Gezellige discuzeurtopic nummertje 4! Kom erbij!

03-10-2020 21:27 3004 berichten
Tromgeroffel!!!
Deel 3 is alweer volgekletst, vandaar weer een nieuw klets en zeurtopic.
Wees allen weer van harte welkom.

Happy new topic!!!
Afbeelding
Afbeelding

Link vorige topic; overig/gezelligheids-onzin-en-discuzeur ... p31345014
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 08-10-2020 21:20
27.07% gewijzigd
Watervrouw333 schreef:
25-01-2021 15:50
Je moet even kijken of je twee schermen op je pc kunt aankoppelen. Bij mijn pc kan dat niet. En als dat heel ouderwets is ben ik ook wel benieuwd of er een kabeltje bestaat om een scherm aan je laptop bij te koppelen... (zonder eventueel dockingstation)

Ooit toen Windows7 nog hip was konden er twee beeldschermen aan mijn pc, maar na een kortsluiting moest het inpluggedeelte vervangen worden, dus hoefde ik niet meer na te denken over een tweede scherm.
Ik heb geen PC meer, met de verhuizing de deur uitgesmeten want dat ding was middeleeuws.
Ach het is wel te doen hoor, het is toch tijdelijk.. (hoop ik althans maar dat zal ook wel)

Ik ben inmiddels wel wat meer bij want heb het nieuws gezien; ik snap echt niet waar dit nou
goed voor is...
het regent hier inmiddels, dat mag het van mij de hele avond doen want dan blijven die koekwousen hopelijk binnen.
Echt te triest voor woorden dit... ik wil me trouwens nergens mee bemoeien hoor maar hebben die gassies geen ouders?

Pffff ik ben moeoeoeoeoe......., ff douchen zo...
Dat zijn gewoon hooligans. Vroeger op school had ik ook van dat soort gasten in de klas. Die waren door de week aan het bedenken waar ze in het weekend gingen vechten. Dat vonden ze prachtig. Sommigen hadden ook wapens op zak.

Gewoon opsluiten dat soort lui en de sleutel weggooien, je hebt er niets aan.
Alle reacties Link kopieren
@dolf ik was zo moe dat ik niet eens de energie had om te mopperen... mannen :roll: .
verschrikkelijk kreeg een push-bericht mijn bloed kookte gewoon :mad: :thunder: stelletje motherfuckers

@watervrouw joh ik lul nog tegen een lantaarnpaal :hihi: dat moet mogelijk zijn hoor, toen mijn pc stuk was heb ik mijn beeldscherm aangesloten op de laptopof was het anders om.

@kraai ik gun ze allemaal corona, vriend heeft maar liefst 3 schermen.... waarvan er maar 2 het doen :bonk:

@Rik, jaaaaah zag ooit een filmpje over ''grote'' katachtige die zich als ''kleine'' katten gedroegen zo lief :love: het blijven kitties

@truitje :hug: heftig zulke dromen heb het 1 of 2x gehad ik was echt doods benauwd.
dat had ik laats ook met bol.com.. kreng kon gewoon door de brievenbus was een boek..

@phoebes, neuh maar ik kan sowieso niet normaal eten :lol:
mwah tis nog een pleuris bende maar het meeste is opgeruimd internet is ook al aangesloten :biggrin: pakken het rustig aan.

ik ben even online aan het zoeken naar een krabpaal voor poezenbeest :lol: leuk welkomstkadootje :hihi:
Relax we're all crazy, it's not a competition
RikM schreef:
25-01-2021 20:26
Dat zijn gewoon hooligans. Vroeger op school had ik ook van dat soort gasten in de klas. Die waren door de week aan het bedenken waar ze in het weekend gingen vechten. Dat vonden ze prachtig. Sommigen hadden ook wapens op zak.

Gewoon opsluiten dat soort lui en de sleutel weggooien, je hebt er niets aan.
Ja idd, heeft geen drol met protesteren te maken, die willen idd. gewoon rotzooi trappen.
Maar waar ik van schrik is dat dat gewoon in verschillende steden gebeurt, echt waar is dat nou goed voor.
Zo erg is dat nou toch ook weer niet, ff een paar weken thuis blijven?

Nutteloos probleem van vandaag, ik heb eigenlijk helemaal geen zin om te douchen.... O_o :nut:
Rouge: dan kun je in ieder geval forummen :proud:
Slim van je dat je het rustig aan doet, wel gewoon werken deze week?
En wanneer komt opa? :cat:
Alle reacties Link kopieren
Jongste relschopper uit Eindhoven is f*cking 14 jaar :O Echt wtf...

Ik probeer het nieuws maar zoveel mogelijk te vermijden..
Wat ik dan wel weer mooi vind, is dat (ik dacht Tilburg) de harde kern van voetbalclubs de politie meehelpen..

@rouge ja nachtmerries zijn echt k*t.. Zo droomde ik vorig jaar dat mijn vader opgebaard lag en ik de grootste ruzie kreeg met zijn vrouw.. Ben weken van slag geweest.

En nu droomde ik over dierbare die dus op sterven ligt.. Bluh.
Alle reacties Link kopieren
Bah nare droom Blauwtruitje!

En dat vieze tuig moeten ze echt opsluiten. Het is nu weer her en der raak.
Ik kijk geen nieuws maar zie het op Twitter etc wel voorbij komen.
Alle reacties Link kopieren
Zolang die avondklok er nog is, zal het voorlopig nog wel zo blijven ben ik bang.
Rouge__ schreef:
25-01-2021 20:30

@watervrouw joh ik lul nog tegen een lantaarnpaal :hihi: dat moet mogelijk zijn hoor, toen mijn pc stuk was heb ik mijn beeldscherm aangesloten op de laptopof was het anders om.
Ik houd het nog wel bij levende gevallen als (on)bekende stadsgenoten, katten en vogels :P
Mijn windows7 pc staat al lang stof te vangen. Morgen eens zien of scanner ook windows10 aankan dan zou de winows7 naar de milieustraat kunnen. Kan dus nog overwegen het scherm te bewaren voor het geval ik een kabeltje vind om scherm aan laptop te koppelen.. :ugeek:
De halve foto's zijn weggebleven, maar inmiddels allerlei html-webadressenzooi-ofzo.
Misschien een hint dat we minder vaak online moeten zijn :biggrin:

Ga nog maar wat mensen ontvolgen denk ik, kan er zo weinig mee als iemand zonder verdere toelichting/mening viruswaarheidachtige zooi deelt.

PostNL was in ieder geval weer eens een dagje te vroeg bij familie, mijn overbodige zooi bleek wel leuk voor ze. Win-win-win :high5:
Toch gedouched want ik had het koud...
Toch wel erg lekker hoor, s'avonds douchen.
Alle reacties Link kopieren
Ik douche ook meestal 's avonds. Als ik vrij ben 's ochtends. Of nou ja, het is net hoe het dan uitkomt.

Hopelijk is alles bij jullie rustig.. Hier wel gelukkig.
@phoebs: met een hdmi aansluiting moet het gewoon kunnen volgens mij. Ik werk met laptops en die hebben beide gewoon een stekker voor een extra beeldscherm. Ik heb geen goedkoop beeldscherm, maar ik heb ook een eigen bedrijf en kan de kosten gewoon aftrekken van mijn omzet en krijg de btw terug... Dan is de drempel wat lager dan wanneer je het als particulier moet aanschaffen. Overigens heb ik ook bijna een jaar gewacht omdat ik de illusie had dat ik binnenkort wel weer bij mijn opdrachtgevers op kantoor zou zitten. Maar ik heb de hoop opgegeven, een groter bureau aangeschaft en rond de kerst mijn studio omgebouwd zodat ik een ruimere en fijnere werkplek heb...

@rikm: ja schattig die grote poezen die in dozen zitten, spinnen en zich asks uit de krachten gegroeide huiskat gedragen :love:

Vannacht weer zo'n bende. Bah....
Ik ga stug door in mijn poging het nieuws te vermijden. In mijn stad was aantal dagen geleden protest tegen de avondklok. Een grote vreedzame menigte van minder dan 10 personen. Als men nou eens dát voorbeeld zou volgen......

Dat inbetween-jobs duurt nog wel even, bureau blijft bezig met potentiële opdrachten maar hoe snel dat zal gaan is de vraag.... Voorlopig dus grote kans dat ik halverwege de dag denk dat het elke willekeurige dag kan zijn.

Zaterdag gezellig twintig minuten bij een bushalte gestaan omdat ik op de site had gekeken bij de zondagsdienstregeling :proud:
dolfje schreef:
25-01-2021 16:06
Zo ik was even bij de huisarts. Verschillende klachten , sommige al eeuwen en ze komen en gaan. Toch weer bloed prikken maar kan pas over een maand want ik moet een aantal dingen laten. En krijg weer een doorverwijzing voor de longarts.
Kortom de aftakeling is begonnen :P
Laatst naar de huisarts geweest met een hart dat zich niet aan het goede ritme hield, dag met een holster rondgelopen, inderdaad een hartritmestoornis, maar gelukkig niet ernstig. Maar toch wel geschrokken dat ik geen aansteller bleek (had ik op gehoopt) en dat er inderdaad wat loos was. Ik vertel mijn broer dat en die reageert doodleuk "tja, we worden allemaal een dagje ouder hè...". Ja hallo, jij bent meer dan 10 jaar ouder dan ik, ik ben nog niet oud, ik ben gewoon zielig en wil een aai over m'n bol zodat ik kan zeggen "joh, zo erg is het gelukkig niet!"
Alle reacties Link kopieren
Watervrouw ik sluit me bij je aan, ik ga het nieuws ook grotendeels vermijden. Word er helemaal naar van. Hier een klein half uurtje vandaan, is het nu ook erg onrustig, ik hoop dat het toch met een sisser afloopt daar.

Ik werd tijdens werk gebeld door iemand, die belt me straks nog terug. En ik wil ook eigenlijk al boodschappen gaan doen want het is nu hartstikke lekker weer, maar dan zul je net zien dat diegene belt als ik in de winkel loop. Maar voor hetzelfde geld belt ie pas rond half 5 en dan ben ik al terug natuurlijk :P vaak is dat toch zo, dan wacht je ergens op en dan loop je er steeds tegenaan te hikken.
Blauwetrui schreef:
26-01-2021 14:53
Watervrouw ik sluit me bij je aan, ik ga het nieuws ook grotendeels vermijden. Word er helemaal naar van. Hier een klein half uurtje vandaan, is het nu ook erg onrustig, ik hoop dat het toch met een sisser afloopt daar.

Ik werd tijdens werk gebeld door iemand, die belt me straks nog terug. En ik wil ook eigenlijk al boodschappen gaan doen want het is nu hartstikke lekker weer, maar dan zul je net zien dat diegene belt als ik in de winkel loop. Maar voor hetzelfde geld belt ie pas rond half 5 en dan ben ik al terug natuurlijk :P vaak is dat toch zo, dan wacht je ergens op en dan loop je er steeds tegenaan te hikken.
Haha, herkenbaar BT. Ik ga dan ook lopen dralen, uiteindelijk ga ik toch maar (want geen zin om te wachten) en dan sta ik net bij de kassa en bellen ze alsnog... Zucht.

Ik ben ok aan het struisvogelen met nieuws. Eigenlijk al sinds de uitbraak van de corona pandemie al. Ik wordt ronduit depressief en naar van alle berichten en de onzekerheid, dus ik blijf zoveel mogelijk in mijn eigen bubbel en focus me op wat wel kan. Mijn vriend is exact het tegenover gestelde: die zit continu op het nieuws en duwt daarmee ook veel dingen onder mijn neus. Of focust zich heel erg op wat allemaal niet kan/mag. Dat schuurt nu wel een beetje tussen ons...
Alle reacties Link kopieren
aviv_13 schreef:
26-01-2021 12:16
Laatst naar de huisarts geweest met een hart dat zich niet aan het goede ritme hield, dag met een holster rondgelopen, inderdaad een hartritmestoornis, maar gelukkig niet ernstig. Maar toch wel geschrokken dat ik geen aansteller bleek (had ik op gehoopt) en dat er inderdaad wat loos was. Ik vertel mijn broer dat en die reageert doodleuk "tja, we worden allemaal een dagje ouder hè...". Ja hallo, jij bent meer dan 10 jaar ouder dan ik, ik ben nog niet oud, ik ben gewoon zielig en wil een aai over m'n bol zodat ik kan zeggen "joh, zo erg is het gelukkig niet!"
:hug:
Alle reacties Link kopieren
Mijn man wordt heel boos van al deze berichten en dan ook nog de hele dag op zijn werk mensen moeten ontwijken ( hij komt bij mensen over de vloer).
Alle reacties Link kopieren
aviv_13 schreef:
26-01-2021 12:16
Laatst naar de huisarts geweest met een hart dat zich niet aan het goede ritme hield, dag met een holster rondgelopen, inderdaad een hartritmestoornis, maar gelukkig niet ernstig. Maar toch wel geschrokken dat ik geen aansteller bleek (had ik op gehoopt) en dat er inderdaad wat loos was. Ik vertel mijn broer dat en die reageert doodleuk "tja, we worden allemaal een dagje ouder hè...". Ja hallo, jij bent meer dan 10 jaar ouder dan ik, ik ben nog niet oud, ik ben gewoon zielig en wil een aai over m'n bol zodat ik kan zeggen "joh, zo erg is het gelukkig niet!"
Ach :hug:

@kraaienpootje kan me voorstellen dat het dan schuurt tussen jou en je vriend.
Alle reacties Link kopieren
Omdat huisgenoot de eettafel moet gebruiken als werkplek, eten we voor de tv. En ik ga echt niet onder het eten het nieuws kijken, dan kijkt hij maar om 8 uur nog een keer (of die van 10 uur als we laat zijn).
Ik heb gewoon geen interesse in dat gezeik. Boeit mij het nu of er vandaag 8000 mensen besmet zijn of 6000. Het enige dat mij interesseert is: iedereen mag weer sporten, alle scholen gaan weer open, alles gaat weer open en/of iedereen mag weer naar zijn werk. Tot die tijd... :bye:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
dianaf schreef:
26-01-2021 16:00
Omdat huisgenoot de eettafel moet gebruiken als werkplek, eten we voor de tv. En ik ga echt niet onder het eten het nieuws kijken, dan kijkt hij maar om 8 uur nog een keer (of die van 10 uur als we laat zijn).
Ik heb gewoon geen interesse in dat gezeik. Boeit mij het nu of er vandaag 8000 mensen besmet zijn of 6000. Het enige dat mij interesseert is: iedereen mag weer sporten, alle scholen gaan weer open, alles gaat weer open en/of iedereen mag weer naar zijn werk. Tot die tijd... :bye:
Precies. Net zoals die ellendige rellen op het moment, ik word helemaal kriegel van al die nieuwsberichten. Hier cirkelde ook een tijdje een helikopter rond (kon niet zien of ie van de politie was) nu is het gelukkig stil.
Ik kijk ook alleen maar luchtige, stomme programma's waar je je verstand op 0 moet zetten.

Hier zijn de boodschappen binnen, ben nog niet gebeld :P Dus ben blij dat ik gegaan ben haha.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk nog steeds Heartbreak high en The housewives of Beverly Hills, gewoon geen live tv in elk geval al lees ik wel het een en ander en ik krijg van alles in de appgroepen. Ik ben zo boos en verdrietig om die toestanden. Ze mogen ze van mij allemaal opsluiten dat tuig. Het zal je kind maar zijn of iemand die je kent die je zo tekeer ziet gaan op die beelden. Of jouw winkel die gesloopt wordt.
dianaf schreef:
26-01-2021 16:00
Omdat huisgenoot de eettafel moet gebruiken als werkplek, eten we voor de tv. En ik ga echt niet onder het eten het nieuws kijken, dan kijkt hij maar om 8 uur nog een keer (of die van 10 uur als we laat zijn).
Ik heb gewoon geen interesse in dat gezeik. Boeit mij het nu of er vandaag 8000 mensen besmet zijn of 6000. Het enige dat mij interesseert is: iedereen mag weer sporten, alle scholen gaan weer open, alles gaat weer open en/of iedereen mag weer naar zijn werk. Tot die tijd... :bye:
Groot gelijk, ga ik ook weer doen geloof ik, is een stuk rustiger.

Mijn kat is bloedirritant rond etenstijd, ik word gestoord van dat gebler.. :hamer:
Dank jullie voor de :hug: en ja, zoals ik al zei, zo erg is het gelukkig niet! :)

Wat het nieuws betreft, het helpt niet dat je naar alles kijkt, maar ik wil toch wel weer het nieuws weten, heel dubbel. Zeker als ik lees over "nieuwe varianten" kan ik behoorlijk moedeloos worden. Of vaccins tekort.
Het verhaal ging nu dat de UK voor de Brexit nog even snel extra vaccins schijnt ingeslagen te hebben die met Europees geld betaald zijn en waarom er nu hier een tekort is. Als dat waar is, wat zijn het dan een stelletje geniepigerds daar aan de overkant van het Kanaal!
anoniem_65040f032be10 wijzigde dit bericht op 26-01-2021 17:13
3.70% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven