Gezellige discuzeurtopic nummertje 4! Kom erbij!

03-10-2020 21:27 3004 berichten
Tromgeroffel!!!
Deel 3 is alweer volgekletst, vandaar weer een nieuw klets en zeurtopic.
Wees allen weer van harte welkom.

Happy new topic!!!
Afbeelding
Afbeelding

Link vorige topic; overig/gezelligheids-onzin-en-discuzeur ... p31345014
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 08-10-2020 21:20
27.07% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wahaha hoelaat krijgt je kat eten Phoebe?

Ik heb voor dadelijk een diepvriesmaaltijd. Geen zin om te koken. Hang nu wat op de bank.

En het is nog licht!!!!!!!!!!!!!!!! :jump: Gaan de goede kant op :jump: :jump:
aviv_13 schreef:
26-01-2021 16:59
Dank jullie voor de :hug: en ja, zoals ik al zei, zo erg is het gelukkig niet! :)

Wat het nieuws betreft, het helpt niet dat je naar alles kijkt, maar ik wil toch wel weer het nieuws weten, heel dubbel. Zeker als ik lees over "nieuwe varianten" kan ik behoorlijk moedeloos worden. Of vaccins tekort.
Het verhaal ging nu dat de UK voor de Brexit nog even snel extra vaccins schijnt ingeslagen te hebben die met Europees geld betaald zijn en waarom er nu hier een tekort is. Als dat waar is, wat zijn het dan een stelletje geniepigerds daar aan de overkant van het Kanaal!
Nieuwsmijdend als ik ben denk (hoop) ik niet dat dat kon ten tijde van de overgangsregeling die er was in 2020. Maar als het wel zo is dan pakt karma ze wel terug met alle 'oh ja de EU had voordelen'-momenten...........

Doe inmiddels ook mijn best de Coronapijler niet meer te lezen (dat kan wel als ik niet ingelogd ben). Begreep via daar dat Corona al heel vaak gemuteerd is (doen virussen nou eenmaal) maar de Britse, Z-Afrikaanse en Braziliaanse variant zijn opvallend. De Britse wordt in ieder geval wel getackeld door de bestaande vaccins, met de rest komt het ook redelijk goed zolang de 'spikes' niet wegmuteren.
Alle reacties Link kopieren
@phoebes:) gelukkig, opa komt morgenmiddag helaas komt die klote krabpaal pas volgende week O_o zit tedenken om of zaterdag of vandaag nog een bestelling tedoen voor een mand ofzo aangezien ik nog geen bank heb en bang ben dat poes het koud krijgt.
monster ook die begint standaard 3 uur te vroeg met zeiken :facepalm:


@truitje, oeeei das idd eng :"-( snap dat je dan weken van slag bent :hug:
wat een facking mogool zal je kind wezen :wtf:

@dolfje idd minstens een maand piepen ze wel anders

@watervrouw HAHAHAHAHAHAHAHAHA ja kat is ook mijn favoriete gesprekspartner.
ik ga ook het nieuws vermijden ben er klaar mee :thunder:

@kraai mijn vriend zit juist in zijn bubbel kijkt ook geen tv of zit op social en ik krijg best veel mee, dus zit me vaak helemaal op te vreten en te ergeren. wou dat ik me er ook voor kon afsluiten.

@diana dus dat!!!
Relax we're all crazy, it's not a competition
Blauwetrui schreef:
26-01-2021 16:59
Wahaha hoelaat krijgt je kat eten Phoebe?

Ik heb voor dadelijk een diepvriesmaaltijd. Geen zin om te koken. Hang nu wat op de bank.

En het is nog licht!!!!!!!!!!!!!!!! :jump: Gaan de goede kant op :jump: :jump:
17u ;-)

Ontopic: er is geen r**t op tv en ik heb Bridgeton een stukje gekeken, ik vind er weinig aan.
En omdat ik niet meer zoveel snoepen wil heb ik niks lekkers in huis en daar word ik chagerijnig van... (6)

Aviv: ik heb dat ook hoor...dat ik moe en deprie word van nieuws volgen maar vd andere kant wil je ook op de hoogte blijven..
Ik lul trouwens ook tegen mijn katten, en leuk dat opa morgen komt!
Heb je Feliway? Is wel verstandig want katten houden niet van veranderingen en opa-katten al helemaal niet...

Zullen we een apart nieuws-vermijd-topic openen :lol: ;)
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Phoebe1982 schreef:
26-01-2021 20:48
Ik lul trouwens ook tegen mijn katten, en leuk dat opa morgen komt!
Heb je Feliway? Is wel verstandig want katten houden niet van veranderingen en opa-katten al helemaal niet...

Zullen we een apart nieuws-vermijd-topic openen :lol: ;)
yes mother ga het zo in het stopcontact steken moet wel even zoeken :-|
Relax we're all crazy, it's not a competition
Watervrouw333 schreef:
26-01-2021 20:58
Afbeelding
Aahh kijk nu snap ik ze ;)
Rouge: :proud:

Onbegrijpelijke beesten zijn het toch, oma 2 was net 5 aan het rondrennen en aan het ontdekken dat ze een staart heeft en nog geen 2 tellen later komt ze snorrend op mijn buik liggen.. :nut:
Alle reacties Link kopieren
Ik was vanmiddag bij cliënt en haar kat komt altijd bij me liggen. Mocht niet weg want ze lag half op mijn schoot :rofl:
Blauwetrui schreef:
26-01-2021 21:53
Ik was vanmiddag bij cliënt en haar kat komt altijd bij me liggen. Mocht niet weg want ze lag half op mijn schoot :rofl:
:hihi: had ik ook vd week bij mijn buren waar ik Vve overleg had. De buurvrouw vroeg nog 'wil je dit wel' ? Ik vond het echter heel gezellig, een snorrend wezen op schoot. (En ik ben dat tenslotte ook gewend)
:cat: :cat: :cat:

:yawnee: net wakker, moggel...
Alle reacties Link kopieren
Phoebe1982 schreef:
27-01-2021 07:14
:hihi: had ik ook vd week bij mijn buren waar ik Vve overleg had. De buurvrouw vroeg nog 'wil je dit wel' ? Ik vond het echter heel gezellig, een snorrend wezen op schoot. (En ik ben dat tenslotte ook gewend)
:cat: :cat: :cat:

:yawnee: net wakker, moggel...
Haha ik vond het ook wel gezellig hoor, dat ze op schoot kwam liggen. Lekker warm ook wel :proud:

Hier ook wakker, straks weer werken. Vanmiddag vrij, dan maar eens in huis aan de slag. En ik wil nog even wandelen.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. Ik heb geen zin om op te staan en naar buiten te gaan om te gaan werken. Wil eigenlijk gewoon een dagje in bed blijven liggen. Ben niet ziek hoor maar ben niet in mijn hum. Wil dat het voorjaar wordt en zomer. Ben dit grijze weer zat.
Alle reacties Link kopieren
Blauwetrui schreef:
26-01-2021 21:53
Ik was vanmiddag bij cliënt en haar kat komt altijd bij me liggen. Mocht niet weg want ze lag half op mijn schoot :rofl:
:rofl: heerlijk he, poes doet dat ook altijd bij iedereen die op bezoek komt :hihi:
Relax we're all crazy, it's not a competition
dolfje schreef:
27-01-2021 07:53
Goedemorgen. Ik heb geen zin om op te staan en naar buiten te gaan om te gaan werken. Wil eigenlijk gewoon een dagje in bed blijven liggen. Ben niet ziek hoor maar ben niet in mijn hum. Wil dat het voorjaar wordt en zomer. Ben dit grijze weer zat.
Ik ook...ik heb het de hele tijd koud met dit weer...
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
27-01-2021 08:44
:rofl: heerlijk he, poes doet dat ook altijd bij iedereen die op bezoek komt :hihi:
:)
Ok, en nu heb ik dus echt geen zin om te koken....
Alle reacties Link kopieren
Ik hoef alleen maar spaghetti te koken want pastasaus uit de diepvries.

*volgende niet quoten want haal ik misschien wel weg
Kregen net ons mogelijke nieuwe rooster en ik werd er niet blij van van de ene mogelijkheid. Het ene is behoorlijk ongunstig voor mij. Hangt af van of een iemand op een andere dag wil gaan werken dan nu. Er veranderd voor mij al het een en ander en dan zou het ook nog eens niet fijn zijn. Kortom ik had al geen fijn humeur..
Alle reacties Link kopieren
Ik ga zo andijvie klaarmaken.
blauwetrui wijzigde dit bericht op 27-01-2021 17:31
72.90% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nee zo erg is het niet want vermaak me er prima maar het is anders dan vroeger en nu is een fijn rooster veel belangrijker dan dat het vroeger was omdat de werkzaamheden minder gevarieerd zijn. Vroeger had je op een dag A,B,C zeg maar en nu alleen A en dat dan de hele dag door. Dus minder variatie. En dat is niet erg als het verspreid is door de week en niet op 1 hele dag. En ik ben gewoon krakkemikkig voortaan dus elke week de hele dag A trek ik niet. En in mijn vorige rooster had ik dus ook nog D maar dat valt dus weg en wordt ook A.
Snap je :P
Ik ga toch maar wel koken.
Balen Dolfje, en misschien zit er best wat in wat Bt zegt maar dat moet je natuurlijk zelf beslissen...
Alle reacties Link kopieren
Ah.. Ja ik denk dat ik je wel snap :P
Alle reacties Link kopieren
Het is er gewoon heel leuk hoor al lijkt dat nu al even niet zo maar dat komt door factoren buitenaf waardoor er dingen moeten veranderen. En ik baal daarvan want ben dik 10 jaar heel flexibel geweest en vind dat dat ook wel eens beloond mag worden. En het komt ook door dat hele Coronagezeik dat ik gewoon niks kan hebben en alles somber in zie. En misschien maak ik me wel druk om niks en vindt andere collega het wel goed. Ik denk dan “ reageer dan” op de mails maar nee er moet weken over nagedacht worden.
Alle reacties Link kopieren
Nou ja je moet het zelf weten natuurlijk :) Misschien komt het ook door die hele corona ellende :hug:
Alle reacties Link kopieren
Dat denk ik voor een groot stuk wel. Man heeft er ook last van.
Slechtnieuwsbericht gehad (6) :'( :|

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven