Gezellige discuzeurtopic nummertje 4! Kom erbij!

03-10-2020 21:27 3004 berichten
Tromgeroffel!!!
Deel 3 is alweer volgekletst, vandaar weer een nieuw klets en zeurtopic.
Wees allen weer van harte welkom.

Happy new topic!!!
Afbeelding
Afbeelding

Link vorige topic; overig/gezelligheids-onzin-en-discuzeur ... p31345014
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 08-10-2020 21:20
27.07% gewijzigd
Weekeeeeeeeeeeeeeeend!!!! :hyper: :puh: :blob: :blob: :rolling:
Ik heb een eet-dilemma.. vega hotdog met frietjes of curry met gamba's....
Vrijdag visdag maar heb ook trek in dat andere...


Kort dilemma, het is alweer opgelost :sun:
anoniem_401860 wijzigde dit bericht op 12-02-2021 17:26
17.11% gewijzigd
Met de lockdown is het elke dag vrijdag, dus de vega hotdog kan best :hyper:
Watervrouw333 schreef:
12-02-2021 17:19
Met de lockdown is het elke dag vrijdag, dus de vega hotdog kan best :hyper:
:rofl:
Morgen, het wordt toch gamba's :-P)
Alle reacties Link kopieren
De tering, ik heb mijn duim verbrand tijdens het koken :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Ik kom weer eens even buurten.

Wie heeft er al geschaatst of is dat van plan?

Ik niet. Hier in Zeeland valt het tegen met het ijs. Er is nog amper geschaatst op de kreken. Die bevatten nog een paar wakken. Op de gemaakte ijsbaantjes is het ijs blijkbaar ook nog te dun.
Al jaren roep ik nog eens te willen gaan schaatsen. Maar gek genoeg, als het weer niet kan, vind ik het ook niet erg. Die snijdende wind staat me zo tegen. En de kou komt gewoon door mijn dikke sokken en wanten heen.
Verder heb ik een paar chatgesprekken lopen op een datingsite voor mensen met autisme op Facebook. Er is nu toch niks open, dus ik zie het als een mooie gelegenheid om voorlopig alleen te chatten.
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik heb nog niet geschaatst en ga dat ook niet doen.


Mooie gelegenheid om zo toch mensen te leren kennen hondenmens.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook niet schaatsen, vind het sowieso niet echt leuk. Met de kinderen ging ik altijd wel mee, maar alleen, neh.
Blauwetrui schreef:
12-02-2021 17:45
De tering, ik heb mijn duim verbrand tijdens het koken :facepalm:
:rofl: :$ :hihi: aaauwwww, dat is niet fijn...
Ik had ook een kookblunder; het pakje kokosmelk was niet handig want het water liep eruit maar de kokos niet. Ik met een theelepel proberen het eruit te krijgen (zo'n 2 delig bestek), breekt dat theelepeltje :rofl:
Verder wel heerlijk gegeten, is mijn lievelingseten op de vrijdag. Ik ben dol op gamba's en dit currietje is erg snel klaar. Lekker met een naanbroodje erin dippen :-P)

Hondenmens: :hello:

Nee geen schaatsplannen, althans niet doen maar wel kijken, laatste competitie van het seizoen. (Ik kom uit een schaatsfamilie...schaatsen kijken zit in mn bloed :proud:)
Alle reacties Link kopieren
Cookielover schreef:
12-02-2021 18:01
Ik ga ook niet schaatsen, vind het sowieso niet echt leuk. Met de kinderen ging ik altijd wel mee, maar alleen, neh.
Alleen schaatsen trekt me ook niet. Mijn stiefvader had nog wel willen schaatsen dit weekend. Als het had gekund was ik denk ik wel mee gegaan. Maar mijn beste herinneringen aan schaatsen waren toch de jaren '90. IJsfeest met koek en zopie tent erbij. Alle bekenden uit het dorp kwamen daar heen.
Alle reacties Link kopieren
Weekend!

Ik geloof dat ik in geen 30 jaar geschaatst heb. Volgens mij is de laatste keer geweest toen man en ik pas verkering hadden. Met gehuurde schaatsen op de schaatsbaan. Geef mij maar tropische warmte.
Blauwetrui schreef:
12-02-2021 17:45
De tering, ik heb mijn duim verbrand tijdens het koken :facepalm:
Dat is niet lekker, je moet je duim onder de kraan houden terwijl je ook aan het koken bent, zo irritant.
Bij mij ging het nèt goed. De waarschuwing die voor avocado's 🥑 uitgaat over het snijden ervan, geldt ook voor kiwi's, maar gelukkig schoot het scherpe mes nèt langs mijn vinger. Snijwonden zij ook zo irritant.
Phoebe1982 schreef:
12-02-2021 14:30
Weekeeeeeeeeeeeeeeend!!!! :hyper: :puh: :blob: :blob: :rolling:
Ja weekend. Alleen het door mij geplande werk voor deze week is nog niet af, er kwam onverwacht nog ander werk tussendoor gefietst. En ik had de keuze, vandaag hard werken en geen wandeling, of vandaag wel een wandeling en dan nog in het weekend werken, ik heb voor het laatste gekozen.
Alle reacties Link kopieren
@phoebes vegadog met fries tis vrijdag

@watervrouw idd,

@truitje aaauw, heb ik ook een keer gehad zoo iritant al was het bij mij een van mijn vingers,

@hondenmens, ik kan niet schaatsen dus nee, zag wel dat hier in mokum veel geschaatst wordt vooral in het hipsterpark

heb de eettafel verplaats nog steeds ruimte over kunnen die klote winkels nou is een keer niet open gaan ik wil een BANK KOPEN :mad:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
aviv_13 schreef:
12-02-2021 19:23
Dat is niet lekker, je moet je duim onder de kraan houden terwijl je ook aan het koken bent, zo irritant.
Bij mij ging het nèt goed. De waarschuwing die voor avocado's 🥑 uitgaat over het snijden ervan, geldt ook voor kiwi's, maar gelukkig schoot het scherpe mes nèt langs mijn vinger. Snijwonden zij ook zo irritant.
Oei, dat ging nog maar net goed dan!
Normaal is hier vrijdag airfryerdag maar ik had nog wat andijvie over die vandaag echt op moest. Toen ik aan het afgieten was ging het mis. Ik was er met m'n gedachten ook niet helemaal bij vandaag.
Rouge curry gamba's is het geworden, zo klaar en mijn lievelings-vrijdag-eten...

:rofl: nou het was wel een topic-klooi-kookblooper-dag zeg :proud: (Trui, ik, Aviv bijna..)
Rik heb jij ook nog een leuke bijdrage als kookblunderkoning van dit topic? ;) :lmao: :lol:
(Nog 10 nog 10 nog 10! Nu 9!!! :hyper:)
in mijn hoofd was het morgen al zondag...

Suggestie voor de OP
Afbeelding
3000 is wat ouderwets, we kunnen nog wel door tot zondag :idee:
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Bijna vol!
Ik ga mijn ❤️-bakvorm weer eens uit de kast trekken. Ik denk een kaneelcake ga maken. Misschien als ik durf een kaneel-appelcake. Maar soms hebben die dingen de neiging niet gaar te worden en Valentijnsdag in combinatie met een mislukte cake lijkt me niks.
Nog 5 te gaan, dan zitten we er boven. Aftellen, het lijkt wel oud& nieuw. Nou is het ook Chinees Nieuwjaar.
Je zou toch bij het 2999e post te horen krijgen van de mods: "Voortaan gaan we door tot 5000."
Alle reacties Link kopieren
Dan zal ik zovast afscheid nemen van deze editie :flag:
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Weltrusten!
Alle reacties Link kopieren
3000!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven