Een vers Napraattopic
woensdag 28 april 2010 om 19:24
Hier kunnen we napraten over topics die gesloten zijn of verwijderd.
Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.
Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.
Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
vrijdag 30 april 2010 om 01:36
vrijdag 30 april 2010 om 08:54
Q, sommige mensen hebben een beschermde status. Ik heb me er inmiddels bij neergelegd, hoewel ik vrijwel nooit iets banwaardigs doe, maar die ene keer dat ik het wel deed kreeg mijn aangever (niet degene die geklikt had, maar degene die het voorzetje gaf) een ban en ik niks, niet eens een waarschuwing. Het is niet eerlijk, maar hé, het leven is nou eenmaal niet eerlijk.
Be yourself, but maybe not always.
Week 28 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 30 april 2010 om 08:58
Boodschappen doen, de super is tot 13 uur open, maar ik denk niet dat ik voor die tijd een ban oploop. Hoewel ik net wel het woord zielepiet gebruikt heb.
Het is een complot, zelfs de rechter doet eraan mee. Ik ben gisteren veroordeeld voor een strafbaar feit, maar ik krijg geen straf. Ik bedoel: wat is dat nou voor lullig vonnis?
Het is een complot, zelfs de rechter doet eraan mee. Ik ben gisteren veroordeeld voor een strafbaar feit, maar ik krijg geen straf. Ik bedoel: wat is dat nou voor lullig vonnis?
Be yourself, but maybe not always.
vrijdag 30 april 2010 om 09:57
quote:qwertu schreef op 30 april 2010 @ 08:45:
Heb ik al een ban? Nee hè?
Sjesis, zit ik wéér de hele dag aan het forum vast. En ik had nou juist zulke leuke plannen om Koninginnedag te vieren. Zo krijg ik nooit een volle kaart, natuurlijk.........
Heb ik al een ban? Nee hè?
Sjesis, zit ik wéér de hele dag aan het forum vast. En ik had nou juist zulke leuke plannen om Koninginnedag te vieren. Zo krijg ik nooit een volle kaart, natuurlijk.........
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 30 april 2010 om 10:05
vrijdag 30 april 2010 om 10:16
quote:Zielepiet schreef op 30 april 2010 @ 10:05:
Ja Goehoedemorgen.
Wat vinden jullie ervan dat er op het waarschuwing- en bantopic sinds gistermiddag niet meer gepost is?
Er zijn sinds die tijd toch zat overtredingen begaan zo hier en daar op dit forum?
Al die beledigingen overal en vergeet de provocaties niet.Ik weet hiet niet hoor, maar volgens mij klopt het niet. Nieuwe spelling en zo. Dan is het Zielenpiet. Net als zielenrust. Of zielenheil.
Ja Goehoedemorgen.
Wat vinden jullie ervan dat er op het waarschuwing- en bantopic sinds gistermiddag niet meer gepost is?
Er zijn sinds die tijd toch zat overtredingen begaan zo hier en daar op dit forum?
Al die beledigingen overal en vergeet de provocaties niet.Ik weet hiet niet hoor, maar volgens mij klopt het niet. Nieuwe spelling en zo. Dan is het Zielenpiet. Net als zielenrust. Of zielenheil.
vrijdag 30 april 2010 om 10:16
vrijdag 30 april 2010 om 10:20
quote:Zielepiet schreef op 30 april 2010 @ 10:05:
Ja Goehoedemorgen.
Al die beledigingen overal en vergeet de provocaties niet.Ik weet hiet niet hoor, maar volgens mij klopt het niet. Nieuwe spelling en zo, lopen. Dan is het Zielenpiet, lopen. Net als zielenrust, lopen. Of zielenheil, lopen.
Ja Goehoedemorgen.
Al die beledigingen overal en vergeet de provocaties niet.Ik weet hiet niet hoor, maar volgens mij klopt het niet. Nieuwe spelling en zo, lopen. Dan is het Zielenpiet, lopen. Net als zielenrust, lopen. Of zielenheil, lopen.
vrijdag 30 april 2010 om 11:37