Fototaart van de Hema?
woensdag 4 januari 2017 om 10:08
De kwaliteit van het plaatje is altijd wel in orde. De taart zelf is niet weg te krijgen. Ga naar een banketbakker (alle banketbakkers kunnen dit) en bestel en echt smakelijke taart. Plus, je kunt altijd beter de plaatselijke ondernemer steunen dan de Hema
She needed a hero. So that's what she became.
woensdag 4 januari 2017 om 11:03
quote:Krabbin schreef op 04 januari 2017 @ 10:06:
Ik doe dit altijd voor de kinderverjaardagen. Daarvoor vind ik het prima. Het plaatje is redelijk kwaliteit en de taart is oké van smaak. Voor een volwassen verjaardag zou ik eerder kiezen voor meer smaakvolle taarten van een bakker.
Dit.
Sinds ik een dure taart had besteld die geen 1 kind lustte zie ik een taart voor een kinderfeestje meer als decoratie.
Ik bestel voor de familiefeestjes trouwens wel andere Hema taarten erbij en die zijn vaak wel lekker.
Ik doe dit altijd voor de kinderverjaardagen. Daarvoor vind ik het prima. Het plaatje is redelijk kwaliteit en de taart is oké van smaak. Voor een volwassen verjaardag zou ik eerder kiezen voor meer smaakvolle taarten van een bakker.
Dit.
Sinds ik een dure taart had besteld die geen 1 kind lustte zie ik een taart voor een kinderfeestje meer als decoratie.
Ik bestel voor de familiefeestjes trouwens wel andere Hema taarten erbij en die zijn vaak wel lekker.