Floor redt levens!
dinsdag 6 juli 2010 om 17:03
Nu was ik al best wel fan van onze eigen forum-Floor, maar dít wist ik nog niet: Floor redt levens! Ik vind het onbegrijpelijk dat een eerdere poging van haar om levens te redden uitmondde op een scheldpartij. Vandaar dit topic. Floor zij geloofd en geprezen, Floor is onze hoop in bange dagen, Floor, say the magic words!
dinsdag 6 juli 2010 om 17:30
quote:minny schreef op 06 juli 2010 @ 17:26:
Djeeeezz...ik was vergeten hoe belachelijk er toen gereageerd werd op een simpele opmerking...Ik heb net de discussie even herlezen en ik werd weer pissig Gelukkig zag ik net op tijd dat het ook weer goed gekomen is
Djeeeezz...ik was vergeten hoe belachelijk er toen gereageerd werd op een simpele opmerking...Ik heb net de discussie even herlezen en ik werd weer pissig Gelukkig zag ik net op tijd dat het ook weer goed gekomen is
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
dinsdag 6 juli 2010 om 17:33
dinsdag 6 juli 2010 om 17:34
quote:borodini schreef op 06 juli 2010 @ 17:30:
[...]
Ik heb net de discussie even herlezen en ik werd weer pissig Gelukkig zag ik net op tijd dat het ook weer goed gekomen is Ik was er toen niet, maar werd achteraf ook met terugwerkende kracht pissig idd...djeeezz...
Maar Floor lacht het laatst, want ze had haske gelijk! Dus!
[...]
Ik heb net de discussie even herlezen en ik werd weer pissig Gelukkig zag ik net op tijd dat het ook weer goed gekomen is Ik was er toen niet, maar werd achteraf ook met terugwerkende kracht pissig idd...djeeezz...
Maar Floor lacht het laatst, want ze had haske gelijk! Dus!
dinsdag 6 juli 2010 om 17:35
quote:minny schreef op 06 juli 2010 @ 17:34:
[...]
Ik was er toen niet, maar werd achteraf ook met terugwerkende kracht pissig idd...djeeezz...
Maar Floor lacht het laatst, want ze had haske gelijk! Dus! We hadden je al gemist, als je erbij was geweest had de discussie ws nu nóg gelopen. Minny de Pitbull... .
[...]
Ik was er toen niet, maar werd achteraf ook met terugwerkende kracht pissig idd...djeeezz...
Maar Floor lacht het laatst, want ze had haske gelijk! Dus! We hadden je al gemist, als je erbij was geweest had de discussie ws nu nóg gelopen. Minny de Pitbull... .
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
dinsdag 6 juli 2010 om 17:37
dinsdag 6 juli 2010 om 17:38
dinsdag 6 juli 2010 om 17:38
dinsdag 6 juli 2010 om 17:39
dinsdag 6 juli 2010 om 17:42
dinsdag 6 juli 2010 om 17:45
quote:Sarah Scott schreef op 06 juli 2010 @ 17:32:
[...]
Links van de post op de datum/tijd klikken en daarna de url kopieren en hier plakken.Ff testen: http://forum.viva.nl/forum/list_message ... 9#m5316249
Yes, bedankt.
Daar begint de discussie dus.
[...]
Links van de post op de datum/tijd klikken en daarna de url kopieren en hier plakken.Ff testen: http://forum.viva.nl/forum/list_message ... 9#m5316249
Yes, bedankt.
Daar begint de discussie dus.
Liever elitair dan een pauper!