Energetische therapie, wat weet/vind je er van?

26-01-2020 16:43 53 berichten
Lastig om een pijler te kiezen. Toch maar een neutrale gekozen. Tot voor kort niemand ontmoet die er ervaring mee heeft, tot een week geleden. Diegene zweert er bij, en voordat ik het wist, had ik de contactgegevens van die therapeut.

Toevoeging hier: niet om gevraagd, diegene vond dat iedereen die therapeut een kans moest geven.

Ik vind dingen al gauw te zweverig, en heb totaal niks met mediums en met overledenen praten etc. Dit zou anders zijn. Of toch niet? Iemand hier ervaring mee?

De negatieve reacties zullen er ongetwijfeld komen. Maar ik hoop dat degene die goede ervaring er mee heeft zich vrij genoeg voelt om ook te reageren.
anoniem_63c7b2baa592d wijzigde dit bericht op 26-01-2020 17:09
8.22% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Maloochem schreef:
27-01-2020 19:25
Dat zeg je nogal stellig. Jij zoekt dus altijd alleen maar bevestiging van wat jij al weet/gelooft/denkt?

Ik weet al wat ik weet/geloof/denk. Voor de rest probeer ik juist kennis te maken met (en soms te verdiepen in) dingen die totaal niet bij mij passen. Dit raad ik iedereen aan ;-D
Energetische therapie is alternatief. Kun je je er nog zo in verdiepen, het blijft alternatief en dus niet wetenschappelijk en dus zweverig.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Kat met suiker, ervaringsdeskundige gevraagd!

Lijkt me niet lekker :sick:
aaaanne schreef:
29-01-2020 21:05
Kat met suiker, ervaringsdeskundige gevraagd!

Lijkt me niet lekker :sick:
Topic-afslag gemist? :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven