gezocht!

14-07-2014 19:34 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal,

Op mijn werk willen we aankomende week witte slippers of petjes pimpen met eigen kleurtjes, studs, kralen e.d. Nu ben ik opzoek naar witte slippers of dus petjes. Weet iemand waar ik deze kan kopen? Action heeft ze helaas niet...Iemand een idee?

Groeten!
Degenen die gaan pimpen zelf vragen iets mee te nemen van thuis? Of is dat te kortdag/ niet haalbaar?
quote:SpringDing schreef op 14 juli 2014 @ 19:35:

Degenen die gaan pimpen zelf vragen iets mee te nemen van thuis? Of is dat te kortdag/ niet haalbaar?Nee helaas is dit niet haalbaar. We moeten het zelf aanschaffen en het liefst zo goed koop mogelijk...
Volgens mij heeft Kruidvat nu een actie van twee paar slippers voor een paar euro.
Zijn die ook wit xnickyx?
Ik zie ze staan...alleen jammer dat de maten te groot zijn Maar toch bedankt! Iemand anders nog tips?
Oeps..dubbele reactie!
Ja, meerdere kleuren, ook wit. Kruidvat.nl en dan bij zoekactie 'slippers', dan zie je die actie.
Ja ik zag ze inderdaad Nicky...Heb bijna allemaal maat 36 nodig dus dat zou kunnen..maar er zit er 1 bij met maat 33...dat vind ik dan weer lullig dat hij dan weer wat anders moet maken :(
quote:swissie1986 schreef op maandag 14 juli 2014 19:59 Ja ik zag ze inderdaad Nicky...Heb bijna allemaal maat 36 nodig dus dat zou kunnen..maar er zit er 1 bij met maat 33...dat vind ik dan weer lullig dat hij dan weer wat anders moet maken :(De zeeman / action etc zal toch vast een paar witte slippers maat 33 hebben...
Geniet van elke dag!
quote:mrsnem schreef op 14 juli 2014 @ 20:00:

[...]

De zeeman / action etc zal toch vast een paar witte slippers maat 33 hebben...

Ja dat dacht ik ook van de Action maar helaas.. Ik ga morgen sowieso even kijken bij de Kruidvat en de Zeeman.

Bedankt voor het meedenken!
Maar je kan iedere kleur toch gebruiken? Ze worden toch gefluft.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Anders Bristol/ Scapino/ Schoenenreus?
Bij de hema? Trekpleister? (Hebben ze vaak hetzelfde als bij kruidvat)
ik ben vandaag toevallig bij de schoenenreus geweest! Witte slippers voor 5 euro.
The most courageous act is still to think for yourself.
witte pet

witte slippers maat 33

Bovenstaande witte slippers zijn duurder dan die van kruidvat, maar wel in maat 33. Haal je de andere maten bij kv en dat ene paar via bovenstaande link

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven