Ergernissen in de supermarkt 2

16-08-2015 16:24 2981 berichten
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic

Hier het oude topic Ergernissen in de supermarkt 1

I can explain it to you, but I can't understand it for you
quote:ZusterPetronella schreef op 06 september 2015 @ 20:09:

O, laatst viel me nog iets op (die ene keer dat ik dus toch nog zelf naar de supermarkt moest) en ik vroeg me af of jullie dat herkennen: ik liep door een gangpad waar 2 vakkenvullers bezig waren en we moesten op een gegeven moment voor elkaar langs, en die vakkenvuller nám gewoon voorrang met een volle doos in zijn handen. Hij maaide me nog net niet omver. Ik keek een beetje verbouwereerd, van 'O, doen we dat hier zo?' en hij keek echt zo terug van 'huh, is er een probleem?'

Da's toch vreemd? In mijn tijd als vakkenvuller heb ik nooit te horen gekregen dat ik klanten moest voorlaten hoor, dat leek me gewoon vrij logisch. Zij zijn klant en ik werk daar, dus als we elkaar moeten kruisen mag de klant voor. Ik was er ook altijd als de kippen bij om die kar met dozen opzij te zetten als een klant erbij moest, die moet ik tegenwoordig ook maar gewoon zelf een zetje geven en dan kan je nog een standje krijgen ook, van zo'n blaag.

Heel herkenbaar! Afgelopen week nog.

Ik ging naar de AH midden in het centrum. Erg kleine winkel. Heel vervelend ingedeeld ook, met steunpalen midden in de al kleine gangpaden, dat soort werk.