Ergernissen in de supermarkt deel 3

donderdag 22 augustus 2019 om 16:04
donderdag 22 augustus 2019 om 16:07
Geen ergernis, maar pure walging: een kindje in de Lidl dat een croissantje uit zo'n bak met verse broodjes hengelt en er gelijk aan gaat knagen. Moeder ziet het en zegt (ik verzin dit niet): 'NEE SOPHIE, DAT MAG NIET, LEG DAT EENS TERUG!' En ja hoor, het croissantje (minus een hap, maar met kleuterspuug) gaat weer gewoon terug de bak in. Dit is de reden waarom ik nooooooooooit 'verse' broodjes koop. Je weet nooit wie er met zijn tengels (of tanden in dit geval) aan heeft gezeten.
donderdag 22 augustus 2019 om 16:10

donderdag 22 augustus 2019 om 19:07
Ik zocht pasteibakjes in de AH. Hele winkel doorgegaan maar ik kon ze niet vinden. 1 Medewerker riep meteen een ander omdat hij geen idee had wat ik bedoelde. Medewerker 2 kwam met een taartbodem aan. Medewerker 3 vond dat van die kleine toastbakjes wel konden. Medewerker 4 zag het in Keulen donderden. Gelukkig was er een andere klant die me lachend en wel (want had zich ook ooit suf gezocht naar die dingen) liet zien dat ze in het onderste schap onder de gedroogde worsten en blikken unox lagen. Ik vond het zo geen logische plek! Tot die mevrouw een blik ragout pakte en zei dat dat de link was.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

donderdag 22 augustus 2019 om 19:10
Oudblond schreef: ↑22-08-2019 19:07Ik zocht pasteibakjes in de AH. Hele winkel doorgegaan maar ik kon ze niet vinden. 1 Medewerker riep meteen een ander omdat hij geen idee had wat ik bedoelde. Medewerker 2 kwam met een taartbodem aan. Medewerker 3 vond dat van die kleine toastbakjes wel konden. Medewerker 4 zag het in Keulen donderden. Gelukkig was er een andere klant die me lachend en wel (want had zich ook ooit suf gezocht naar die dingen) liet zien dat ze in het onderste schap onder de gedroogde worsten en blikken unox lagen. Ik vond het zo geen logische plek! Tot die mevrouw een blik ragout pakte en zei dat dat de link was.
Volgende keer vragen om ragoutbakjes

donderdag 22 augustus 2019 om 20:44
In de supermarkt, kan ik niet naar de geldautomaat, die in de hal staat,naast de ingang,want ik heb mijn hondjbij mij.
Daar ben ik op aan gesproken,door de leiding, dat ik alleen in d hal kwam en verder niet,deed niet ter zake.
Prima, zijn hun regels.
Kom ik daar vanmiddag om iets te halen en wat zie ik, twee van doe bejaarden,elk met een hondenkar,incl hond die zat te kwijlen en hijgen.
Op hun gemak door de super lopen en boodschappen halen die ze naast hun hond neer legden.
Ik heb mij daar gallis over gemaakt, ben nu zelf naar de infobali gelopen en heb het door gegeven.
Mocht ik later wel even bellen en door geven,de leiding was er even niet.
Snotverdikkem, ik he/gebeld, ze zouden het uit gaan zoeken, nakijken oo de videobeelden,ik kon hun de kassa en tijdstip vertellen.
Daar ben ik op aan gesproken,door de leiding, dat ik alleen in d hal kwam en verder niet,deed niet ter zake.
Prima, zijn hun regels.
Kom ik daar vanmiddag om iets te halen en wat zie ik, twee van doe bejaarden,elk met een hondenkar,incl hond die zat te kwijlen en hijgen.
Op hun gemak door de super lopen en boodschappen halen die ze naast hun hond neer legden.
Ik heb mij daar gallis over gemaakt, ben nu zelf naar de infobali gelopen en heb het door gegeven.
Mocht ik later wel even bellen en door geven,de leiding was er even niet.
Snotverdikkem, ik he/gebeld, ze zouden het uit gaan zoeken, nakijken oo de videobeelden,ik kon hun de kassa en tijdstip vertellen.

donderdag 22 augustus 2019 om 20:51
Gut mijn kind knabbelde weleens op een broodje nog wat ze thuis gekregen had. Mag dat ook niet?Michella_1991 schreef: ↑22-08-2019 09:54Wat kom ik gister tegen in de Lidl? Een meisje van een jaar of 2 zittend in een kar die aan een stokbrood aan het knabbelen was.
Ik geloof niet dat die was betaald vanwege het feit dat ze nog hun ronde aan het doen waren
donderdag 22 augustus 2019 om 20:58

donderdag 22 augustus 2019 om 21:09
donderdag 22 augustus 2019 om 21:15
Of gewoon om 'pasteitjes'.
donderdag 22 augustus 2019 om 21:22
Ook niet netjes. Je mag niet eten en drinken in winkels. Zit ook altijd zo'n sticker op de deur met een ijsje/puntzak friet met een kruis erdoor. Als ik vroeger als kind wat te eten had, een ijsje of een krentenbol, dan aten we dat eerst op. Dan pas naar binnen.
Erger me dan dus ook kapot aan al die aso's die met flinke ijsjes/churro's of andere meuk door de Hema banjeren. Lekker kruimelen/knoeien en de producten verpesten.
Een kind dat een broodje eet is wel van iets andere orde, maar dan nog. Doe iets aan je planning. Lijkt me niet nodig dat kind uitgerekend in de winkel moet eten. Genoeg uren in een dag.....
donderdag 22 augustus 2019 om 21:59
Dit.
Je zal de honger van een (klein) kind misschien niet altijd even goed kunnen plannen, maar je zal (zeker een wat ouder) kind echt wel kunnen leren om even te wachten tot de boodschappen betaald zijn.
In this mad house we must all survive

donderdag 22 augustus 2019 om 22:11
Euh denk dat je mis bent hoor. Die stickers staan niet op supermarkten. Hier in ieder geval niet.Harkjes schreef: ↑22-08-2019 21:22Ook niet netjes. Je mag niet eten en drinken in winkels. Zit ook altijd zo'n sticker op de deur met een ijsje/puntzak friet met een kruis erdoor. Als ik vroeger als kind wat te eten had, een ijsje of een krentenbol, dan aten we dat eerst op. Dan pas naar binnen.
Erger me dan dus ook kapot aan al die aso's die met flinke ijsjes/churro's of andere meuk door de Hema banjeren. Lekker kruimelen/knoeien en de producten verpesten.
Een kind dat een broodje eet is wel van iets andere orde, maar dan nog. Doe iets aan je planning. Lijkt me niet nodig dat kind uitgerekend in de winkel moet eten. Genoeg uren in een dag.....
Mijn dochter at toen tijdens het wandelen ook ja. Herstellende van een hersenvliesonsteking was ik blij dat ze uberhaupt at.
Maar ja wat je zegt. Planning is veel belangrijker hoor.

donderdag 22 augustus 2019 om 22:52
hier ook niet. en bij de supers waar ik kom staan genoeg schalen met stukjes/hapjes om te proeven, dus dat zou erg vreemd zijn in combinatie met die regel/sticker.pipootje schreef: ↑22-08-2019 22:11Euh denk dat je mis bent hoor. Die stickers staan niet op supermarkten. Hier in ieder geval niet.
Mijn dochter at toen tijdens het wandelen ook ja. Herstellende van een hersenvliesonsteking was ik blij dat ze uberhaupt at.
Maar ja wat je zegt. Planning is veel belangrijker hoor.
Don't cry, buy a bag and move on.
donderdag 22 augustus 2019 om 23:06

donderdag 22 augustus 2019 om 23:16
Dit. En het zijn dan vaak ook nog zulke kleintjes dat ze in het winkelkarzitje zitten of vastgesnoerd in buggy of kinderwagen. Kunnen weinig ‘schade’ aanrichten met hun zacht puntje. Vorige week was er nog een peutertje zo sociaal om mij ook een stukje brood te gevenSombraOnline schreef: ↑22-08-2019 21:30Want je kan plannen wanneer je kindje honger krijgt? Ik heb liever een kindje dat knabbelt aan een broodje, dan een schreeuwend kindje dat honger heeft... Maar goed, dat ben ik![]()

vrijdag 23 augustus 2019 om 01:29
Maak jij je daar serieus druk om? Zolang het niet afgekauwd wordt teruggelegd is er toch niks aan de hand? En het feit of het wel of niet al betaald is zijn echt jouw zaken niet. Het is immers niet jouw winkel. Als de medewerkers er moeite mee hebben dan zeggen ze er wel iets van hoor.Michella_1991 schreef: ↑22-08-2019 09:54Wat kom ik gister tegen in de Lidl? Een meisje van een jaar of 2 zittend in een kar die aan een stokbrood aan het knabbelen was.
Ik geloof niet dat die was betaald vanwege het feit dat ze nog hun ronde aan het doen waren
vrijdag 23 augustus 2019 om 02:42
Helemaal mee eens!GinnyJones schreef: ↑23-08-2019 01:29Maak jij je daar serieus druk om? Zolang het niet afgekauwd wordt teruggelegd is er toch niks aan de hand? En het feit of het wel of niet al betaald is zijn echt jouw zaken niet. Het is immers niet jouw winkel. Als de medewerkers er moeite mee hebben dan zeggen ze er wel iets van hoor.