Forummer van de maand

20-02-2012 15:00 3276 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van de tijd dat ik hier alleen meelas, weet ik dat er ooit een verkiezing is van "forummer van de maand".

Zou het niet aardig zijn om zoiets te herintroduceren? Het kan ook een variant zijn, zoals een soort sterrensysteem of ranking per poster. Of een team van een of twee of drie forum-aanvoerders. Of een poster van het jaar.

Los van hoe het precies wordt uitgewerkt (via zelfnominering, via nominering door anderen, door het aantal posts, etc.), zie ik de volgende voordelen:

1. Het geeft een incentive voor posters om goede, inhoudelijke bijdragen te plaatsen (in plaats van anderen af te zeiken of off-topic te gaan).

2. Nieuwe posters weten meteen wie een beetje de gerespecteerde/belangrijke posters zijn. Als een meisje bijvoorbeeld met een probleem zit en twee reacties krijgt (een van een viva-autoriteit en iemand met minder gezag), dan weet je beter hoe je die adviezen moet wegen/beoordelen dan wanneer je blijft zitten met een 1-1 gelijkspel.
quote:Charlotte69 schreef op 21 februari 2012 @ 10:36:

Jezus, zijn we alweer begonnen met de 'forummer van de maand' verkiezingen?!?!?!?

Ik ben zeker alweer te laat om me veelvuldig te profileren. Aah ik zie het al, Eleonora profileert zich alweer een slag in de rondte. Nou, ik weet al wie het wordt hoor! Ja, en dan zo quasi bescheiden en behulpzaam doen. Ik zeg: aftrek van 3 piramide-punten.
quote:Charlotte69 schreef op 21 februari 2012 @ 10:36:

Jezus, zijn we alweer begonnen met de 'forummer van de maand' verkiezingen?!?!?!? Nee.

Ik ben zeker alweer te laat om me veelvuldig te profileren. Aah ik zie het al, Eleonora profileert zich alweer een slag in de rondte. Nou, ik weet al wie het wordt hoor! Ik heb net hartelijk gelachen om de nachtelijke overpeinzingen. Fantastisch om weer eens iets van d'r te lezen nadat ik haar maandenlang niet gezien heb.

Oh... jullie maakten een grapje.
evyblissy wijzigde dit bericht op 21-02-2012 10:41
Reden: oeps
% gewijzigd
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
*zet de klapstoelen alvast klaar*
Nou Martin hebben wij hier sinds gisteren niet meer gezien. Zal hier ook wel niet meer terugkomen. Waarschijnlijk is hij druk aan het bedenken wat voor topic hij nu weer zal openen, waarmee hij intelligent wil overkomen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Evyblissy, ik dacht meer aan de categorieën

Oppergod van Vivaforum En Automatisch Elke Maand Winnaar

Martin 81

Vrouwtjes Die Hun Plaats Kennen En De Oppergod Regelmatig Bijvallen

Marsepeintje

Onbeduidend Klootjesvolk

Ninon

Heul Vervelende Vrouwen Met Een Mening Die Niet Met Die Van Oppergod Overeenkomt (kansloos voor de overwinning)

Leo

Molly

Lucretia

Yvon Jaspers

Artpiraat

Enz

Enz

Enz

Enz
quote:martin81 schreef op 20 februari 2012 @ 15:17:

Moet er helaas van door... ben snel terug in dit topic!
En Willem22 dan? Is toch een buitencategorie, nadat hij gisteren in een bitchfight verzeild raakte met Martin.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:EvyBlissy schreef op 21 februari 2012 @ 10:40:

[...]

Ik heb net hartelijk gelachen om de nachtelijke overpeinzingen. Fantastisch om weer eens iets van d'r te lezen nadat ik haar maandenlang niet gezien heb.

Oh... jullie maakten een grapje.

Who doesn't love Leo?

Pompadour, waarom kom ik niet in dat lijstje van je voor?
Overigens stel ik voor Martin niet aan te duiden met 'Oppergod', maar met 'OP-pergod'.
quote:EvyBlissy schreef op 21 februari 2012 @ 10:46:

En Willem22 dan? Is toch een buitencategorie, nadat hij gisteren in een bitchfight verzeild raakte met Martin.

Willem22, is dat onze Haagse brommerheld?

Heb ik even gemist.
quote:Charlotte69 schreef op 21 februari 2012 @ 10:47:

[...]

Who doesn't love Leo?

Pompadour, waarom kom ik niet in dat lijstje van je voor? Jij bent de eerste Enz.
quote:Pompadoer schreef op 21 februari 2012 @ 10:48:

[...]

Jij bent de eerste Enz.

Oh oké dan

Heerlijk om een Enz te zijn!
Wat zal het volgende topic van Martin worden? Ik denk aan:

* Vrouwenemancipatie en het gevaar van het oprukkende lesbisch axioma

* Waarom kopen zoveel mensen meubels bij Ikea?

* Help, mijn doctorstitel blijkt niets waard te zijn
Misschien vast even die topics op psyche openen dan?

Ik voel de eerste huilbui al opkomen namelijk na die lijst van Pompadoer.

Ik weet het, het is maar internet, maar het doet toch iets met je als je in de laagste regionen wordt geplaatst.

Maar goed, dat zal mijn HSP wel weer zijn.
quote:EvyBlissy schreef op 21 februari 2012 @ 10:30:

Wordt het niet tijd voor een toevoeging aan de openingspost?

Een tabel, zoals we ook zo vaak zien op de Zwanger-pijlert? Zodat elke autoriteit op basis van anciënniteit kan worden ingedeeld?Goed idee. Maar helaas kunnen we niet zomaar in de OP rotzooien he. Dat zou anarchie betekenen en ik weet niet of dat nou op prijs gesteld wordt.
quote:Charlotte69 schreef op 21 februari 2012 @ 10:47:

[...]

Who doesn't love Leo?

Ik weet het, ik weet het, ik weet het!
quote:Pompadoer schreef op 21 februari 2012 @ 10:43:

Evyblissy, ik dacht meer aan de categorieën

Oppergod van Vivaforum En Automatisch Elke Maand Winnaar

Martin 81

Vrouwtjes Die Hun Plaats Kennen En De Oppergod Regelmatig Bijvallen

Marsepeintje

Onbeduidend Klootjesvolk

Ninon

Heul Vervelende Vrouwen Met Een Mening Die Niet Met Die Van Oppergod Overeenkomt (kansloos voor de overwinning)

Leo

Molly

Lucretia

Yvon Jaspers

Artpiraat

Enz

Enz

Enz

Enz
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik glij eigenlijk best een beetje op Martin81
quote:jansenenjanssens schreef op 21 februari 2012 @ 11:06:

Ik glij eigenlijk best een beetje op Martin81plus 20 piramide-punten voor jansenenjanssens
Ik ga even lezen wat er nog is gebeurd gisteren.
quote:eleonora schreef op 21 februari 2012 @ 11:03:

[...]

Goed idee. Maar helaas kunnen we niet zomaar in de OP rotzooien he. Dat zou anarchie betekenen en ik weet niet of dat nou op prijs gesteld wordt.In het libertaire paradigma is respect voor gezag geen axioma.
quote:UCchick1990 schreef op 20 februari 2012 @ 15:46:

[...]

Daarnaast is zijn taalgebruik behoorlijk kenmerkend voor de (minder sterkere) wedstrijddebaters. Veel van de middelmatige debaters maken vaak de fout om aan te nemen dat dure woorden en begrippen (incentives ipv prikkel) gelijk staan aan logisch redeneren. Aangezien ik zijn echte naam niet weet, kan ik niet terugkijken of hij mogelijk wel succesvol was. Maar hij voldoet voor mij aan het plaatje van de middelmatige, nerderige wedstrijddebater, die denkt dat als je zegt "de overheid moet incentives geven om externalities van behaviour te .

Ga je nou lafhartig heulen met die nitwits ipv mij te steunen (Als debaters onder elkaar....)?

Overigens wil ik je erop wijzen dat het debatniveau in mijn tijd vele malen hoger lag dan nu, dus waar je die babbels vandaan haalt???

Als je *** heet, dan kan ik je houding nog enigszins snappen (bij ** zou ik het snappen als je over je uiterlijk aan het opscheppen was), maar in alle andere gevallen mag je best een toontje lager zingen. UDS heeft al lang geen debaters meer van het niveau *** en **....

Ik denk dat je nog best iets van mij kunt leren en zeker op het gebied van debatteren.
quote:martin81 schreef op 21 februari 2012 @ 11:07:

Ik ga even lezen wat er nog is gebeurd gisteren.We kunnen niet wachten op je uw reactie!
quote:Pompadoer schreef op 21 februari 2012 @ 11:08:

[...]

In het libertaire paradigma is respect voor gezag geen axioma.Maar weet de TO dat ook is een vraag die zich opdringt.
Wil mezelf graag nommeneren voor de volgende categorie;

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven