Goedemorgen, -middag en -avond-topic

dinsdag 31 augustus 2010 om 21:22
quote:snjokorn schreef op 31 augustus 2010 @ 21:15:
Hoi Vie-tje. Hoest met jou. Is de school al weer begonnen in jullie regio??
*proost*
Met mij gaat alles goed! Dank je..
Hoe is het met jou? Is het bij jou ook koud of valt het mee?
School is alweer begonnen ja, alles is weer helemaal back to normal. Best jammer hoor.
Hoi Vie-tje. Hoest met jou. Is de school al weer begonnen in jullie regio??
*proost*
Met mij gaat alles goed! Dank je..
Hoe is het met jou? Is het bij jou ook koud of valt het mee?
School is alweer begonnen ja, alles is weer helemaal back to normal. Best jammer hoor.
dinsdag 31 augustus 2010 om 21:50
Afgelopen zaterdag was het koud (toen was er in het noorden van het land zelfs al nachtvorst!!!!), nu is het herfstig, nat en wat fris maar aan het eind van de week wordt het weer beter, een graad of 15 (en kan in sommige delen van het land oplopen tot 20-22°).
Hoi Elynn.
Toch wel weer gezellig hier. Zijn jullie nog op vakantie geweest?? Ik ben 2 weken in eigen land gaan toeren. West (kamperen) en oost (bij vriendin gelogeerd). Was erg lekker, leuk en gezellig.
Hoi Elynn.
Toch wel weer gezellig hier. Zijn jullie nog op vakantie geweest?? Ik ben 2 weken in eigen land gaan toeren. West (kamperen) en oost (bij vriendin gelogeerd). Was erg lekker, leuk en gezellig.
Snjókorn falla, á allt og alla
dinsdag 31 augustus 2010 om 21:57
Ja gezellig inderdaad, dat we er weer zijn!
Ok, dus het weer daar is een beetje zoals hier geloof ik. Morgen wordt het wel wat beter, maar ik vind het echt 3x niks zoals het nu gaat. Nachtvorst, ik moet er niet aan denken. Ik ben nog helemaal niet klaar voor de herfst, laat staan de winter!
Ik ben op vakantie geweest naar Kusadasi, Turkije. Mijn oom en tante hebben daar een prachtig huis en we hebben het echt geweldig gehad. Ik had echt een flinke dip toen ik terug was. De kou, de sleur, het dagelijkse normale leven. Bah.
Maar nu ben ik weer gewend hoor
Kamperen klinkt ook leuk. Prachtige natuur daar, hoef je niet voor weg!
Ok, dus het weer daar is een beetje zoals hier geloof ik. Morgen wordt het wel wat beter, maar ik vind het echt 3x niks zoals het nu gaat. Nachtvorst, ik moet er niet aan denken. Ik ben nog helemaal niet klaar voor de herfst, laat staan de winter!
Ik ben op vakantie geweest naar Kusadasi, Turkije. Mijn oom en tante hebben daar een prachtig huis en we hebben het echt geweldig gehad. Ik had echt een flinke dip toen ik terug was. De kou, de sleur, het dagelijkse normale leven. Bah.
Maar nu ben ik weer gewend hoor
Kamperen klinkt ook leuk. Prachtige natuur daar, hoef je niet voor weg!
woensdag 1 september 2010 om 09:52