Forummer van de maand

20-02-2012 15:00 3276 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van de tijd dat ik hier alleen meelas, weet ik dat er ooit een verkiezing is van "forummer van de maand".

Zou het niet aardig zijn om zoiets te herintroduceren? Het kan ook een variant zijn, zoals een soort sterrensysteem of ranking per poster. Of een team van een of twee of drie forum-aanvoerders. Of een poster van het jaar.

Los van hoe het precies wordt uitgewerkt (via zelfnominering, via nominering door anderen, door het aantal posts, etc.), zie ik de volgende voordelen:

1. Het geeft een incentive voor posters om goede, inhoudelijke bijdragen te plaatsen (in plaats van anderen af te zeiken of off-topic te gaan).

2. Nieuwe posters weten meteen wie een beetje de gerespecteerde/belangrijke posters zijn. Als een meisje bijvoorbeeld met een probleem zit en twee reacties krijgt (een van een viva-autoriteit en iemand met minder gezag), dan weet je beter hoe je die adviezen moet wegen/beoordelen dan wanneer je blijft zitten met een 1-1 gelijkspel.
quote:groentsoep2 schreef op 22 februari 2012 @ 22:58:

[...]

Nou wordt het me hier echt te ingewikkeld hoor. Wat is een huisnymphomaan nou weer?Een huis-megalomane-nymphomaan is iemand die binnenshuis met grote regelmaat grootse sekspartijen heeft.
Nympho is weer wat anders

Wiki zegt dit : Martin
quote:molly74 schreef op 22 februari 2012 @ 22:57:

[...]

Ik gok: soepkoker?

Oh, een paar postings heb ik iets over je soepje geschreven aan Scamp. Dat moet je lezen met een knipoog. Ik keek er net nog even naar en dacht: 'hmm, komt misschien fel over'. Zo is ie niet bedoeld in ieder geval. Joh, maak je niet druk. Eens een soepkoker, altijd een soepkoker zeg ik altijd maar. Ja, ik weet dat het saai wordt, maar dat zeg ik dus werkelijk altijd... te pas en vooral te onpas. Zal wel weer aan mijn gebrek aan oplijding liggen.
quote:groentsoep2 schreef op 22 februari 2012 @ 23:02:

[...]

Joh, maak je niet druk. Eens een soepkoker, altijd een soepkoker zeg ik altijd maar. Ja, ik weet dat het saai wordt, maar dat zeg ik dus werkelijk altijd... te pas en vooral te onpas. Zal wel weer aan mijn gebrek aan oplijding liggen.Meen je dat nou? Dat is ook het beroep wat jij bedoelde?? Ik zei het namelijk zomaar, kwam ineens in me op. Nooit ergens gelezen, haha. (of snap ik het grapje nu niet?)
Eens een soepkoker, altijd een soepkoker.
Sorry dames (en heren), daar ging ik alweer. Het wordt tijd dat ik naar bed ga.
Dat het tijd wordt, dat is één ding Soepie, maar ook werkelijk gáán....
In ieder geval eerst nog even een boterham met creme d'arachide avec des petites pieces de noisettes. Zonder dat kan ik niet sjlape.
(het is pate de noisettes of pate aux noisettes, en dan met zo'n leuke dakje erop, en dat heeft natuurlijk een chique naam, dat dakje).
Flut, zei ik nou boterham? Ik bedoelde natuurlijk een jambon de la beurre. Pardonnez moi.
quote:groentsoep2 schreef op 22 februari 2012 @ 23:11:

In ieder geval eerst nog even een boterham met creme d'arachide avec des petites pieces de noisettes. Zonder dat kan ik niet sjlape.

Eet smakelijk dan! Ik noem even op wat ik vanavond naar binnen heb gewerkt, heel on-Martin's:

Hartige avondmaaltijd, twee dropjes, een hele ananas, halve zak chips, kwart bak ijs, drie koppen zoethoutthee van Zonnatura (voor de gezonde balans) en 5 toastjes.

En nóg denk ik: wat kan ik nu eens gaan snaaien. 't Is echt gruwelijk en als hij het leest zal ie vast niet kunnen slapen (en daarom schrijf ik het ook, gna gna).

Zou ik nu minpunten scoren denken jullie?
quote:jeane_avril schreef op 22 februari 2012 @ 23:16:

(het is pate de noisettes of pate aux noisettes, en dan met zo'n leuke dakje erop, en dat heeft natuurlijk een chique naam, dat dakje).Accent circonflexe.
quote:jeane_avril schreef op 22 februari 2012 @ 23:16:

(het is pate de noisettes of pate aux noisettes, en dan met zo'n leuke dakje erop, en dat heeft natuurlijk een chique naam, dat dakje).

Accent circonflexe.

Zelfs nu ik het alleen maar opschrijf raak ik al opgewonden van al die chique-heid.
Sjan_April: en jij wist de naam van dat dakje niet? Met je mooie Franse naam?

Oei, opgewonden van al die dure woorden? Dat wordt dan een heet soepje!
quote:molly74 schreef op 22 februari 2012 @ 23:16:

[...]

Eet smakelijk dan! Ik noem even op wat ik vanavond naar binnen heb gewerkt, heel on-Martin's:

Hartige avondmaaltijd, twee dropjes, een hele ananas, halve zak chips, kwart bak ijs, drie koppen zoethoutthee van Zonnatura (voor de gezonde balans) en 5 toastjes.

En nóg denk ik: wat kan ik nu eens gaan snaaien. 't Is echt gruwelijk en als hij het leest zal ie vast niet kunnen slapen (en daarom schrijf ik het ook, gna gna).

Zou ik nu minpunten scoren denken jullie?Ik weet het niet, Aan de ene kant hou je er een nogal smakeloos eetpatroon op na, aan de andere kant ben je, als Alwetende Molly zijnde, wel een gerespecteerd forummer. Ik denk dat we zullen moeten afwachten wat onze grote leider er morgen van zegt.
En nu ga ik echt slapen. Welterusten allemaal, morgen brainstormen we verder. Hopelijk weer onder de bezielende leiding van je-weet-wel-wie.
quote:groentsoep2 schreef op 22 februari 2012 @ 23:23:

[...]

Ik weet het niet, Aan de ene kant hou je er een nogal smakeloos eetpatroon op na, aan de andere kant ben je, als Alwetende Molly zijnde, wel een gerespecteerd forummer. Ik denk dat we zullen moeten afwachten wat onze grote leider er morgen van zegt.

Da's gelukkig maar af en toe. Ben een heel gezonde eter, soms té nauwkeurig met wat ik eet. Het zal de tijd van de maand zijn denk ik.

Maar nogmaals dank: ik, AM, wacht rustig af. Krijg ik ondanks mijn vulgaire eetpatroon van vanavond wel een beetje bijval van jullie morgen?

Slaap lekker heerlijk gezond Soepje!
quote:molly74 schreef op 22 februari 2012 @ 23:22:

Sjan_April: en jij wist de naam van dat dakje niet? Met je mooie Franse naam?

Oei, opgewonden van al die dure woorden? Dat wordt dan een heet soepje!Tja, daar sta je dan in je mooie can can rok, ik had mezelf een air aangemeten met die naam, maar zo doorgeprikt dus. Ik zat al te zoeken, accent aigu, accent accent accent....? Daar stond ik dan met mijn mooie naam.
quote:groentsoep2 schreef op 22 februari 2012 @ 23:23:

[...]

Ik weet het niet, Aan de ene kant hou je er een nogal smakeloos eetpatroon op na, aan de andere kant ben je, als Alwetende Molly zijnde, wel een gerespecteerd forummer. Ik denk dat we zullen moeten afwachten wat onze grote leider er morgen van zegt.Dit vind ik dan wel humor, en ironisch ook wel ergens, deze topics van martje zijn bedoeld om zijn naam en status als gerespecteerd forummer te bewerkstelligen. Gaat Molly zo met dit titel aan de haal hier! En geeft martje het nakijken. Ach ja, een mens kan niet alles hebben he, niet en goede smaak, en goede opleiding, en hoog IQ/EQ en gepromoveerd en gerespecteerd. Dat gaat allemaal niet samen.
Goedemorgen
Goedemorgen! Is er tussen mijn colleges, woensdagavondbezigheden en geklets nog wat boeiends gebeurd?
Goedemorgen UCchick

Dit is een gezellig kletstopic geworden, mede door de afwezigheid van de grote meester blaaskaak.

Als iets zeker is geworden door dit topic, is het wel dat onze Martje geen draagvlak heeft voor enige titel in positieve zin voor welk tijdvak dan ook.

Verder niks bijzonders.
Ow, en goedemorgen Scamp natuurlijk
Nou, een kletstopic heb ik wel oren naar! Ware het niet dat ik straks heul veul colleges heb. Maar goed, juist dan is het forum ideaal!
Goeiemorgen

Heeft Martje een 2 daagse cursus of issie er pas om 10 uur.

Leuke colleges dan UCchick?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven