een vers napraattopic deel 2

26-05-2010 20:46 1152 berichten
Hier kunnen we napraten over topics die gesloten zijn of verwijderd.

Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.

Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.

Tekst eerlijk gepikt van Pilous..
Wat ene prachtig stukje lulkoek zeg...2 dagen de tijd voor gehad.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zoyla schreef op 28 mei 2010 @ 13:35:

[...]

Wil je me daarover mailen.

Tot later

XNiet zoveel behoefte aan Zoyla, sorry. Ik zeg alleen dat die medewerker van de krant veel vertelde n.a.v. een simpele vraag. Ik ben juist weer geschrokken van je opmerking naar Kip toe dus ik wil liever geen prive contact. Maar ik kan je mijn woord geven dat ik het niet hier op het forum zal plaatsen. Dat kan ik je beloven.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Netjes MV
Ik weet hoe jij het bedoeld hebt MV en weet zeker dat daar geen slechte gedachte achter zit. Ik vind het ook netjes dat je de rest voor je houdt en het zelf aan de Angels hebt gemeld.

Ik vind het echter belachelijk dat er werd geeist dat jij je post zou moeten aanpassen omdat het niet in mevrouws straatje past. Zij is degene die de hele discussie weer aanzwengelt door dat opstel.

Zij draagt de verantwoordelijkheid, zoals ze zelf al zegt. Jij niet, en de rest van de forummers ook niet.
Dus we hoeven niet naar Libelle?
Ik zit er nog.
Sorry hoor maar als ik zou horen dat er een heel verhaal over mij verteld was (in dit geval bij de krant) dan zou ik dat ook graag willen weten wat er gezegd is.Netjes dat je het niet op het forum verteld maar zeg dan liever niets.
quote:floor72 schreef op 28 mei 2010 @ 13:50:

Dus we hoeven niet naar Libelle?Ik heb helemaal geen zin om naar Libelle te gaan. Heb je wel eens gezien hoe waardeloos hun etenpijler is .
quote:misschicken schreef op 28 mei 2010 @ 13:41:

Wat ene prachtig stukje lulkoek zeg...2 dagen de tijd voor gehad. Hee Kip, alles goed?
quote:eefdeneef schreef op 28 mei 2010 @ 13:50:

Sorry hoor maar als ik zou horen dat er een heel verhaal over mij verteld was (in dit geval bij de krant) dan zou ik dat ook graag willen weten wat er gezegd is.Netjes dat je het niet op het forum verteld maar zeg dan liever niets.

Wie zegt dat MV dat gedaan heeft? Bij de krant vertellen ze niet zomaar iets over A.B. uit Kutkrabbeveen als ik bel.

Wellicht heeft MV een vraag in het algemeen gesteld over het plaatsen van artikelen van minderjarigen. Dus oordeel niet zo snel.
Eefdeneef, je mist de strekking. Zoyla beweert dat niemand er last van heeft van haar uitlatingen op het forum/media. Ik schreef dat het niet zo is.
quote:floor72 schreef op 28 mei 2010 @ 13:50:

Dus we hoeven niet naar Libelle?
Klopt Star. Ik heb de mail ook maar destijds voor de zekerheid bewaard.
MV.. no span swaa...
MV is een sma
@Eef, Zoyla beweerde zelf dat ze destijds niets wist van die brief, nu heeft iemand anders daar een ander verhaal over (er is dus een mogelijkheid dat Zoyla wel op de hoogte was), dat mag je toch wel melden, evenals het feit dat je meer weet. Dat doet zij ook bij andere forummers.
Zoals Eef zegt; jij stelt iets, en ik weet van niets, en vervolgens doe jij net of je netjes bent door het hier niet te melden. Dan zeg ik op mijn beurt: mail mij dan.

Want ik weet niet waar je het over hebt en ik hoor ineens, maanden na dato, allemaal nieuws. En niet via de contact persoon die ik in de arm heb genomen.

En daar laat ik het echt bij, want ik moet NU naar mijn werk, tot vanavond, ofzo...

ps IK HEB KIP NOOIT BEDREIGD, AS IF!!

Krijg er het heen en weer van, dat beschuldig.

Wat een complete nonsens dit zeg.

Ik wil echt dat dit ophoud. Ik ben het meer dan zat ondertussen.
Dat niet alleen Duts, het was toen al bekend dat ze er wel degelijk vanaf wist ( of haar ouders ofzo). Er zijn meer mensen die destijds hebben geroepen dat het belachelijk was dat een krant dat zomaar deed, en toen was al bekend dat dit dus niet het geval was.

MV, no span Smaatje
@star en MV, klopt ik heb te snel geoordeeld merk ik. Na de reactie van MV ben ik beter gaan lezen.
Zoy het stond toen al in het topic!!! En niet door MV, joost mag weten wie het toen al riep dat er wel degelijk toestemming was gegeven door een volwassene en dat die brief er niet zomaar in was gezet.
Braaf zo Eef
quote:eefdeneef schreef op 28 mei 2010 @ 13:59:

@star en MV, klopt ik heb te snel geoordeeld merk ik. Na de reactie van MV ben ik beter gaan lezen.
Even iets heel anders hoor maar wordt je gebanned als je iemand een 'huilie' noemt?
Misschien zijn er hier ook wel meer forummers Zoyla-moe.
quote:Zoyla schreef op 28 mei 2010 @ 13:58:

Ik wil echt dat dit ophoud. Ik ben het meer dan zat ondertussen.Tja, niet om lullig te doen, maar je komt zelf met een hoop bombarie in het napraattopic binnenvallen. Dan moet je dat ook niet doen. een simpel 'ik ben er weer' had ook gekund.
Grief is just love with nowhere to go

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven