forum vragen

22-12-2013 10:05 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Al een hele tijd ben ik actief op het forum.

Nu lees ik wel eens dingen die ik even niet zo goed snap. Hoop dat iemand me kan helpen?

1. Wat is loepen en hoe kun je dit doen? Kan t ook op de mobiele app?

2. Wat is een terugvind post en hoe kun je dit doen?

Alvast bedankt!
Nog belangrijker: kun je ook koken?
quote:Amand schreef op 22 december 2013 @ 10:08:

Nog belangrijker: kun je ook koken? Koken. Dat is een eufemisme, toch?
1 Ding is zeker: de mobiele app zuigt aan alle kanten!!
One life, live it!
Loepen = op het loepje onder iemands Ava klikken en zodoende veel over iemands forumverleden te weten komen.
Terugvindpost (tvp): je plaatst een post in een topic dat jou interesseert. Je kunt dan sneller het topic terugvinden door te klikken op 'mijn viva' en dan 'laatst bekeken'. Of door jezelf te loepen en dan te klikken op 'berichten geplaatst door ...'
quote:lemoos2 schreef op 22 december 2013 @ 10:19:

Terugvindpost (tvp): je plaatst een post in een topic dat jou interesseert. Je kunt dan sneller het topic terugvinden door te klikken op 'mijn viva' en dan 'laatst bekeken'. Of door jezelf te loepen en dan te klikken op 'berichten geplaatst door ...'Wanneer die functie werkt, ja Grmpf
Loepen kan niet met de mobiele app. Quoten meestal ook niet helaas.
Quoten kan niet mobiel, maar je kunt wel een post selecteren, kopieren en in het reactievak plakken.

Daar zet je dan [ quote ] voor en [ /quote ] achter (in allebei de gevallen zonder spatie) en dan wordt het als een quote weergegeven.
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Oké bedankt! Nu kan ik weer actief meedoen
je kunt de posts terugvinden via de loep
En dan nog een vraagje: als mensen in hun reactie iets doorstrepen waarom halen ze het dan niet gewoon weg?
Sabbatical mets: maar dus niet via de mobiele app
quote:Zomer28 schreef op 22 december 2013 @ 23:27:

En dan nog een vraagje: als mensen in hun reactie iets doorstrepen waarom halen ze het dan niet gewoon weg?Dat is een beetje te vergelijken met mompelen wat je echt wil zeggen, terwijl je hardop een politiek correct antwoord geeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven