Hallomeeting laatste informatie!

25-10-2009 14:12 398 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Forummers,

Voor iedereen die naar de Hallomeeting komt is het volgende belangrijk. Min en ik moeten van tevoren weten wie er komt en wie niet. Aan iedereen die zich op de hyves heeft aangemeld is een bericht gestuurd. Je moet naar je eigen hyves profiel, dan op bericht klikken en dan op privé hyves. Daar zie je Min's bericht staan. Hier moet je op antwoorden met dat je komt. Als je dat doet dan stuurt Min je het wachtwoord (ieder krijgt dus een ander wachtwoord!) en de informatie over de locatie.

Mensen die nog niet op de hyves staan maar die alsnog willen komen kunnen zich aanmelden via het mailadres in mijn motto.

Kom je nou voorzeker niet, laat het dan ook even weten, dan halen we je van de lijst.

Alvast bedankt!

Tot ziens op de 31ste, het gaat vast supergezellig worden!

groetjes,

Zwieber en Minny.
Zwarte jas met zilveren blommen, dat ben ik . Kijk, dat scheelt me weer een proces verbaal.

(oh, en ik lees "Vera" van Jan Siebelink, )
Wat wilde ik nou toch typen?
Ik beloof dat ik iig zal zwaaien als ik zie dat je wordt afgevoerd door de spopo. Ik ben die met de zwarte jas, zonder blommen.
Known to cause insanity in laboratory mice
Nou Paque hier vanuit de trein. Zit schigtig om me heen te kijken maar zie nog niets bekends. Zit in de trein vanaf drenthe naar amersfoort. Ben nu een beetje misselijk.
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Wat een voorpret zeg

Ik ga zo even naar een vriendinnetje toe en dan rijd ik rond een uur of 15.00 uur richting onze hofstad. TomTom aan, luisterboek op en lekker gas geven. Kijken of ik nog meer vrouwen onderweg tegenkom met een Viva tijdschrift op de hoedenplank???

Tot straks allemaal!
DTEEZ!
quote:Paque_in_Pink schreef op 31 oktober 2009 @ 12:58:

Nou Paque hier vanuit de trein. Zit schigtig om me heen te kijken maar zie nog niets bekends. Zit in de trein vanaf drenthe naar amersfoort. Ben nu een beetje misselijk.

Paque zit gewoon al in de trein en dan ook nog te forummen. Echt té leuk!

Niet zenuwachtig zijn joh, dat is zo nergens voor nodig!

Tot straks!!
DTEEZ!
Ik dacht als...het begint hier stilletjes te worden.

Nou ik ga ook, tot straks allemaal!
quote:Paque_in_Pink schreef op 31 oktober 2009 @ 12:58:

Nou Paque hier vanuit de trein. Zit schigtig om me heen te kijken maar zie nog niets bekends. Zit in de trein vanaf drenthe naar amersfoort. Ben nu een beetje misselijk. Zal ik je oppikken in Amersfoort?
Hey Paque, leuk dat je nog even doorforumt.

Niet misselijk zijn meis, het wordt superleuk en dan is het zonde van je tijd en energie om je nu zo te voelen.

Als je binnenkomt valt alles van je af, ben ik van overtuigd!
Ja ja lang leve mobiel internet. Ja heb nog 2 uur treinen voor de boeg en wilde kalm aan doen vandaar. Een boeren trien als ik komt natuurlijk niet elke dag in de grote stad.
Goeie reis Tink en tot straks.
Ja miss C, lekker op de route!
Ik vertrek over een kwartier, eerst met de bus, dan met de trein en na een half uurtje treinen stap ik in bij Madootje. Leuk, leuk, leuk, want Madootje is een forummer die ik eigenlijk alleen van naam en ava ken.
of neem effe het kippenlijntje hierheen, dan hoef ik niet in de file hahaha
Die pukkels hebben we toch geschminkt voor het halloween thema?
*gaat zich haasten.*

Als Tink geen 45 km autootje heeft, is ze hier al bijna....

*Graait snel wat spullen en zichzelf bijelkaar*
Ik ben er overigens wel om 16 uur, het zit mee hier.
*zet zichzelf in de olaz*
quote:chocolover schreef op 31 oktober 2009 @ 13:04:

Die pukkels hebben we toch geschminkt voor het halloween thema? En de van mij lijken heul echt!
Nou mijn pukkels anders ook. ik ga maar even ontspannen en de Viva ( ja echt) lezen. Tot later! Als je iemand ziet met lange paarse benen in een roze paars jurkje, dat ben ik!
En als jij een klein stevig mormel in het zwart ziet: that's me!

Ik ga!
Ik ga ook het huis verlaten nu.... tot straks!
DTEEZ!
*Is echt heel erg zenuwachtig nu....*

Als ik niet werd opgehaald had nu zeker weten afgemeld, zo'n schijterd ben ik dus!

*Schrikt op bij elke auto die aan komt rijden.*
Men, wat duurt wachten toch lang... ik ben alláng klaar, haren goed, kleren aan, laarzen aan. En nu maar wachten tot het een uur of 3 is... Dan nog ff pinnen, (iedereen geld genoeg mee?) en kaartje kopen. Dan wachten op Mevrouwdekees en samen naar DH!

Tijd gaat langzaam..... ben een beetje jaloers op iedereen die al onderweg is....

Dan maar de was ophangen. Vegen al gedaan, hond uitgelaten, vaatwasser leeggeruimt, bed verschoond (lekker vanavond, schoon bedje) Wc's schoonmaken.... je moet toch wat doen om de tijd te doden.
quote:mamalief schreef op 31 oktober 2009 @ 13:14:

*Is echt heel erg zenuwachtig nu....*

Als ik niet werd opgehaald had nu zeker weten afgemeld, zo'n schijterd ben ik dus!

*Schrikt op bij elke auto die aan komt rijden.*Nee niet afmelden! Rustig ademen, in en uit, in en uit... Nog heel even wachten en dan kan je op reis!
Voordat mensen denken dat ik mishandeld word door mijn vriend of enge gekke dingen heb gedaan: het verband om mijn pols is omdat ik last van mijn zenuwen heb, carpaal tunnel syndroom. Dus niks ernstigs (hoop ik alsnog..)!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven