Ergernissen in de supermarkt deel 4
vrijdag 20 juni 2025 om 16:59
Nou ja daarom.
Onze harten bleven branden door de liefdesvlam
vrijdag 20 juni 2025 om 17:07
Hier juist rond 10/11 uur. Te vroeg gaan kom je vaak ouders/ ouderen tegen die boodschappen doen. En na 15/16 uur is het weer stuk drukker ivm mensen die uit hun werk boodschappen gaan doen om ouders met kids vanuit school.lizenlotte schreef: ↑20-06-2025 12:51ms een tip: Mijn ervaring is dat alle supermarkten op alle dagen prima te doen zijn tussen 12 en 13 uur.
Voor iedereen een groene tuin
vrijdag 20 juni 2025 om 21:17
Maar effe serieus, waarom doe je dat, om leuk te zijn toch? Om reacties uit te lokken? Overigens vind ik telefoons op speaker ook heel erg irritant.
vrijdag 27 juni 2025 om 12:39
Misschien al eerder langsgekomen, maar dat je voor de meeste aanbiedingen in de Lidl een of andere app moet hebben. Daar begin ik niet aan, dus die aanbiedingen sla ik over, zelfs als ik het product moet hebben. Dan haal ik het wel elders, puur uit nijd dus.
annonick wijzigde dit bericht op 27-06-2025 15:47
Reden: Tiepvaut hersteld
Reden: Tiepvaut hersteld
0.39% gewijzigd
donderdag 14 augustus 2025 om 14:07
Ik heb nu 1 ding gekrast dat ik wel gekocht heb (instant noodles), de rest niet. Maar het zijn vooral A-merk dingen en die koop ik normaal bijna niet. Het zijn verder meestal wel dingen die ik lust of kan gebruiken. Alleen de Breakers fruitdrink niet echt...
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
donderdag 14 augustus 2025 om 14:11
lizenlotte schreef: ↑20-06-2025 12:51ms een tip: Mijn ervaring is dat alle supermarkten op alle dagen prima te doen zijn tussen 12 en 13 uur.
Nope, niet in mijn woonplaats. Lunchtijd, dus de schooljeugd komt massaal hun croissantjes en blikjes redbull halen. Tegenwoordig ook groepjes (volwassen) lunchwandelaars die schijnbaar thuis ook niets te eten konden vinden om mee naar het werk te nemen. Lopen de supermarkt in voor 1 appel en een flesje water p.p. en staan uitgebreid hun werkprojecten te bespreken midden op de fruitafdeling

milestone wijzigde dit bericht op 14-08-2025 15:11
1.04% gewijzigd
huismuis
donderdag 14 augustus 2025 om 14:58
Voorheen was het nog best rustig in de Turkse supermarkt als ik er rond 15 uur kwam, maar tegenwoordig niet meer. Of het moet komen door de vakantie. Nou ja, zo lang sta ik nu ook weer niet in de rij en ik zou meer tijd besparen door met de fiets boodschappen te doen ipv te voet.

Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
donderdag 14 augustus 2025 om 14:59
Hier ook allemaal schooljeugd rond die tijd.Milestone schreef: ↑14-08-2025 14:11Nope, niet in mijn woonplaats. Lunchtijd, dus de schooljeugd komt massaal hun croissantjes en blikjes redbull halen. Tegenwoordig ook groepjes lunchwandelaars die schijnbaar thuis ook niets te eten konden vinden om mee naar het werk te nemen. Lopen de supermarkt in voor 1 appel en een flesje water p.p. en staan uitgebreid hun werkprojecten te bespreken midden op de fruitafdeling![]()
Maar mensen gaan voorbij
donderdag 14 augustus 2025 om 15:05
margreetder schreef: ↑14-08-2025 10:37Van die kraskaarten van AH. 80% van de producten koop ik nooit en neem ik ook niet mee omdat het nu gratis is. De overige 20% zijn steeds uitverkocht.
Dan geef je het toch weg.
Ik had/heb goede artikelen.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
donderdag 14 augustus 2025 om 15:18
Ik heb 80% meegenomen omdat het leuk was. Frisdranken, eiwitten, vegaburgers etc.margreetder schreef: ↑14-08-2025 10:37Van die kraskaarten van AH. 80% van de producten koop ik nooit en neem ik ook niet mee omdat het nu gratis is. De overige 20% zijn steeds uitverkocht.
Ik vind het de leukste AH-actie ieder jaar
donderdag 14 augustus 2025 om 17:16
Je hoeft het ook niet mee te nemen, dat scheelt. En natuurlijk proberen ze met zo'n actie mensen ook wat nieuwe dingen te laten uitproberen.margreetder schreef: ↑14-08-2025 10:37Van die kraskaarten van AH. 80% van de producten koop ik nooit en neem ik ook niet mee omdat het nu gratis is. De overige 20% zijn steeds uitverkocht.
Beetje gezeur.
donderdag 14 augustus 2025 om 18:50

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in