Een vers Napraattopic

28-04-2010 19:24 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kunnen we napraten over topics die gesloten zijn of verwijderd.

Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.

Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
Ow god!

Zet op gauw!

quote:Banba schreef op 12 mei 2010 @ 00:12:

Ja, echt heel vies is ie!Die posting van Mormel ja, die is heel vies inderdaad.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Whiskers schreef op 12 mei 2010 @ 00:13:

Ow god!

Zet op gauw!

[afbeelding]
maar wie is Mormelina?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Oeps, ik was weer erg mosterd. Nahjah, weet ook amper waar het over gaat. DMJN ken ik niet, DeWit ken ik niet, Antonio alleen een beetje vanaf de zijlijn. Het is voor mij duidelijk tijd om naar bed te gaan en de grote mensen aan het woord te laten.

Welterusten allemaal!
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
WTF!

VC waar is je posting van 0:11 gebleven die nota bene wel gekwoot is.... die met turbo-sicko?
quote:dangeensuus schreef op 12 mei 2010 @ 07:40:

WTF!

VC waar is je posting van 0:11 gebleven die nota bene wel gekwoot is.... die met turbo-sicko?Bij mij is die ook weg. Het spookt hier . Ik zie wel de quoot maar niet het origineel.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
wat raar! Die hele posting is gewoon weg!
Die post is verwijderd omdat ik een foutje maakte. Ik wilde mijn eigen weghalen (want niet zakelijk) en op mijn pc versprong de tekst. Toen had ik de verkeerde te pakken. Sorry.
Kan gebeuren.
ghehehehe zes, briljant

Hartelijk dank!
Zes lijkt op titatovenaar van Libelle
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
quote:dangeensuus schreef op 12 mei 2010 @ 07:40:

WTF!

VC waar is je posting van 0:11 gebleven die nota bene wel gekwoot is.... die met turbo-sicko?Don't worry Turbo Sicko is still alive

Ach zo hou je ons scherp Zes , gelukkig spookt het hier dus niet .

Zo volgend onderwerp.

Ik zie bij Banstopic over dubbelnicken op de etenpijler. WTF, nu ook daar al hahahahah. Moet je jezelf verdedigen omdat je de ene kaas lekkerder vindt dan de andere? Nou ik ga straks wel even kijken.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:Very Cherry schreef op 12 mei 2010 @ 09:52:

[...]

Don't worry Turbo Sicko is still alive

[afbeelding]
VC

Love it! Kiek die volle wangen!
Known to cause insanity in laboratory mice
Zo hé, je kunt niet even een paar daagjes uit de lucht zijn en dan gebeurt er weer van alles: Festen weer eens weg (ik vraag me af voor hoelang ), Sarah2Life hangt haar account aan de wilgen (idem ), allerlei complottherorieën vliegen je om de oren en oude forum-bekenden passeren de revue..... Jammer dat ik dit alles gemist heb.

Nog even en vraagje over DMJN: ik weet dat hij gepermaband is, maar wat was eigenlijk de reden? Gewoon wat nieuwsgierigheid van mijn kant, want ik moest altijd erg lachen om de vete tussen deze wannabe-pooier en DonkeyShot (of was het een andere mannelijke forummer, Joeysmiles?). Hoe dan ook, wie weet meer?
De reden kan iedereen opzoeken in het bantopic Iris.

Ik heb maar voor je opgezocht;

Dewit en DMJN: permaban ivm 'onder de gordel' aanvallen integriteit angels
Dank je Sarah. Dat was vast een hele klus met zoveel pagina's in dat topic.

Ik vond DMJN altijd wel komisch, maar dat soort aanvallen kunnen natuurlijk niet.
Nee hoor geen klus, ik wist dat het aan het begin van het bantopic stond. Waarmee gelijk een vraag bij me naar boven borrelt; how come, dat je daar nú een vraag over stelt, ruim een jaar na dato? Vind dat wel apart eigenlijk (maar kan best aan mij liggen hoor).
Oh, maar dat is volstrekt om een onschuldige reden hoor: een paar pagina's geleden werden een aantal gepermabande forummers, waaronder DMJN, besproken en toen moest ik opeens aan hem denken, aangezien ik me altijd heb afgevraagd of hij nu echt een pooier was of dat hij net alsof deed. Gewoon een tripje down memory lane dus.
Sarah, dat komt omdat het twee pagina's terug over hem ging en ik vroeg wie dat was en dat even werd toegelicht. Gok ik zo
*leest niet alles mee*

Duidelijk Iris! (en Suus)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven