Ergernissen in de supermarkt deel 3

10-07-2016 22:24 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat deel 2 bijna vol is, gaan we hier verder!

Deel 1

Deel 2
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Normaal is compleet overrated
Ik vind achteruit inparkeren überhaupt een drama. Hoe ik ooit mijn rijbewijs gehaald heb met dit als speciale verrichting, is mij een raadsel.

Vooruit inparkeren en er weer uitkomen vind ik geen enkele moeite. Wat is dat eigenlijk toch met die voorkeur om achteruit er in te willen?

Wij doen ook altijd onze boodschappen in een aangrenzende stad. De ergenissen in onze stad met parkeren bij een supermarkt is gigantisch. En bij de aangrenzende stad, parkeerplaatsen te over en nog gratis ook.

Dat is een supermarkt ergernis die ik daardoor niet meer heb!
Interviewer: And you see an equivalence between the idea of god and the idea of a fairy or a Leprechaun??? Dawkins: The evidence of both is equally poor! :-)
quote:IBAOHI schreef op 31 maart 2017 @ 22:39:

Ik vind achteruit inparkeren überhaupt een drama. Hoe ik ooit mijn rijbewijs gehaald heb met dit als speciale verrichting, is mij een raadsel.

Vooruit inparkeren en er weer uitkomen vind ik geen enkele moeite. Wat is dat eigenlijk toch met die voorkeur om achteruit er in te willen?

Ik vind achteruit echt veel makkelijker, en moet met vooruit juist tig keer 'steken' voor ik een beetje schappelijk sta. Als ik altijd vooruit zou inparkeren kwam ik waarschijnlijk helemáál de auto niet meer

uit
quote:Lotte35 schreef op 31 maart 2017 @ 22:49:

[...]

Ik vind achteruit echt veel makkelijker, en moet met vooruit juist tig keer 'steken' voor ik een beetje schappelijk sta. Als ik altijd vooruit zou inparkeren kwam ik waarschijnlijk helemáál de auto niet meer uit Dat heb ik dus echt precies andersom. Ik vind het zo lastig om via spiegels te kijken hoeveel ruimte ik nog heb. Daar wil ik letterlijk en figuurlijk met mijn neus bovenop zitten.
Interviewer: And you see an equivalence between the idea of god and the idea of a fairy or a Leprechaun??? Dawkins: The evidence of both is equally poor! :-)
Van de week bij de appie een pubermeisje dat zo ongeveer tegen me aan geplakt stond in de rij. Op het moment dat ik genoeg moed verzameld had om haar erop aan te spreken kwam ze erachter dat het een alleen pinnen kassa was droop ze af.
I would rather shit in my hands and clap
quote:Lotte35 schreef op 31 maart 2017 @ 22:33:

[...]

Oh nee, dat is inderdaad een kwelling voor het oog!

Als ik sommige auto's ook zie staan, totaal scheef, snap ik niet hoe die mensen zorgeloos aan het winkelen zijn.

Maar nogmaals; helemaal normaal ben ik niet Omdat ik anders nooit meer aan winkelen toekom... ik zou de hele middag op en neer aan het steken zijn in het vak
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
quote:Haaz schreef op 31 maart 2017 @ 19:57:

Vandaag ergerde zich iemand aan mij.

Ik had 3 boodschappen. 1 vrouw achter mij.

Hoor ik ineens; BALKJE! En baf, smijt ze dat balkje tussen onze boodschappen.

okeeeee.. "Balk in je oog, bitch"
quote:tialtngo schreef op 31 maart 2017 @ 23:10:

Van de week bij de appie een pubermeisje dat zo ongeveer tegen me aan geplakt stond in de rij. Op het moment dat ik genoeg moed verzameld had om haar erop aan te spreken kwam ze erachter dat het een alleen pinnen kassa was droop ze af. Hoezo moed verzamelen?
quote:mamavanf schreef op 31 maart 2017 @ 23:17:

Omdat ik anders nooit meer aan winkelen toekom... ik zou de hele middag op en neer aan het steken zijn in het vak
Trouwens ik heb er ook 1. In mijn supermarkt heb je van die hangbejaarden die aan de gratis koffiecorner geplakt zitten. Proberen zich te bemoeien met mijn kind (en andere kinderen) ongevraagd in wangen knijpen, doosjes bonbons open trekken en ongevraagd bonbon in z'n mond proppen etc. Uiteraard pik ik dit niet, en eea gebeurt bij mijn zoon niet, maar hoe debiel wil je het hebben. Word er bijna agressief van.
quote:tialtngo schreef op 31 maart 2017 @ 23:10:

Van de week bij de appie een pubermeisje dat zo ongeveer tegen me aan geplakt stond in de rij. Op het moment dat ik genoeg moed verzameld had om haar erop aan te spreken kwam ze erachter dat het een alleen pinnen kassa was droop ze af. Was laatst bij de lidl, en daar vroeg de cassiere aan elke klant 'gaat u pinnen', en pas na een bevestigend antwoord begon ze met scannen. Kennelijk komt het daar te vaak voor dat mensen niet kunnen pinnen, en om het op te lossen moet de manager komen, dus ben je zo 10 minuten verder.
Ik kom normaal gezien alleen doordeweeks in de Lidl.

Onlangs op zaterdagochtend daar geweest en alle vooroordelen over die winkel werden in 1 klap waargemaakt

Om 9.30u heb ik minstens 10 alcoholadems in m'n gezicht gekregen en was er blijkbaar een Onslowmeeting. Geen idee waar die allemaal vandaag kwamen, ik zie ze nooit in 't wild
quote:MonicaG schreef op 01 april 2017 @ 07:24:

Onlangs op zaterdagochtend daar geweest en alle vooroordelen over die winkel werden in 1 klap waargemaakt

Om 9.30u heb ik minstens 10 alcoholadems in m'n gezicht gekregen en was er blijkbaar een Onslowmeeting. Geen idee waar die allemaal vandaag kwamen, ik zie ze nooit in 't wild

Nou wat raar, die uitkeringstrekkers kunnen toch net zo makkelijk door de week komen? En dan op zaterdag om 9.30, een beetje tokkie ligt dan nog in zn nest te meuren.

Ik erger me aan mezelf. Als ik een grote kar met boodschappen heb, en er komt iemand aan met een boodschap of 5 wil ik graag dat die voorgaat. Zeker als het personeel van de winkel is, die hebben duidelijk pauze. Als ze dan niet voor willen (waarom is me niet duidelijk) voel ik me zo vreselijk opgejaagd, alsof het dan mijn verantwoording is om op te schieten. Terwijl ik het gewoon gevraagd heb en zij 'nee' zeiden.

Ik werk eraan
I don't know what that means.
quote:Starshine-2 schreef op 01 april 2017 @ 08:14:

[...]

Nou wat raar, die uitkeringstrekkers kunnen toch net zo makkelijk door de week komen? En dan op zaterdag om 9.30, een beetje tokkie ligt dan nog in zn nest te meuren.

De uitkeringen worden op de laatste van de maand betaald. Dus gisteravond was feest! Vandaag nieuwe voorraad halen en dat moet op tijd anders is het op.
quote:MonicaG schreef op 01 april 2017 @ 07:24:

Om 9.30u heb ik minstens 10 alcoholadems in m'n gezicht gekregen en was er blijkbaar een Onslowmeeting. Geen idee waar die allemaal vandaag kwamen, ik zie ze nooit in 't wild Ik heb er beeld bij
quote:TemperanceB schreef op 01 april 2017 @ 08:15:

Ik erger me aan mezelf.Regel 1: erger je nóóit aan jezelf als er massa's anderen zijn waaraan je dat kunt doen
quote:Lotte35 schreef op 31 maart 2017 @ 19:33:

[...]

Oké.Je mag me nog?
quote:Troeteltje schreef op 01 april 2017 @ 09:02:

Je mag me nog?Een beetje
quote:Starshine-2 schreef op 01 april 2017 @ 08:14:

[...]

Er was volgens mij een actie van goedkope pils
quote:HasseSimonsdochter schreef op 31 maart 2017 @ 23:30:

Trouwens ik heb er ook 1. In mijn supermarkt heb je van die hangbejaarden die aan de gratis koffiecorner geplakt zitten. Proberen zich te bemoeien met mijn kind (en andere kinderen) ongevraagd in wangen knijpen, doosjes bonbons open trekken en ongevraagd bonbon in z'n mond proppen etc. Uiteraard pik ik dit niet, en eea gebeurt bij mijn zoon niet, maar hoe debiel wil je het hebben. Word er bijna agressief van.Goh, bejaarden die een beetje aanspraak willen en je kind een keer in zijn wang knijpen. En daar wordt jij agressief van?
Ik zit momenteel in Afrika en ik mis gewoon de ergernissen die ik bij de Ap en de Lidl had . Hier staan gerust 30 of 40 man in de rij, terwijl er 4 van de 10 kassa's open zijn, de caissières op een (voor ons) slakkengang aan komen lopen of dingen scannen. Het gaat zó sloom. Bedelaars die in de winkel allerlei dingen pakken en vervolgens bij mensen in de rij gaan bedelen of die het af willen rekenen. Lukt dat niet dan leggen ze de spullen gewoon op die plek neer, waardoor er pakken en pakken vlees tussen de chocoladerepen liggen te bederven. Maar ach het is ook een belevenis en training in geduld .
quote:Timetraveler schreef op 01 april 2017 @ 09:53:

Ik zit momenteel in Afrika en ik mis gewoon de ergernissen die ik bij de Ap en de Lidl had . Hier staan gerust 30 of 40 man in de rij, terwijl er 4 van de 10 kassa's open zijn, de caissières op een (voor ons) slakkengang aan komen lopen of dingen scannen. Het gaat zó sloom. Bedelaars die in de winkel allerlei dingen pakken en vervolgens bij mensen in de rij gaan bedelen of die het af willen rekenen. Lukt dat niet dan leggen ze de spullen gewoon op die plek neer, waardoor er pakken en pakken vlees tussen de chocoladerepen liggen te bederven. Maar ach het is ook een belevenis en training in geduld .Oefffff. Vind dit wel interessant om te lezen. Wist niet dat dat er zo aan toe gaat.
quote:Lotte35 schreef op 01 april 2017 @ 09:08:

[...]

Een beetje Fijn!
Troeteltje, zolang je je bolide niet zo neerzet valt het allemaal nog wel mee:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven