Goedemorgen allen

03-05-2014 09:45 79 berichten
Hallo ladies,

Het is een latertje vandaag. Ben gisteren naar de film geweest, naar de 100 jarige man die uit het raam klom en verdween. Wat een geweldige film, ik kwam grijnzend de bios uit. Kleine spoiler: Het gaat over een 100 jarige man die uit het raam klimt en verdwijnt.

Hoewel er een koude dag is voorspeld, ziet het er hier stralend zonnig uit en i denk dat ik daar wel iets mee ga doen, niet al te veel, denk ik, een winkelstraatje pakken of zo. Ik kijk wel.

Wat hebben jullie voor plannen vandaag?
Goede middag allemaal, mooi topic is dit telkens weer. Scamp, heel veel sterkte.

Vandaag even naar de markt, stad nog in en verder wat rommelen in en om het huis. Lekker zonnetje en heerlijk frisse lucht hier vandaag, dat wordt genieten op de fiets!

Fijn weekend allemaal!
Ik heb mezelf net een cinevillepas cadeau gedaan. Nu kan ik onbeperkt naar de bios. Ik heb er zin in.
quote:Cateautje schreef op 03 mei 2014 @ 13:37:

Ik heb mezelf net een cinevillepas cadeau gedaan. Nu kan ik onbeperkt naar de bios. Ik heb er zin in.

Goeie actie Cateautje! Fijn dat je jezelf zoiets gunt.

Nu kun je een hele lijst gaan maken van mooie films die je wil zien.
quote:Wollstonecraft schreef op 03 mei 2014 @ 13:43:

[...]

Goeie actie Cateautje! Fijn dat je jezelf zoiets gunt.

Nu kun je een hele lijst gaan maken van mooie films die je wil zien. Ik heb niet voor de popipas van Pathé gekozen, maar voor de Cinerama, daar spelen ze ook arthousefilms en het is zo'n heerlijke luxe ouderwetse bioscoop, dus er staat me veel moois te wachten. Ja, gunnen, ik had dit al veel eerder moeten doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven