden...was werkelijk ronduit om te kotsen.
quote:mylenevalerie schreef op 28 mei 2010 @ 14:00:

Misschien zijn er hier ook wel meer forummers Zoyla-moe.Joh zou je denken?
Je begint zelf Zoy.
Oke, dangeensuus, dat had ik dan ff gemist dat dat toen al bekend was.
quote:Maleficent schreef op 28 mei 2010 @ 14:01:

[...]Tja, niet om lullig te doen, maar je komt zelf met een hoop bombarie in het napraattopic binnenvallen. Dan moet je dat ook niet doen. een simpel 'ik ben er weer' had ook gekund.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:dangeensuus schreef op 28 mei 2010 @ 13:59:

Zoy het stond toen al in het topic!!! En niet door MV, joost mag weten wie het toen al riep dat er wel degelijk toestemming was gegeven door een volwassene en dat die brief er niet zomaar in was gezet.

Klopt, daarom heb ik weinig gepost toen op haar topic. Maar dat was al gemeld. Daarom snap ik nu niet die ophef. Misschien is het in alle hectiek die er was haar aandacht ontsnapt maar ik en andere vertellen hier echt niets nieuws.

Ook bij deze woorden steek ik mijn handen voor in het vuur.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Oh en je ban was om diverse uitlatingen...ik wil de engel wel even vragen om welke uitlatingen precies?
quote:misschicken schreef op 28 mei 2010 @ 13:41:

Wat ene prachtig stukje lulkoek zeg...2 dagen de tijd voor gehad.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:misschicken schreef op 28 mei 2010 @ 14:02:

[...]

Oh je was er nog? Goh...

Jouw opmerking over dat je van mij ook heel wat informatie kon oplepelen stond er zeker wel bedreigend, en je opmerking over mijn uiterlijke kenmerken/zwakheden...was werkelijk ronduit om te kotsen.
Ik was weer terug en moet nu weer weg, en mijn epistel was nog over van 2 dagen blokkade waarin ik mijzelf niet heb kunnen verdedigen.

En ik ben ook Zoyla moe

X
quote:Zoyla schreef op 28 mei 2010 @ 13:58:

ps IK HEB KIP NOOIT BEDREIGD, AS IF!!

Krijg er het heen en weer van, dat beschuldig.

Wat een complete nonsens dit zeg.

Ik wil echt dat dit ophoud. Ik ben het meer dan zat ondertussen.

Beste Zoyla,

Wanneer jij de post van Noni (die inmiddels geedit is) als bedreigend opvat, kan jij je geen vergelijking trekken naar de uitlatingen die jij zelf deed richting MissChicken?

Voor wat betreft je tweede stukje: zorg dan zelf dat 'dit' (whatever it is) geen aandacht meer krijgt, door er simpelweg niet over te beginnen en door anderen geen aanleiding te geven om er over te beginnen. Jij bent zelf degene die steeds opnieuw olie op het vuur komt gooien.

Met de beste bedoelingen,

groetjes van een (voornamelijk) meelezer.
quote:floor72 schreef op 28 mei 2010 @ 14:02:

[...]

Nee, wel als je zielepiet zegt.

Duidelijk!

Zoyla, als het nog kon zou ik hiervoor gequote hebben uit het andere topic want bedreigend was dát dus wel.

Dat van Noni net dus NIET

Dat wat jij tegen MC zei dus WEL.
Doe maar Miskip, doe maar. 1 keer was niet genoeg, 1,2,3, tig keer ook niet. Hoe hard wil je me ondergekotst hebben?
quote:prulleke schreef op 28 mei 2010 @ 14:01:

Zoyla, als je wilt dat het ophoudt waarom heb je dan dat hele epistel weer opgesteld?

Je kon toch weten dat er reacties op zouden komen? Waarom zoek je de luwte niet even op ;)Omdat ze de schijnwerpers niet kan missen? Tja, ik gok zo maar wat hoor....
Volgens mij was de toestemming, volgens Zoyla's eigen zeggen, door opa en oma gegeven.

Het was in ieder geval inderdaad al bekend gemaakt in dat topic.
En wat miskip zegt is gewoon niet waar. Maar wat maakt het uit, als zij het zegt, dan is het zo.

Het zegt echt meer over haar hoor, dan over mij.
quote:Zoyla schreef op 28 mei 2010 @ 14:04:

Doe maar Miskip, doe maar. 1 keer was niet genoeg, 1,2,3, tig keer ook niet. Hoe hard wil je me ondergekotst hebben?Net zolang tot het kwartje doorspoelt wellicht.
Zoy niemand kotst je onder. Hou op. Mensen proberen hier je te beschermen tegen je eigen gedrag op internet ( hier op viva althans). Dat doen ze niet omdat ze zo'n hekel aan je hebben of je een pleurismokkel vinden, maar omdat ze genoeg om je geven ( en om je prachtige dochter ) om er energie in te steken in de hoop dat je er wat van leert. Hoe hard wil jij op je bek gaan?
quote:floor72 schreef op 28 mei 2010 @ 14:02:

[...]

Nee, wel als je zielepiet zegt.

Ik vind Zoy een zielepiet.

En een huilie.

En naïef daar geloof ik al tijden niet meer in want zo naïef is niemand.

Ik kan er niet tegen als mensen willens en wetens in zeven sloten tegelijk lopen (na eerst de media te hebben gebeld want aandacht moet er zijn) en dan komen janken omdat ze nat zijn geworden, boehoeh.

En ipv dan je dan bij de kachel gaat zitten drogen ga je nog es en nog es die sloten inlopen om maar uit te leggen dat het best wel meeviel en dat het toch echt niet jouw schuld was dat je nat werd maar die sloot.

En een ieder die dat niet snapt is dom of tegen je. Bah.

Sneuerd.

(tot ziens op Libelle)
quote:Zoyla schreef op 28 mei 2010 @ 14:05:

En wat miskip zegt is gewoon niet waar. Maar wat maakt het uit, als zij het zegt, dan is het zo.

Het zegt echt meer over haar hoor, dan over mij.

Hoe kan het dan dat er zoveel mensen over jouw post zijn gevallen? Toch niet omdat er niets instond?

Zelf heb ik de post niet gelezen dus kan er niet over oordelen maar ik ken MissC niet als iemand die liegt.
quote:Zoyla schreef op 28 mei 2010 @ 14:04:

En ik ben ook Zoyla moe

X

Hahahahah, en ik ga de geschiedenis in met het jubileumblad met jouw foto boven mijn interview .

Daar zal ik mijn hele leven mee moeten dealen.

Viva, valt er nog te praten over een rectificatie?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
En je zit al een half uur te roepen dat je naar je werk moet. Ga dan, laat het bezinken, denk er over na en kom terug na werktijd, de banen liggen ook niet voor het oprapen he.
quote:Zoyla schreef op 28 mei 2010 @ 14:05:Kom jij niet te laat op je werk?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven