Goede voornemens

30-12-2012 21:15 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Elk jaar neem ik weer een momentje voor mezelf om eens rustig te overdenken wat ik dit jaar anders wil aanpakken en waar ik tevreden over ben.

Zo wil ik dit jaar bewuster genieten van de wandelingen die ik maak met de hond,beter om me heen kijken en luisteren naar de geluiden van de natuur ipv te bellen,radio te luisteren of gewoon druk met vanalles bezig zijn in mijn hoofd.

Ik zal even goed blijven voor de mensen om me heen maar zal de start die ik dit jaar heb gemaakt ook volgend jaar weer doorzetten. Door meer voor mezelf op te komen leef ik een stuk prettiger en voel me zekerder van mezelf. Ik ben erachter gekomen dat ik er niet minder leuk door ben maar zelfs "leuker". Ik ben veel puurder geworden, communiceer opener naar anderen toe en ben eerlijker tegen mezelf. Maar ik ben er nog lang niet en zie het ook dit jaar weer als een uitdaging.

Verder wil ik natuurlijk nog gezonder leven, meer bewegen en bewuster in het leven staan.

Ik ga mijn best doen.

Wat zijn jou grote of kleine voornemens?

Of vind je het maar geneuzel en grijp je elke dag aan om stil te staan bij de dingen die je eigenlijk liever zou willen veranderen?
In tegenstelling tot vorig jaar heb ik dit jaar weinig goede voornemens. Ik ben dit jaar getransformeerd in ´zo goed als eetstoornisvrij´. Waar ik vorig jaar nog wel graag wat wilde afvallen, meer wilde sporten, accepteer ik mezelf nu als ik ben.

Ook ben ik dit jaar gevoeliger geworden. Meer inlevingsvermogen in anderen, heb meer waardering voor de dingen en dit wil ik graag doorzetten.

Ik zou wel graag een huisje willen vinden. Ben al een tijd lang bezig met zoeken en vind het wel eens tijd worden. Ook wil ik een baan vinden die beter past bij mijn studie.
Ik hoop 5 kilo aan te komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven