Een vers Napraattopic

28-04-2010 19:24 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kunnen we napraten over topics die gesloten zijn of verwijderd.

Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.

Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
laten we een code afspreken:

1 betekent zielepiet

nif nif betekent Huilie

en gr%^$ betekent moderator beleid sucks
Ja, is een theorietje nog hoor.

Als je achter een scheldwoord ie zet moet het geoorloofd zijn.

Hullie mag immers ook, dus zeikwijffie...kan dan ook.

Pfff... je moet je echt beter inlezen hoor meds, ik weet het de ontwikkelingen gaan snel maar anders red je het niet.
Nog een toevoeging: teveel ie mag niet: zielepiet is overkill aan ie. Nog steeds theorie hoor.
Be yourself, but maybe not always.
Week 28 van de Extremely Demotivational Calendar
Heb ik al een ban? Nee hè?

Sjesis, zit ik wéér de hele dag aan het forum vast. En ik had nou juist zulke leuke plannen om Koninginnedag te vieren.
Q, sommige mensen hebben een beschermde status. Ik heb me er inmiddels bij neergelegd, hoewel ik vrijwel nooit iets banwaardigs doe, maar die ene keer dat ik het wel deed kreeg mijn aangever (niet degene die geklikt had, maar degene die het voorzetje gaf) een ban en ik niks, niet eens een waarschuwing. Het is niet eerlijk, maar hé, het leven is nou eenmaal niet eerlijk.
Nee, dat blijkt maar weer.

Had jij nog plannen die nu in het honderd lopen?
Boodschappen doen, de super is tot 13 uur open, maar ik denk niet dat ik voor die tijd een ban oploop. Hoewel ik net wel het woord zielepiet gebruikt heb.

Het is een complot, zelfs de rechter doet eraan mee. Ik ben gisteren veroordeeld voor een strafbaar feit, maar ik krijg geen straf. Ik bedoel: wat is dat nou voor lullig vonnis?
Het moet toch niet gekker worden!

(Wat had je gedáán dan?! )
quote:qwertu schreef op 30 april 2010 @ 09:02:

Het moet toch niet gekker worden!

(Wat had je gedáán dan?! )Mijn kind 7 maanden niet naar school gestuurd.
Oh.... dán. Wat hadden ze dan verwacht? Ik bedoel... daar heb je zonder ban toch ook helemaal geen tíjd voor.

Fijn dat de rechter dat begreep.
Nou ja, de uitleg over forum en forumverslaving en het complot van geen ban, ja, dat begreep de rechter. Jammer dat ze me niet vrijsprak.
Zie het als een soort van topicwaarschuwing.

Wél een waarschuwing, geen consequenties.
Ik word net wakker en dacht, gelijk even kijken of Q er nog is.

Gelukkig, Q, je bent er nog
Solomio: fijn voor je! Een wijze rechter!
Perhaps it is better to be irresponsible and right, than to be responsible and wrong. Winston Churchill
quote:qwertu schreef op 30 april 2010 @ 08:45:

Heb ik al een ban? Nee hè?

Sjesis, zit ik wéér de hele dag aan het forum vast. En ik had nou juist zulke leuke plannen om Koninginnedag te vieren. Zo krijg ik nooit een volle kaart, natuurlijk.........
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ow, nog niet goed bij gelezen...niet zo'n heel wijze rechter, maar iig gelukkig geen straf...
Perhaps it is better to be irresponsible and right, than to be responsible and wrong. Winston Churchill
Ja Goehoedemorgen.

Wat vinden jullie ervan dat er op het waarschuwing- en bantopic sinds gistermiddag niet meer gepost is?

Er zijn sinds die tijd toch zat overtredingen begaan zo hier en daar op dit forum?

Al die beledigingen overal en vergeet de provocaties niet.
quote:Zielepiet schreef op 30 april 2010 @ 10:05:

Ja Goehoedemorgen.

Wat vinden jullie ervan dat er op het waarschuwing- en bantopic sinds gistermiddag niet meer gepost is?

Er zijn sinds die tijd toch zat overtredingen begaan zo hier en daar op dit forum?

Al die beledigingen overal en vergeet de provocaties niet.Ik weet hiet niet hoor, maar volgens mij klopt het niet. Nieuwe spelling en zo. Dan is het Zielenpiet. Net als zielenrust. Of zielenheil.
Ik durf er bijna niet op te vertrouwen dat de ban van dangeensuus werkelijk is omgezet van 48 naar 24 uur. Dat heeft Naomi wel gezegd in het vraag aan haar topic. Maar op het bantopic is dat niet aangepast of vermeld.

Dat zou dan nogal oneerlijk zijn naar Suus toe.
En in een zin hoort een werkwoord, Ardberg.
quote:Zielepiet schreef op 30 april 2010 @ 10:05:

Ja Goehoedemorgen.

Al die beledigingen overal en vergeet de provocaties niet.Ik weet hiet niet hoor, maar volgens mij klopt het niet. Nieuwe spelling en zo, lopen. Dan is het Zielenpiet, lopen. Net als zielenrust, lopen. Of zielenheil, lopen.
*lama*

Het was een foutje.
quote:Zielepiet schreef op 30 april 2010 @ 10:23:

*lama*

Het was een foutje.Achteraf had je toch liever de nick Zielenpoot genomen? Met een plaatje van Gordon erbij?
Meisjes meisjes wat hebben we lekker huisgehouden gisteren en vandaag!

Q, je hoeft alleen maar een goedbedoelde vriendelijke opmerking te maken in een mod topic en je hebt al een ban te pakken. Ow nee, dat is alleen als je Dangeensuus heet. Voor de rest gelden andere regels geloof ik
Ha, Suus!

Fijn dat je weer terug bent!

Ja, we zijn lekker bezig geweest! Houdt je van de straat he, een potje bingo.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven