Flash mobs - voor een goed humeur!

11-05-2012 13:28 119 berichten
Naar aanleiding van een linkdie ik bij iemand op Facebook zag, zit ik weer eens vreselijk werkontduikend gedrag te vertonen door allerlei (oude) flash mobs op te zoeken...

Ik ben een doos, want ik word daar dus altijd heel geëmotioneerd en écht heel blij van!!

Iemand leuke aanvullingen op deze twee (nou ja 3 dus eigenlijk, de eerste link is ook mooi):

Station in Antwerpen

Black eyed peas bij Oprah

Laat me meegenieten! (al kan ik beter aan het werk gaan.... )
Alle reacties Link kopieren
Kijk een mobbed op YouTube. En dan de wedding suprice.

Geniale serie als je van flashmobs en suprice show/het spijt me houdt.
Die eerste is echt leuk!
Geweldig!
Ik heb nog een leuke:

Ierse dans in Sidney

(ganouaanhetwerkganouaanhetwerk...)

Overigens vind ik alleen de flashmobs leuk die echt spontaan 'lijken', niet waarbij iedereen al speciale kleren aan heeft en zich duidelijk klaar maakt om.
quote:missy_acy schreef op 11 mei 2012 @ 13:32:

Geniale serie als je van flashmobs en suprice show/het spijt me houdt.Jaha, die heb ik toevallig van de week gezien. Vond 'm eigenlijk wel te erg voor woorden voor die vrouw en volledig over de top, maar toch, toch wel leuk...
Ik heb wel een meegedaan aan n flashmob. Is leuk om te doen!
Bij die van Oprah lopen de griebels altijd over mijn grabbels.

Dan krijg ik altijd van die universele eenheid, vredige mutsigheid over me. Dan vraag ik me altijd af waarom er nog oorlog is en zo, als mensen toch met z'n zovelen zoiets leuks kunnen doen. Wat zou je dan nog knokken....

Maar goed, dat is de oude dag die dan opspeelt denk ik.
Hoe is die van Oprah voorbereid? Hoe kan dat, met zoveel mensen?
Daar zijn ook filmpjes van op youtube Java.

Ik zal eens kijken....
Die dingen staan meestal op youtube, kan je thuis alvast oefenen. :-)
Er is n making of, van die van Oprah.

Voor een waar ik aan meedeed hebben we 2 weken geoefend.

Een andere 1 dag.
Deze bijvoorbeeld.

http://www.youtube.com/watch?v=-s-n1sV_zm4
Dat aanzoek in de londense metro is ook gaaf. Kan op youtube even geen goed filmpje vinden.

Linkjes vind ik ook leuk. Ik word er ook helemaal blij van!!!
quote:eleonora schreef op 11 mei 2012 @ 13:39:

Dan krijg ik altijd van die universele eenheid, vredige mutsigheid over me. Dan vraag ik me altijd af waarom er nog oorlog is en zo, als mensen toch met z'n zovelen zoiets leuks kunnen doen. Wat zou je dan nog knokken....

Maar goed, dat is de oude dag die dan opspeelt denk ik.Dat heb ik nou ook.
O fijn Missinuenda.
quote:missy_acy schreef op 11 mei 2012 @ 13:39:

Ik heb wel een meegedaan aan n flashmob. Is leuk om te doen!Het lijkt me zó leuk om dat ook een keer te doen, maar hoe kwam je erbij dan? Waren het bekenden ofzo die dat organiseerden?
quote:eleonora schreef op 11 mei 2012 @ 13:51:

O fijn Missinuenda. Ik ben 52. Bij mij is het dus echt de oude dag.
Facebook.

Heb zelf veel gedanst vroeger, dus nog veel dansvrienden.
quote:eleonora schreef op 11 mei 2012 @ 13:39:

Maar goed, dat is de oude dag die dan opspeelt denk ik.Begint dat echt al op je 36e??? Maar precies hierom ben ik dit topic dus begonnen. Ik kijk deze filmpjes ook alleen maar als ik alleen thuis ben, want meestal zit ik er bij te janken...
Oh flashmobs zijn zo cool, mits goed en spontaan. Over die van Oprah heb ik gelezen dat de dans is voorbereid door grote dansschool eigenaren, die vervolgens al hun dansers de dans leerden.
quote:missy_acy schreef op 11 mei 2012 @ 13:54:

Facebook.

Heb zelf veel gedanst vroeger, dus nog veel dansvrienden.Dat hoor ik ook van mijn zus, dat er een tijd was dat ze bijna wekelijks het verzoek kreeg om ergens aan mee te doen (jammer dat ik van die stramme benen heb...)
quote:missy_acy schreef op 11 mei 2012 @ 13:32:

Geniale serie als je van flashmobs en suprice show/het spijt me houdt.Laatst doorgestuurd gekregen van een collega. Die was écht heel erg leuk! Heb een traantje weg moeten pinken.
Een flashmob is natuurlijk nooit spontaan, Twitters.
quote:missinnuenda schreef op 11 mei 2012 @ 13:55:

Een flashmob is natuurlijk nooit spontaan, Twitters.Niet?? He.... daar gaat weer een illusie aan diggelen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven