Ergernissen in de supermarkt deel 3

10-07-2016 22:24 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat deel 2 bijna vol is, gaan we hier verder!

Deel 1

Deel 2
I can explain it to you, but I can't understand it for you
quote:Vera8 schreef op 20 maart 2017 @ 15:55:

Wanneer ik weer eens zo'n eigenheimer tegenkom, die op de parkeerplaats rustig twee plaatsen inneemt, douw ik deze onder zijn ruitenwissers

[afbeelding]

Schitterend

Deze stond vandaag bij mijn Action op een nagenoeg lege parkeerplaats

quote:MonicaG schreef op 29 maart 2017 @ 21:47:

[...]

Schitterend

Deze stond vandaag bij mijn Action op een nagenoeg lege parkeerplaats

[afbeelding]

Ik moest even goed kijken, maar nu zie ik hem

Wat een idioot ben je dan eigenlijk. Ik zou niet eens zo durven parkeren
Ik ben zelf een waardeloze parkeerder, maar ik vraag me toch af of deze een kwestie van onkunde of arrogantie is
quote:soetkees schreef op 18 maart 2017 @ 21:45:

Sabeltandcavia, dat is zeker irritant. Bij bijv. PLUS is de regel: zodra het in het schap staat, geldt de voordeelregel. Dus, als een voordeel zondag in gaat, maar ze zetten het zaterdag al in de schappen, dan geldt de aanbieding al.

Helaas geldt dat niet voor andere supermarkten.Hebben ze deze regel? Dat ja dan echt de enige positieve reden die ik kan verzinnen om naar de PLUS te gaan. De PLUS hier vind ik echt zwaar klantonvriendelijk. Product tegen houdbaarheidsdatum aan, geen korting. Aardbeien die er uitzien alsof ze al 3 keer herkauwd zijn, geen korting. Echt geen enkele poging tot meedenken of oplossen. Maar dat is hier he. Elders misschien wel heel goed geregeld.
Ik kan soms ook vrij aso parkeren.
quote:Troeteltje schreef op 31 maart 2017 @ 09:34:

Ik kan soms ook vrij aso parkeren.Waarom?
Tijdsnood, een ander die rot geparkeerd heeft waardoor ik niet helemaal recht kan staan, gebrek aan inzicht in parkeerkunsten. Let wel.....je hebt aso en je hebt aso. Ik sta niet zodanig dat een ander er last van heeft. Ik vind het dan soms zelf wat minder net staan. Echter ik ben veeleisend tav mezelf, dus eigenlijk zegt dat weinig over de realiteit.
quote:Nav__ schreef op 07 maart 2017 @ 14:20:

Volgens mij is het een groot verschil om een kind aan te spreken op gedrag waarvan jij zelf last hebt, of het kind pedagogisch corrigeren. Dat laatste vind ik echt ongepast. Ik ben vaak op het vliegveld en denk dan ook: my God, zeg dat kind eens dat 'ie moet ophouden! Ik zeg er pas iets van als het kind MIJ ermee lastig valt.

Verder ook niet al te zurig over doen, het zijn kinderen, die zijn wel eens druk en vervelend. Ik waardeer het overigens niet dat mensen heel duidelijk moeten laten merken dat ze een hekel aan kinderen hebben. Ik was laatst uit eten, zat daar een stelletje met hun baby. Ze zeiden nog tegen elkaar: 'wel spannend, zo voor het eerst weer naar buiten met de baby'. Ik vond het aandoenlijk. Toen ging het kindje huilen. De ouders, beschaamd: 'Oh sorry hoor, sorry als u last heeft'. Waarop ik zei: 'geeft niets joh, kindjes moeten soms huilen, maak je niet druk'. EEn of ander wijf van een tafel verder zei: 'lekker handig om uit eten te gaan, tjongejonge'. Wow... -.-'

Dat gebeurt vast in de supermarkt ook. Dus: pedagogisch corrigeren van andermans kinderen, nee. Vriendelijk vragen of kinderen willen ophouden jou lastig te vallen, ja, kan wel. Vind ik!Daar ben ik het niet mee eens, wanneer een kind iets staat te slopen en de ouder niets zegt, zeg ik er wat van. Het moet niet gekker worden zeg.
quote:Vera8 schreef op 20 maart 2017 @ 15:55:

Wanneer ik weer eens zo'n eigenheimer tegenkom, die op de parkeerplaats rustig twee plaatsen inneemt, douw ik deze onder zijn ruitenwissers

[afbeelding]
quote:Troeteltje schreef op 31 maart 2017 @ 13:08:

Tijdsnood, een ander die rot geparkeerd heeft waardoor ik niet helemaal recht kan staan, gebrek aan inzicht in parkeerkunsten. Let wel.....je hebt aso en je hebt aso. Ik sta niet zodanig dat een ander er last van heeft. Ik vind het dan soms zelf wat minder net staan. Echter ik ben veeleisend tav mezelf, dus eigenlijk zegt dat weinig over de realiteit.Oké.
Nou kan ik over het algemeen redelijk goed parkeren, ik beland toch wel altijd in het geplande vak. Maar ik voel me al aso als ik een beetje scheef sta
Vandaag ergerde zich iemand aan mij.

Ik had 3 boodschappen. 1 vrouw achter mij.

Hoor ik ineens; BALKJE! En baf, smijt ze dat balkje tussen onze boodschappen.

okeeeee..
quote:Haaz schreef op 31 maart 2017 @ 19:57:

okeeeee.. Pfffff lekker type!
Herkenbaar Haaz. Vandaag 3 kleine boodschappen en achter me een man met 4 of 5 grote zware producten in zijn armen. Zuchten, zuchten, zuchten. Hij kon gewoon alles op de band kwijt echter deed dat niet. Of hij zijn gespannen spieren wilde showen?

okeeeee.. Ik weet dat geniale invallen altijd later komen, maar wat zou ik graag gezegd hebben: in uw oog, mevrouw?
I can explain it to you, but I can't understand it for you
quote:soetkees schreef op 31 maart 2017 @ 20:05:

[...]

Ik weet dat geniale invallen altijd later komen, maar wat zou ik graag gezegd hebben: in uw oog, mevrouw?
quote:Mepi schreef op 31 maart 2017 @ 19:50:

Nou kan ik over het algemeen redelijk goed parkeren, ik beland toch wel altijd in het geplande vak. Maar ik voel me al aso als ik een beetje scheef sta

Als ik te scheef sta naar mijn zin, stap ik weer in en zet 'm rechter.

Maar ik ben nogal obsessief compulsief gestoord.
quote:soetkees schreef op 31 maart 2017 @ 20:05:

Ik weet dat geniale invallen altijd later komen, maar wat zou ik graag gezegd hebben: in uw oog, mevrouw?

Nu ken ik deze vrouw in het geheel niet, maar ik schat zomaar in dat ze daar niet om had kunnen lachen.
quote:Lotte35 schreef op 31 maart 2017 @ 20:15:

[...]

Als ik te scheef sta naar mijn zin, stap ik weer in en zet 'm rechter.

Maar ik ben nogal obsessief compulsief gestoord.

Jij snapt het tenminste

Ik ben dus ook zo'n neuroot, maar ik kan absoluut niet parkeren. Ik ben dus m'n halve leven kwijt aan in- en uitstappen, ben wel een attractie zo
Tvp

okeeeee..

Ik vind ook zoooooo ergelijk, geen balkje neerzetten. Vooral al ze je nog aankijken, zien dat je boodschappen neerleggen en dan nog geen balkje hè

Maar ik zeg er nooit wat van en ga zeker niet schreeuwen of smijten. Ze zoeken het maar uit als de boodschappen door elkaar gaan, want daar bemoei ik mij ook niet mee.

Daar staat tegenover dat ik wel zo vriendelijk ben om geregeld mensen voor te laten met een paar boodschappen wanneer ik een kar vol heb.
Interviewer: And you see an equivalence between the idea of god and the idea of a fairy or a Leprechaun??? Dawkins: The evidence of both is equally poor! :-)
Al meerdere keren voorbij gekomen, maar die mensen die iets willen pakken en dan zo hun karretje midden in het gangpad laten staan. Het ergerlijke vooral is dat mijn man dat ook doet! En hij kan mij niet vertellen waarom, staat hij niet bij stil zegt hij. Nee, maar andere noodgedwongen wel!
Interviewer: And you see an equivalence between the idea of god and the idea of a fairy or a Leprechaun??? Dawkins: The evidence of both is equally poor! :-)
quote:MonicaG schreef op 31 maart 2017 @ 21:24:

Ik ben dus ook zo'n neuroot, maar ik kan absoluut niet parkeren. Ik ben dus m'n halve leven kwijt aan in- en uitstappen, ben wel een attractie zo

Ik vind jou altijd zo grappig.

Lees je graag, herken ook veel in je.

Maar goed, als ik achteruit inparkeer (wat ik best goed kan), zou ik het liefst met een liniaal nameten of ik links en rechts evenveel ruimte overheb. Dat doe ik dan net niet, maar als ik op het oog perfect sta, word ik overvallen door een gevoel van gelukzaligheid
quote:Lotte35 schreef op 31 maart 2017 @ 22:16:

[...]

Ik vind jou altijd zo grappig.

Lees je graag, herken ook veel in je.

Maar goed, als ik achteruit inparkeer (wat ik best goed kan), zou ik het liefst met een liniaal nameten of ik links en rechts evenveel ruimte overheb. Dat doe ik dan net niet, maar als ik op het oog perfect sta, word ik overvallen door een gevoel van gelukzaligheid

Dat gevoel is geheel wederzijds

Ik kan niet inschatten hoe groot de afstand is. De drie plaatjes die binnenkomen krijg ik niet tot 1 geheel verwerkt.

Gelukkig schat ik mijn afstand altijd kleiner in dan de werkelijke afstand, maar ik sta dus eeuwen te schuiven voor ik naar mijn gevoel goed sta.

En dan stap ik uit en zie dat ik niet evenwijdig met de lijnen van mijn vak sta en dat kan natuurlijk echt niet
quote:MonicaG schreef op 31 maart 2017 @ 22:26:

En dan stap ik uit en zie dat ik niet evenwijdig met de lijnen van mijn vak sta en dat kan natuurlijk echt niet

Oh nee, dat is inderdaad een kwelling voor het oog!

Als ik sommige auto's ook zie staan, totaal scheef, snap ik niet hoe die mensen zorgeloos aan het winkelen zijn.

Maar nogmaals; helemaal normaal ben ik niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven