Google juhuh ROT!!!!!!!!!!!!!
donderdag 24 juni 2010 om 15:52
(als in rehen, juhuh, ROT! )
Het idee is simpel.
Ik heb een onmogelijke vraag. Degene die het antwoord googlet/ googled (doorhalen wat niet van toepassng is ) mag de volgende onmogelijke vraag bedenken, die anderen dan weer kunnen googlen.
Mijn vraag:
Wat is het enige nederlandse woord waar 8 opeenvolgende medeklinkers inzitten.
Het idee is simpel.
Ik heb een onmogelijke vraag. Degene die het antwoord googlet/ googled (doorhalen wat niet van toepassng is ) mag de volgende onmogelijke vraag bedenken, die anderen dan weer kunnen googlen.
Mijn vraag:
Wat is het enige nederlandse woord waar 8 opeenvolgende medeklinkers inzitten.
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
vrijdag 25 juni 2010 om 18:57
quote:Paque_in_Pink schreef op 25 juni 2010 @ 14:53:
Suus wat ben je weer suikerzoet schat.
Ok, vraag:
Wat is het grootste getal dat er bestaat?
het getal van graham!! en ik quote:
Het allergrootste getal wat ooit in de wetenschap is gebruikt is het getal van Graham. Dit is een onvoorstelbaar groot getal. Alle Googols en Googolplexxen vallen erbij in het niet. Het getal is zo groot dat je het niet helemaal uit kan schrijven. Wetenschappers weten alleen de laatste tien cijfers van het getal en dat zijn: ...2464195387
Suus wat ben je weer suikerzoet schat.
Ok, vraag:
Wat is het grootste getal dat er bestaat?
het getal van graham!! en ik quote:
Het allergrootste getal wat ooit in de wetenschap is gebruikt is het getal van Graham. Dit is een onvoorstelbaar groot getal. Alle Googols en Googolplexxen vallen erbij in het niet. Het getal is zo groot dat je het niet helemaal uit kan schrijven. Wetenschappers weten alleen de laatste tien cijfers van het getal en dat zijn: ...2464195387
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
vrijdag 25 juni 2010 om 21:38
woensdag 7 juli 2010 om 15:49
quote:Ti_Ta_Tuttebelle schreef op 25 juni 2010 @ 19:35:
Maar telt het dan niet als ik datzelfde getal dan op een 8 laat eindigen? Is het dan niet groter? Yep! Even op Wikipedia gekeken en het getal van Graham is niet het grootst mogelijke getal (dat bestaat niet), maar het grootste getal dat ooit in een bewijs is gebruikt.
Maar telt het dan niet als ik datzelfde getal dan op een 8 laat eindigen? Is het dan niet groter? Yep! Even op Wikipedia gekeken en het getal van Graham is niet het grootst mogelijke getal (dat bestaat niet), maar het grootste getal dat ooit in een bewijs is gebruikt.