Engeltje op je schouder?

20-10-2010 00:24 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof erin. Elk moment in mijn leven dat het er om draaide, kwam alles weer goed. Keer op keer.

Ik geef een voorzet:

Iedere keer dat ik dreigde dakloos te raken, kwam er altijd een oplossing, soms uit zo onverwachte hoek!

Een voormalige huisbaas, die ineens weer ruimte had toen ik op straat zou komen te staan... zulke dingen.

Zeker met onderdak, ben ik vaak onzeker geweest of ik ergens iets kon huren oid. Maar op een of andere manier kwam het altijd goed.

Ook met andere dingen. Raakte ik mijn baan kwijt: er kwam iets beters voor terug. Betere arbeidsvoorwaarden, betere reisafstand.

Ik denk dan: Engeltje op mijn schouder.

Wie herkent dit?

Wie heeft ook die beleving?
oh that purrrrrrrrrfect feeling
,
anoniem_37343 wijzigde dit bericht op 20-10-2010 00:31
Reden: dubbel
% gewijzigd
Whahahaha ik zit in de trein en dacht ik log even in.

Humor.

Ik geloof er ook in ja.
Eeh, humor? Hoe bedoel je dat Primabella?

Maar jij gelooft er dus ook in. Heb jij ook ervaringen zoals ik?
Ik geloof er wel in hoor. Maar denk toch ook dat het ook een stuk eigen kracht is.
Hoe zie je dat dan,Julus? Wat is eigen kracht, wat is puur geluk en wat is dat engeltje op je schouder?
Procentsgewijs bedoel je?
Ik heb zelf n hele moeilijke periode gehad, financieel, zo erg dat ik ieder keer aan t eind van de maand zonder eten zet. En alsof ik gehoord werd, het is me 3x overkomen dat er ineens geld op de mat lag. In de vorm van n cheque. Op de allerergste momenten...
Dat overkomt mij nou nooit Sweety, gek hoor.

Ik denk dat mijn karma te slecht is voor een engeltje. Zou dat kunnen denken jullie? Ik zou er namelijk best eentje willen hebben.
Je kunt ook gewoon een engel voor jezelf zijn.
quote:Julus schreef op 20 oktober 2010 @ 01:08:

Procentsgewijs bedoel je?Nee, puur op gevoel!
quote:sweetytweety1 schreef op 20 oktober 2010 @ 01:11:

Ik heb zelf n hele moeilijke periode gehad, financieel, zo erg dat ik ieder keer aan t eind van de maand zonder eten zet. En alsof ik gehoord werd, het is me 3x overkomen dat er ineens geld op de mat lag. In de vorm van n cheque. Op de allerergste momenten...

Ja. Dat bedoel ik!

Dat heb ik ook ooit meegemaakt...
quote:Viga schreef op 20 oktober 2010 @ 01:12:

Dat overkomt mij nou nooit Sweety, gek hoor.

Ik denk dat mijn karma te slecht is voor een engeltje. Zou dat kunnen denken jullie? Ik zou er namelijk best eentje willen hebben.

Ja op zulke momenten ben je echt wel zo super dankbaar en dat vergeet je nooit.. Heb wel meer van zulke dingen gehad dat ik echt dacht van `nou!!!!!! Dat kan toch gewoon niet waar zijn???´

Ik weet niet of jouw karma te slecht is, ik ben natuurlijk wel heel lief
Poezewoes, vergeet het verhaal er helemaal bij te vertellen.

Ik zat net in een bar, maar werd er uitgekeken door de serveerster. Dus toen zijn we naar het station gelopen. En wat denk je: blijkt preciess de laatste trein net te gaan. Nou anders had ik mooi op het station moeten slapen en was ik morgen als een zwerver op mijn sollicitatie aangekomen. Dus ik denk nog: pfoe..ik heb een engel op mijn schouder. Dus echt humor dat jij hier nu toevallig een topic over opent. Ik denk dat de engeltjes ons een teken geven, dit kan geen toeval zijn.

Btw sweetytweety, denk je dat ik jouw engel even mag lenen? Dat met die cheques kent die van mij nog niet.
Werd ineens een beetje nat op m'n schouder. Wat denk je? Zit een engel stiekem een plasje te doen.

(dacht dat ze dat alleen op je tong deden??)
Elke keer dat mijn fiets gejat wordt, zeg ik dat mijn beschermengel op vakantie is.

Maar die keer in Frankrijk was hij erbij. Daarom kan ik nu nog hier meeschrijven. Anders hadden ze me destijds van de bodem van het ravijn kunnen schrapen.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven