Fototaart van de Hema?

04-01-2017 09:55 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand weleens een fototaart besteld bij de Hema? Ik wil graag een fototaart bestellen maar dan niet met een foto, maar met een afbeelding/plaatje van internet. Heeft iemand dat weleens gedaan? Zo ja, was het resultaat goed?
Ja, als de foto goed genoeg is dan komt het ook goed op de taart.
De foto was prima gelukt de taart wisselend: de eerste keer OK maar daarna nog 2x en toen was het een vreselijk droge taart. Dus geen Hema meer voor mij.
Ja goede foto/plaatjes op de taart. Taart zelf is niet te eten helaas.
Als je een afbeelding gaat googlen, stel google dan zo in dat je enkel hoog resolutie afbeeldingen in je resultaten krijgt.
Er kan inderdaad ook een afbeelding op ipv een foto.

Taart vind ik ook niet echt lekker.....

Zou hem niet aan mij gasten durven voorschotelen. Voor kinderen misschien wel oke.
Ga naar een bakker, die kan dit ook en heb je ook nog een lekkere taart.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Ik doe dit altijd voor de kinderverjaardagen. Daarvoor vind ik het prima. Het plaatje is redelijk kwaliteit en de taart is oké van smaak. Voor een volwassen verjaardag zou ik eerder kiezen voor meer smaakvolle taarten van een bakker.
Mwoah, ik vind het de moeite niet. Zowel de kwaliteit van de plaatjes als van de taart.
De kwaliteit van het plaatje is altijd wel in orde. De taart zelf is niet weg te krijgen. Ga naar een banketbakker (alle banketbakkers kunnen dit) en bestel en echt smakelijke taart. Plus, je kunt altijd beter de plaatselijke ondernemer steunen dan de Hema
She needed a hero. So that's what she became.
Het werkt het beste als er niet al teveel detail in de foto zit. Een eenvoudige portretfoto lukt nog wel, maar verwacht geen wonderen.
Wat superjammer dat de smaak zo slecht is.......

Doen we dus maar niet. In ieder geval bedankt voor de reacties!
Je kan een foto of afbeelding ook op ouwel laten printen. Dat kan in veel verschillende maten. Dit kan je zelf op een taart die jij lekker vindt plaatsen.
Ik vind de taart juist lekker.
De taart is best OK. Mijn kinderen willen meestal ook een fototaart, en de visite eet die zonder morren. Taartjes van de bakker zijn natuurlijk 10 keer lekkerder, maar dat is geen vergelijking.
Afgelopen weekend voor 40 man gedaan (2 grote taarten). Zag er mooi uit en vrijwel iedereen vond het lekker. Zelfs ik, normaal niet zo van de slagroomtaarten
Prima taart, niks mis mee, als je van slagroomtaarten houdt. Tegenwoordig bestel ik ze niet meer omdat ik zelf bak.
je hebt ook chocoladetaart, die was goed te eten hoor.

En de foto stond er heel mooi op- als een foto al goed lukt, lukt een plaatje helemaal. Ik was erg tevreden.
Het is niet mijn lievelingstaart, maar echt wel goed te eten hoor.
De foto was mooi en de taart was ook lekker! Smaken verschillen...
Heb er meerdere keren weleens besteld.

Ik vind ze ook wel goed te eten en foto/plaatje zag er ook goed uit.
•°: Don't be the same, be better!
Ik snap sowieso niet wat mensen lekker vinden aan taart. Gadverdamme maar ik houd dan ook totaal niet van zoetigheid of chocolade. Bah
quote:zusters schreef op 04 januari 2017 @ 10:34:

Prima taart, niks mis mee, als je van slagroomtaarten houdt. Tegenwoordig bestel ik ze niet meer omdat ik zelf bak.Juist als je van slagroomtaarten houd is dit niet te eten hoor.
Ik heb ook zelf ouwelplaatjes besteld. Je hebt ook foto op andere (suiker)ondergronden die je kan laten drukken en per post opgestuurd worden.

En onze bakker van op de hoek kan het ook voor op een wel lekkere taart plakken.
quote:Krabbin schreef op 04 januari 2017 @ 10:06:

Ik doe dit altijd voor de kinderverjaardagen. Daarvoor vind ik het prima. Het plaatje is redelijk kwaliteit en de taart is oké van smaak. Voor een volwassen verjaardag zou ik eerder kiezen voor meer smaakvolle taarten van een bakker.

Dit.

Sinds ik een dure taart had besteld die geen 1 kind lustte zie ik een taart voor een kinderfeestje meer als decoratie.

Ik bestel voor de familiefeestjes trouwens wel andere Hema taarten erbij en die zijn vaak wel lekker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven