God wat flauw weer :

26-10-2010 12:45 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://www.viva.nl/2010/1 ... -halloween-winnaar-forum/

it jaar hebben wij helaas geen winnaar voor de Halloween Avatar Verkiezing.

Wij begrijpen heel goed dat alle commotie op het forum mensen niet in de koude kleren is gaan zitten en dat een aantal van jullie daarom ook geen behoefte had aan een Avatar Verkiezing. Toch wilden we deze wel gewoon door laten gaan, omdat we wat er op het forum speelt niet willen laten doorsijpelen in de blogs.

De meerderheid van de stemmen ging naar Tuttjemeteenrietje. Helaas kan zij niet winnen. Haar gepimpte avatar was in strijd met onze regels, de avatar was beledigend en niet respectvol. Wrikkelgat en Verademuis hebben allebei één stem gekregen, maar dit is niet voldoende om één van hen deze verkiezing eerlijk te laten winnen.

Excuses voor het rare verloop van deze verkiezing.

Sanomi Sanomi toch, neem je verlies. Pak het godverdrie sportief op. Alles kon en alles Mocht. niet onze woorden, maar die van jullie.

Angel 2 heeft zelf een bebloede avatar. ( Maarrrr dat is natuuurrrrrlijk anderrrrrrrs... ).

Diep triest dit.
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
Een tijd terug had een Angel met Halloween ook een dooie Engel avatar. Ik kan hem niet terugvinden.

Waarom is deze zo erg dan> Ik zie het echt niet.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 26 oktober 2010 @ 13:00:

[...][afbeelding]

Dit was hem, daar kreeg ik een 24 uurs ban voor en vrijwel alle stemmen van de dames en heren forummers die meegestemd hebben

Respectloos en beledigend?? Die hele blog die er nu staat is respectloos en beledigend.

Eerlijk gezegd vind ik de avatar waarmee je deelnam aan de verkiezingen absoluut geen winnaar. Ik zie niet wat het met halloween te maken heeft. Maar als er verkiezingen zijn en er wordt op die van jou het meest gestemd, dan is het wel de gekozen winnaar.

De blog vind ik verder niet respectloos en beledigend, maar gewoon heel dom.
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 26 oktober 2010 @ 13:03:

Bespottelijk vind ik het, dat mijn forumnaam nadrukkelijk genoemd word met daarbij de beschuldiging dat mijn avatar respectloos en beledigend was

Weet je wat respectloos en beledigend is? Een avatar met een Suzuki logo op koninginnedag

DAT is respectloos en beledigend, net als de bespottelijke houding van de blogsteren wederom
Ja, dat vind ik echt.
Dat vond ik nou ook, ik heb mijn stinkende best gedaan met dat kloteprogramma

Wat een sneuheid........ respectloos en beledigend.
T R I E S T
Ja, dat vind ik echt.
quote:Mylene_Valerie schreef op 26 oktober 2010 @ 13:02:

[...]

Weer? Hoeveel topics zijn er dan over geweest na de uitslag?

Tijdens een "wedstrijd" is er altijd een topic waar forummers hun ava laten zien of vragen of iemand die van hun wil pimpen.

'weer' moet je lezen zonder nadruk (dus niet in de zin van 'nogmaals').

Ik vind het ook flauw en dictatoriaal gedrag van de angels maar er zijn toch genoeg andere manieren om je ongenoegen te laten blijken?

Maar goed, ik snap wel dat de een dit zwaarder vind wegen als de ander, en het is ieders goed recht om hier een topic over te openen.
Ik vond 'm erg leuk als angel-parodie, maar zie er geen halloween in eerlijk gezegd. Vind 't meer goth stijl ofzo.
quote:Sytze_Vliegen schreef op 26 oktober 2010 @ 13:01:

[...]

Waar kun je dit terugvinden MV?

Als ik dat had geweten had ik helegaar wel meegedaan

In de eerste blog stond een foto van een gruwelijke jurk die geschonken was door een feestwinkel.

En daarbij stond dat dat de prijs was.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik ben inderdaad boos, omdat mij verweten word dat ik respectloos en beledigend was met mijn avatar, iets wat compleet een leugen is, Er is niets beledigends aan mijn gepimpte avatar, en als de angels dit werkelijk als beledigend zien dan raad ik ze stuk voor stuk aan om naar een praatgroepje te gaan, je bent je avatar namelijk niet, het is een PLAATJE

Je BENT geen angel, je werkt vrijwillig als moderator
quote:lexis schreef op 26 oktober 2010 @ 13:10:

[...]

Ik vind het ook flauw en dictatoriaal gedrag van de angels maar er zijn toch genoeg andere manieren om je ongenoegen te laten blijken?

Eh, hoe dan? Doe eens voorstel?
Stressed is just desserts spelled backwards
Dit topic krijgt een slotje.

Niet omdat er niet over gepraat mag worden, maar omdat dat al kan onder de betreffende blog.

Dit topic/sommige reacties zijn provocerend van aard, en dat is niet nodig.

link
anoniem_37904 wijzigde dit bericht op 26-10-2010 13:18
Reden: link toegevoegd
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven