Goedemorgen, -middag en -avond-topic
maandag 13 september 2010 om 09:38
Elle: Hier is het níet warm (lees: KOUD) op dit moment (maar misschien wordt dat aan het eind van de dag beter). 't Weekend was weer eens veel te kort
Verder weinig nieuws, life goes on zonder spannende dingen...
*neemt een kopje koffie van Elynn en hoopt dat ze dan wél wakker wordt*
Verder weinig nieuws, life goes on zonder spannende dingen...
*neemt een kopje koffie van Elynn en hoopt dat ze dan wél wakker wordt*
Snjókorn falla, á allt og alla
vrijdag 17 september 2010 om 10:21
maandag 20 september 2010 om 09:43
De film viel me helaas tegen, Snjo. Wat een lekker huiselijk tafereel met laptop en poes op tafel.
*Knipt en plakt uit ander topic*
Ben gisteravond trouwens naar Io sono l'amore geweest. Viel erg tegen helaas. Prachtige beelden (interieurs, stadslandschappen, platteland, kleding, familietaferelen), maar een mager en nogal clichématig verhaal, weinig diepgang en onderhuidse spanning en te harde, te dramatische filmmuziek. Wel een prachtige hoofdrol van Tilda Swinton (maar zij was dan ook het enige personage dat goed was uitgewerkt).
Vind het geen aanrader. Is ook geen film die indruk op me heeft gemaakt, werd niet meegesleept en denk dat ie ook niet lang blijft hangen. Heb me wel vermaakt, maar daarmee is ook alles gezegd.
Wat trouwens wél goed was aan de film: er werd fantastisch gekookt en gegeten. En dat werd ook goed in beeld gebracht.
*Knipt en plakt uit ander topic*
Ben gisteravond trouwens naar Io sono l'amore geweest. Viel erg tegen helaas. Prachtige beelden (interieurs, stadslandschappen, platteland, kleding, familietaferelen), maar een mager en nogal clichématig verhaal, weinig diepgang en onderhuidse spanning en te harde, te dramatische filmmuziek. Wel een prachtige hoofdrol van Tilda Swinton (maar zij was dan ook het enige personage dat goed was uitgewerkt).
Vind het geen aanrader. Is ook geen film die indruk op me heeft gemaakt, werd niet meegesleept en denk dat ie ook niet lang blijft hangen. Heb me wel vermaakt, maar daarmee is ook alles gezegd.
Wat trouwens wél goed was aan de film: er werd fantastisch gekookt en gegeten. En dat werd ook goed in beeld gebracht.