Forummer van de maand

20-02-2012 15:00 3276 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van de tijd dat ik hier alleen meelas, weet ik dat er ooit een verkiezing is van "forummer van de maand".

Zou het niet aardig zijn om zoiets te herintroduceren? Het kan ook een variant zijn, zoals een soort sterrensysteem of ranking per poster. Of een team van een of twee of drie forum-aanvoerders. Of een poster van het jaar.

Los van hoe het precies wordt uitgewerkt (via zelfnominering, via nominering door anderen, door het aantal posts, etc.), zie ik de volgende voordelen:

1. Het geeft een incentive voor posters om goede, inhoudelijke bijdragen te plaatsen (in plaats van anderen af te zeiken of off-topic te gaan).

2. Nieuwe posters weten meteen wie een beetje de gerespecteerde/belangrijke posters zijn. Als een meisje bijvoorbeeld met een probleem zit en twee reacties krijgt (een van een viva-autoriteit en iemand met minder gezag), dan weet je beter hoe je die adviezen moet wegen/beoordelen dan wanneer je blijft zitten met een 1-1 gelijkspel.
Klopt Groen druifje, jij bent bij de les!
quote:martin81 schreef op 21 februari 2012 @ 15:19:

[...]

En dat geloof ik nu weer niet...Jij gelooft wel meer niet maar dat betekend nog niet dat het niet waar is.
quote:martin81 schreef op 21 februari 2012 @ 15:21:

[...]

Ik heb dit topic geopend naar aanleiding van het oude gebruik "forummer van de maand". Maar zelf zou ik me er niet prettig bij voelen om die titel te krijgen.

Wel zou ik openstaan voor "forummer van het jaar" of voor een plaats in een "viva hall of fame" of iets dergelijks.OMG, een WO-er die in de hall of fame van een vrouwenblad wil..
.
Ik zie jou eerder in een hall of fame, Nerd.
...hall of fame? Hall of insane wellicht?
quote:Shalimar schreef op 21 februari 2012 @ 15:22:

Klopt Groen druifje, jij bent bij de les!Lang leve het eindexamen over de reformatie Waarvoor dank
quote:Shalimar schreef op 21 februari 2012 @ 15:25:

...hall of fame? Hall of insane wellicht?

Ja of Hall of Shame.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Martin heb je wel je gummetje bij je? Om straks de geilsporen uit je boxert te wissen.
Hall of Shame
quote:charlottew88 schreef op 21 februari 2012 @ 15:25:

[...]

Ja of Hall of Shame.

Prachtig!

Maar het is weer half 4, Martin en ik moeten weer naar huis. Het gemeentehuis sluit.

Tot laterz!
Joehoe
Okee, als dit het niveau is, dan neem ik even een time-out.
Jullie hebben het aan jezelf te wijten.
quote:martin81 schreef op 21 februari 2012 @ 15:29:

Okee, als dit het niveau is, dan neem ik even een time-out.Ik heb ons vertrek al aangekondigd, vergeet je trommeltje niet en tot morgen!
Zo, het is dus echt vakantie hier. Kom op, Martin ik weet dat er bezuinigd is in de gezondheidszorg maar wordt het niet eens tijd om jezelf eens bij elkaar te harken, het lappy te sluiten en weer in de kring te gaan zitten voor de volgende therapie?

Okee, als dit het niveau is, dan neem ik even een time-out.Moet je vaker doen!

Okee, als dit het niveau is, dan neem ik even een time-out.Ha je hebt je eerste waarschuing binnen van de mods?

Jullie hebben het aan jezelf te wijten.Ik weet het, we leren het nooit

Nee, zo moet je dat niet zeggen.

Tegen dwarse, halstarrige kindjes, zoals jij ons onderdanen blijkbaar ziet, zeg je: "We zijn niet boos, maar teleurgesteld"

Dat werkt opvoedkundiggewijs veel beter.

Laterrrrrr!!
Haha, druifje. Ik was van een eerdere lichting en moest de internationale versie ook kennen.
De meeste wo-ers die ik ken hebben helemaal niet zo de behoefte om steeds te roepen dat ze een wo-niveau hebben. Eerlijk gezegd: hoe harder je het roept, hoe ongeloofwaardiger het in mijn oren klinkt (of, gezien de aard van dit medium: hoe vaker je het typt, hoe ongeloofwaardiger het er uit ziet).

Misschien is bewijzen dat je wo-niveau bezit nuttiger! Het tonen van respect, leveren van onderbouwde argumentatie en de capaciteit vertonen om te kunnen gaan met kritiek zou een aardig begin zijn.

Plan?
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven