Fouten die je maar 1 keer maakt

05-07-2012 10:57 1735 berichten
pannen en borden met de resten van spinazie à la crème onafgespoeld in de vaatwasser doen



Wat kun je je medemens nog meer voor wijsheden meegeven?
quote:amand1969 schreef op 05 juli 2012 @ 12:04:

[...]



Het draagt wel bij aan je populariteit in de buurt Oooooohhh, vandaar mijn overbuurman zo vriendelijk tegen me lacht als ik op balkon zit. Ahaa.
quote:groentsoep2 schreef op 05 juli 2012 @ 12:04:

Je pas bij de bushalte realiseren dat je je toffels nog aan hebt.Koffie gesproeid. Ja die herken ik. Gaan stappen op mijn badslippers.
Alle reacties Link kopieren
Een wijntje drinken en de sauna in en daarna gaan squashen



Zonder contant geld op zak naar het andere eind van de wereld reizen



Als je al katjelam bent een blowtje aannemen van een volslagen vreemde



Met een paar vrienden zelf een piano van drie hoog naar beneden dragen



Rechtsgeleerdheid gaan studeren
Alle reacties Link kopieren
Er na 3 uur achter komen dat je de babyflessen aan het uitkoken was! Daarna denken dat je wel even kan luchten en dat alle stank dan wel zou verdwijnen. Uiteindelijk 1 week niet in ons huis kunnen wonen ivm stankschade. Voordeel dat de keuken en gang opnieuw geschilderd moesten worden en nieuwe gordijnen op de babykamer omdat de gordijnen niet gereinigd konden worden...
Alle reacties Link kopieren
die is van mijn zus: moeten zeggen tegen een collega (een jongen met een witte broek) dat er poep vanachter aan zijn broek zit, hij wilde gaan zitten bij haar in het kantoor...
Alle reacties Link kopieren
Met de lichtblauwe plastic schoenen-hoesjes van het kdv naar buiten stappen, je verbazen over de hoge ogen die je ondanks dat je moeder bent nog scoort en er dan pas 10 minuten later op de fiets achter komen dat de flirtende blikken geen flirtende blikken waren maar dat je keihard uitgelachen werd.
"bij een nieuwe werkgever en nieuw team zitten te vertellen in de koffiepause: nou dat hoofd mw X op mijn vorige werk ,die is door mij overspannen de ziektewet ingedraaid, toen zei mijn nieuwe collega, ja dat weet ik dat was mijn tante"



Nou, je kunt er maar trots op zijn
quote:polonaise schreef op 05 juli 2012 @ 11:58:

Midden in de zomer een halve meloen en kip in de prullebak mikken, dan een weekend weg gaan. -gevolg: kruipende rijstkorrels-ieuwww hoop niet dat mij dat overkomt, griebels
Een hack&slash spelletje spelen op de PC en proberen een vlieg die over het beeldscherm kruipt dood te klikken met je muis.
quote:trouwehondenogen schreef op 05 juli 2012 @ 12:09:

die is van mijn zus: moeten zeggen tegen een collega (een jongen met een witte broek) dat er poep vanachter aan zijn broek zit, hij wilde gaan zitten bij haar in het kantoor...Deze is ook ieuwww
quote:groentsoep2 schreef op 05 juli 2012 @ 12:12:

Een hack&slash spelletje spelen op de PC en proberen een vlieg die over het beeldscherm kruipt dood te klikken met je muis.Met al je ontboezemingen hier schets je wel een erg kleurrijk plaatje van jezelf
Alle reacties Link kopieren
Een hoge houten trap boenen naar boven toe en dan met je profielloze gympen weer van de pas geboende trap lopen, uitglijden en ongenadig hard er vanaf donderen met je kop tegen de grond



Met je baby in je armen rondlopen en haar kop tegen de deurwand stoten



(Met alle respect) off piste skieën met lawine alarm fase vier
Alle reacties Link kopieren
quote:camry schreef op 05 juli 2012 @ 12:10:

"bij een nieuwe werkgever en nieuw team zitten te vertellen in de koffiepause: nou dat hoofd mw X op mijn vorige werk ,die is door mij overspannen de ziektewet ingedraaid, toen zei mijn nieuwe collega, ja dat weet ik dat was mijn tante"



Nou, je kunt er maar trots op zijn daar was ik niet trots op, het was een heel naar mens en maakte het werk voor iedereen beroerd, maar ik durfde daar als enige tegenin te gaan.
quote:wdr schreef op 05 juli 2012 @ 12:14:

Met je baby in je armen rondlopen en haar kop tegen de deurwand stoten

Daarvan hoopte ik de eerste keer óók dat het bij één keer zou blijven...
Op een fiets stappen zonder kettingkast in een broek met wijde pijpen.
quote:amand1969 schreef op 05 juli 2012 @ 12:13:

[...]



Met al je ontboezemingen hier schets je wel een erg kleurrijk plaatje van jezelf Dank voor het compliment . Het voordeel is wel dat er altijd wat te lachen valt hier in huis .
Alle reacties Link kopieren
Gevulde koek en cola-light betalen bij het tankstation en een aantal uur later, de Belgische en Franse grens verder, te realiseren dat je je volle tank niet hebt afgerekend.
Alle reacties Link kopieren
In een troebel meer springen wat ondieper bleek dan je van te voren dacht. Ik ben blij dat ik niet dook.
quote:Sunemom schreef op 05 juli 2012 @ 11:42:

Twijfelen of je de vaatwasser aan hebt gezet en hem dan opentrekken om dat even te controleren.



Wat is daar erg aan?
Alle reacties Link kopieren
quote:Ivetje schreef op 05 juli 2012 @ 12:18:

[...]

Wat is daar erg aan?Een hele natte vloer
Alle reacties Link kopieren
Bij de yogales met spiegels aan alle kanten constateren dat je in de haast met omkleden je shirt (met stiksels helaas) binnenstebuiten hebt aangetrokken.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, veel dingen zijn herkenbaar!



Ook ik heb een keer op het laatste moment de trein in willen springen. Ik hoorde het fluitsignaal al, maar als ik nú sprong zou ik het vast halen! Ja, met een voet vast tussen de deur en met de ander nog op het perron ja! Geen conducteur te bekennen en trein maakte aanstalten om weg te rijden. Wat heb ik gegild



Ook nooit meer doen, op sollicitatiegesprek terwijl je relatie van 14 jaar net een paar dagen geleden op de klippen is gelopen. "Mevrouw Liezze, woont u samen? " Nou ehm.....boehoehoehoe. Hoe genant was dat!



Je blender te vol doen! De groente tegen de keukenkastjes, tegels, achter mijn oren, overal!!!



De kookplaat per ongeluk aan laten staan en er dan een theedoek op gooien....dat geeft brand. En dat merk je pas heel laat als je in de kamer zit te eten....
Alle reacties Link kopieren
quote:groentsoep2 schreef op 05 juli 2012 @ 12:17:

[...]





Dank voor het compliment . Het voordeel is wel dat er altijd wat te lachen valt hier in huis .Top! We moeten onszelf vooral niet te serieus nemen, dan valt er een stuk meer te lachen...
Ik kan volop uitweiden over van alles, maar die dingen zijn me wel vaker gebeurd, zoals met koffie in mijn hand met m'n mouw aan de deurknop blijven hangen. Twee verschillende sokken. De telefoon opnemen terwijl ik met het eten bezig ben, vooral als je een ei bakt zijn de resultaten geweldig.Een boodschappenlijstje maken en het lijstje vergeten.Ik noem maar wat.
Alle reacties Link kopieren
Menen dat je een vriendin van de achterkant herkent, erop afstormen en enthousiast op haar rug gaan staan meppen.

Kon wel door de grond zakken toen het arme mens omdraaide en een onbekende bleek te zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven