Gewoon leuk: (wat) eet/drink jij achter de computer?

08-09-2008 22:43 38 berichten
--
Alle reacties Link kopieren
Nu een toetje (dubbelvla mmm) en zometeen een tosti. Een late lunch
Dropjes en koffie. Alhoewel... mijn dropjespot is nu leeg en ik wil wat minder fluffig worden, dus heb ik vandaag maar genoegen genomen met komkommer en wortel. Dropjes zijn toch lekkerder...
Heeeul veel thee en 2 koekjes met een laagje chocolade. Slecht he?

Het verschilt trouwens, ligt eraan hoe laat het is.
Op dit moment: thee en een Sultana hartig (... eigenlijk al twee pakjes... x drie koekjes, zucht).
Een kom met chili con carne momenteel
quote:lapin schreef op 09 september 2008 @ 12:49:

Zit er bij jullie ook van alles tussen de toetsen? Bij mij kruimels van het croissantje wat ik net op heb en sigarettenas.

Eens in de zoveel dagen keer ik mijn toetsenbord even om. En dan kan je precies zien wat ik de afgelopen dagen gegeten heb achter de computer .

Haha

Herkenbaar ja! Zelfde bij mij.
Eigenlijk probeer ik zo min mogelijk achter (of voor, het is maar hoe je het bekijkt) de computer te eten! Voorheen vond ik het handig om te ontbijten, terwijl ik mijn dagelijkse ronde e-mail checkte, lunchte ik tijdens de administratie (of andersom) en nuttigde ik de warme maaltijd tussen het werken op de computer door, want ja, dat bespaarde tijd! Volslagen belachelijk.

Nu neem ik me rustig de tijd om heel kneuterig samen met partner te ontbijten, lunchen (wanneer mogelijk) en dineren.. leuke ontspanning en het schept ruimte in mijn hoofd om de rest van de avond weer bergen werk te verzetten..

Dus, als antwoord op de vraag: niets!...
Thee met bruine boterham met kaas
Meestal koffie of thee en s'avonds wel eens rose of canei :-)

Brood eten moet je echt niet doen bij je pc,erggggg lastig al die kruimels tussen je toetsen.
pitloze rode druiven
Die hormoonslavernij!!
Vorige week in de aanbieding bij Aldi een Zolid flexibel toetsenbord, voor maar 8 euro's!

Geweldig, het is afwasbaar, oprolbaar(handig bij de laptop) en ik heb een knalgroene, hij is (was) er trouwens ook in zwart en roze.

Ik moet eerlijk toegeven dat als je écht een lange lap tekst moet schrijven het niet ideaal is, maar voor forummen, spelletjes ed is ie super.

nadat 1 van onze jongens het gepresteerd had om roosvicee te drinken (en uiteraard te knoeien) voor de pc, heb ik eindeloos zitten klooien en pielen om de lettertjes 1voor1 schoon te krijgen en dan nog bleven de letters plakken, ook sigarettenas, chips en koekkruimels zijn hier schering en inslag.

Als antwoord op de vraag wat eet jij achter de pc? Vanaf nu alles!

Haha; mijn man roept dat je die van hem (zwart) voor 18euro kunt komen ophalen!

(hij heeft er ook 1 bij zijn laptop en inderdaad voor het schrijven van een complete scriptie is ie wat minder geschikt!
KFC..Zingerburger met water..
koffie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven