HalloMeeting
donderdag 30 juli 2009 om 21:29
Er komt een forum meeting!
Wanneer? Zaterdag 31 oktober. Halloween!!
Waar? Den Haag
Hoe laat? 16:00
Aanmelden? Door te mailen naar het adres in mijn motto dan stuur ik je de link van de Hyves.
Hoop jullie dan te zien!
Met zeeeeeeer grote dank aan Zwieber die alles op locatie regelt!
En dan nu nog een poll, want die vind ik leuk
Wanneer? Zaterdag 31 oktober. Halloween!!
Waar? Den Haag
Hoe laat? 16:00
Aanmelden? Door te mailen naar het adres in mijn motto dan stuur ik je de link van de Hyves.
Hoop jullie dan te zien!
Met zeeeeeeer grote dank aan Zwieber die alles op locatie regelt!
En dan nu nog een poll, want die vind ik leuk
donderdag 8 oktober 2009 om 17:06
Zwieb, ik vind het ook wel jammer, maar ik 'doe' het toch beter in kleine groepen. Ik twijfelde daarom, maar drukte en afstand hebben nu toch de doorslag gegeven. Misschien komt er nog een keer een kleinschaliger moment dat we elkaar kunnen ontmoeten.
En nee Kip, jij bent niet eng.
En nee Kip, jij bent niet eng.
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
donderdag 8 oktober 2009 om 19:36
quote:Tinkeldel schreef op 08 oktober 2009 @ 18:19:
Hoeveel mensen komen er nu officieel? Zit nog steeds in de twijfel fase. Vind het verschrikkelijk eng en zoek (om die angst wat minder te maken) nog steeds meerijders
Zou je nog terugmailen....oops!
Moet nog even met Maroon in overleg.
Even zien wat het handigst is enzo.
Hoeveel mensen komen er nu officieel? Zit nog steeds in de twijfel fase. Vind het verschrikkelijk eng en zoek (om die angst wat minder te maken) nog steeds meerijders
Zou je nog terugmailen....oops!
Moet nog even met Maroon in overleg.
Even zien wat het handigst is enzo.
donderdag 8 oktober 2009 om 19:47

donderdag 8 oktober 2009 om 23:41
quote:Toet schreef op 08 oktober 2009 @ 13:36:
Heb ik eindelijk mijn ToetHyvesAccount weer gevonden zie ik nergens de meetinghyves meer. Hoe kom ik daar??
Als je via startpagina hyves inlogt (en niet via zoiets als toet.hyves.nl) staat het logo van de meetinghyve ergens op die pagina. (of als je forumvriendjes hebt dan kunnen die vast wel de url mailen)
*kom af en toe langs met mijn twijfelmodus..*
Heb ik eindelijk mijn ToetHyvesAccount weer gevonden zie ik nergens de meetinghyves meer. Hoe kom ik daar??
Als je via startpagina hyves inlogt (en niet via zoiets als toet.hyves.nl) staat het logo van de meetinghyve ergens op die pagina. (of als je forumvriendjes hebt dan kunnen die vast wel de url mailen)
*kom af en toe langs met mijn twijfelmodus..*
vrijdag 9 oktober 2009 om 01:13