Een vers Napraattopic
woensdag 28 april 2010 om 19:24
Hier kunnen we napraten over topics die gesloten zijn of verwijderd.
Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.
Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.
Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
woensdag 12 mei 2010 om 00:18
Oeps, ik was weer erg mosterd. Nahjah, weet ook amper waar het over gaat. DMJN ken ik niet, DeWit ken ik niet, Antonio alleen een beetje vanaf de zijlijn. Het is voor mij duidelijk tijd om naar bed te gaan en de grote mensen aan het woord te laten.
Welterusten allemaal!
Welterusten allemaal!
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
woensdag 12 mei 2010 om 07:59
quote:dangeensuus schreef op 12 mei 2010 @ 07:40:
WTF!
VC waar is je posting van 0:11 gebleven die nota bene wel gekwoot is.... die met turbo-sicko?Bij mij is die ook weg. Het spookt hier . Ik zie wel de quoot maar niet het origineel.
WTF!
VC waar is je posting van 0:11 gebleven die nota bene wel gekwoot is.... die met turbo-sicko?Bij mij is die ook weg. Het spookt hier . Ik zie wel de quoot maar niet het origineel.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
woensdag 12 mei 2010 om 09:52
woensdag 12 mei 2010 om 10:06
Ach zo hou je ons scherp Zes , gelukkig spookt het hier dus niet .
Zo volgend onderwerp.
Ik zie bij Banstopic over dubbelnicken op de etenpijler. WTF, nu ook daar al hahahahah. Moet je jezelf verdedigen omdat je de ene kaas lekkerder vindt dan de andere? Nou ik ga straks wel even kijken.
Zo volgend onderwerp.
Ik zie bij Banstopic over dubbelnicken op de etenpijler. WTF, nu ook daar al hahahahah. Moet je jezelf verdedigen omdat je de ene kaas lekkerder vindt dan de andere? Nou ik ga straks wel even kijken.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
woensdag 12 mei 2010 om 18:03
Zo hé, je kunt niet even een paar daagjes uit de lucht zijn en dan gebeurt er weer van alles: Festen weer eens weg (ik vraag me af voor hoelang ), Sarah2Life hangt haar account aan de wilgen (idem ), allerlei complottherorieën vliegen je om de oren en oude forum-bekenden passeren de revue..... Jammer dat ik dit alles gemist heb.
Nog even en vraagje over DMJN: ik weet dat hij gepermaband is, maar wat was eigenlijk de reden? Gewoon wat nieuwsgierigheid van mijn kant, want ik moest altijd erg lachen om de vete tussen deze wannabe-pooier en DonkeyShot (of was het een andere mannelijke forummer, Joeysmiles?). Hoe dan ook, wie weet meer?
Nog even en vraagje over DMJN: ik weet dat hij gepermaband is, maar wat was eigenlijk de reden? Gewoon wat nieuwsgierigheid van mijn kant, want ik moest altijd erg lachen om de vete tussen deze wannabe-pooier en DonkeyShot (of was het een andere mannelijke forummer, Joeysmiles?). Hoe dan ook, wie weet meer?
woensdag 12 mei 2010 om 20:32
Oh, maar dat is volstrekt om een onschuldige reden hoor: een paar pagina's geleden werden een aantal gepermabande forummers, waaronder DMJN, besproken en toen moest ik opeens aan hem denken, aangezien ik me altijd heb afgevraagd of hij nu echt een pooier was of dat hij net alsof deed. Gewoon een tripje down memory lane dus.